Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älykkyysosamääräni on 139. Välillä on vaikea kestää ihmisiä.

Vierailija
22.06.2024 |

Ihmisten typeryys ja mustavalkoisuus tulee esille erityisesti somessa. Kun se yhdistetään huonoon makuun, alan voida pahoin.

Joku loukkaantuu varmasti kirjoituksestani. Yrittäkää ymmärtää suurin osa ihmisistä on älyllisestä erilaisia kuin minä. Se on välillä rankkaa. Ei tämä ole omahyväisyyttä vaan faktojen tiedostamista.

Kommentit (339)

Vierailija
301/339 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vyötärönympärys ei älykkyysosamäärä.

Voi olla Ap.n vaikea mahtua samaan tilaan muiden kanssa.

Vierailija
302/339 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päihteet latistavat ja laskeuttavat ainakin minut tavallisten ihmisten tasolle. Kännissä olen melkein kuin normo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/339 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisiko jos tehtäisiin sulle frontaali lobotomia niin sitten et tuntisi enää tollaisia fiiliksiä

Vierailija
304/339 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin 139! 

Mutta ihmiset ihan kivoja. 

Vierailija
305/339 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo mielestäsi jotenkin hirveän korkea äo? Mullakin on korkeampi ja mä olen työpaikkani tyhmimpiä. 

Tulee mieleen se kuolematon lause eräältä narsistilta:

Joskus tulee hetkiä, jolloin mietin, mitä maailma menettää minussa. Mitä järkeä on siinä, että tällainen nero kuin minä imuroi jotain helvetin autoa täällä.

(tirsk)

No kyllä 139 älykkyysosamäärä on jo aika harvinainen. Suurin osa väestöstä on 100-110 kieppeillä

No mites se on mahdollista, että ensin tulee testillä äo:ksi 134, sitten 132, sitten 90?

Niin siis onko huippuälykäs vai tyhmä? 

Vierailija
306/339 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sua pänniin, niin vedä kännii.

Vierailija
307/339 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo mielestäsi jotenkin hirveän korkea äo? Mullakin on korkeampi ja mä olen työpaikkani tyhmimpiä. 

Tulee mieleen se kuolematon lause eräältä narsistilta:

Joskus tulee hetkiä, jolloin mietin, mitä maailma menettää minussa. Mitä järkeä on siinä, että tällainen nero kuin minä imuroi jotain helvetin autoa täällä.

(tirsk)

No kyllä 139 älykkyysosamäärä on jo aika harvinainen. Suurin osa väestöstä on 100-110 kieppeillä

No mites se on mahdollista, että ensin tulee testillä äo:ksi 134, sitten 132, sitten 90?

Niin siis onko huippuälykäs vai tyhmä? 

Jos niitä testejä harjoittelee etukäteen, niin voiko siten oppia logiikan miten palleroiden yhdisteleminen toimii.

Vierailija
308/339 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan tavallista älykkäämpi kyllä kirjoita tänne palstalle viestin viestiä. Tämä on maalaisjärkikommentti ja perstuntumatilastotietoa asiasta.

Vierailija
309/339 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella. Oma äo on "vain"125, enkä minäkään oikein kestä ihmisiä. Pärjäilen valitsemalla erittäin tarkasti, ketkä pääsevät lähelleni. Lisäksi käytän vapaa-ajasta merkittävän osan yksikseni luonnossa.

Vierailija
310/339 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä paljonko on äo on eikä edes kiinnostaa.  Kuitenkin se on riittävä  eli ei mulla ole tarvetta olla yhtään sen älykkäämpi kuin olen.

Vierailija
311/339 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti älykäs tietää, että otsikkoon ei tule pistettä.

Vierailija
312/339 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muinoin ihmiset elivät heimoyhteisöissä ja geneettisesti samanlaisten ja henkisesti  samantasoisten kanssa. Nykyään täällä Suomessa on toisaalta kehitysmaalaisen tasoisia siperialaisia, joiden esivanhemmat oppivat lukemaan noin 100v. sitten. Toisaalta täällä on pienenä vähemmistönä nykyään alkuperäisiä suomenkielisiä, arjalaisia joiden esivanhemmat kehittivät tieteet ja korkeakulttuurit, luku-ja kirjoitustaidon, aakkoset jne.

Täällä siperialaiset selittävät lainanneensa sanoja alkuperäisten kieleen.

Ei saisi sanoa mitään, koska siperialainen kuvittelee, että demokratia ja tasa-arvo on toisten identiteetin ja historian omimista. 

Kuinka moni palstalaisista hyväksyy luvatta naapurin identiteetillä hourailun ja naapurin varojen käytön, koska "tasa-arvo" ? 

Vastatkaa nyt fiksummatkin. 

Vierailija
313/339 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

143 täällä, ja olen käytännössä erakoitunut. Mutta se ei johdu siitä että olisin jotenkin rikki, vaan siitä että oivalsin jo kauan sitten ettei sellaisilla asioilla kannata stressata joihin ei voi itse vaikuttaa. Yksi niistä on ihmiskunnan keskimääräinen äo (100), millä ei todellakaan kuuhun mennä. Annan aivottoman apinalauman sekoilla minkä sekoilevat, ja keskityn tekemään omasta elämästäni niin onnellisen kuin kykenen. Ja onnen olen löytänyt luonnon rauhasta, valtaa, rahaa uraputkea ja titteleitä en enää yhden vakavan burnoutin jälkeen haikaile. Vähemmän on enemmän.

Vierailija
314/339 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen yrittänyt olla esim ala-asteen opettajanakin pari vuotta, mutta se opettajien ja oppilaiden tyhmyys ja yksinkertaisuus on sietämätöntä älylleni, siksi olen mieluummikn työtön kahden maisteritutkinnon pummi.' Viimeisen yliopistotutkinnon tein 2 vuodessa, toki kopsasin siihen entisen tutkinnon gradun 18 vuoden takaa kahdessa päivässä ja kännissä ja läpi meni. mutta kaikkialla ihmiset ovat liian tyhmiä että kiinnostaisi mikään työ. edes alkoholia juomalla en ole saanut sammutettua älyäni.

Vierailija
315/339 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas sen kissan hännän nostaa?

Vierailija
316/339 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole ihminen, mikä hän on? Alien?

Vierailija
317/339 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti älykäs tietää, että otsikkoon ei tule pistettä.

Ei älykkyys sitä tarkoita että osaa ja tietää kaiken, kyllä älykäskin joutuu asioita opettelemaan. Älykkyys ei kerro tiedon tai osaamisen määrästä, vaan aivojen kognitiivisesta kapasiteetista. Maailman älykkäin ihminen voi olla jopa luku- ja kirjoitustaidoton, jos on syntynyt niin köyhiin olosuhteisiin ettei koulutusta ole tarjolla.

Vierailija
318/339 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et järjestä elämäsi niin ettei tarvisi sietää? Ei riitä älyä?

Vierailija
319/339 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs ei tarkoita samaa kuin viisas ihminen. Viisas osaa olla myötätuntoinen toisia kohtaan, nöyrä elämää kohtaan eikä nosta itseään muiden yläpuolelle. Älykkyysosamäärä ei välttämättä tarkoita sitä, että osaa myös ottaa muiden ihmisten arvot, tunteet ja elämäntilanteen huomioon ja toki myös itsensä. Rakkaus itseään kohtaan korreloi myös toisia kohtaan. 

Vierailija
320/339 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ao 125 ja olen teollisuusessa töissä. Kahvipöytä keskustelussa on pakko pitää suu kiinni.