Sukanvarsi säästäminen.
Monet expertit suosittelee sijoittamaan riskirahastoihin. Itse olen eri mieltä ja mielummin menetän osan arvosta inflaatiossa kuin koko summan riski bisneksissä. Tosin makuutan vain tilillä ylimääräiset, mutta sekin kelpaa.
Muita samanlaisia?
Kommentit (12)
eihä nykyisissä sukissa ole minkäänlaista vartta.
Aapeen kaltaisten vuoksi suomalaiset ovat köyhiä
Vanha kansa sanoi, että tyhmästä päästä kärsii koko kroppa. Kyllä kansa tietää.
Mitä muuta voi odottaa henkilöltä, joka ei osaa edes kirjoittaa sanaa sukanvarsisäästäminen.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kultaa ostaa niillä sukanvarsirahoilla
Kultaa voi syntetisoida
No mieluummin otan nuo kasvavat osingot joka vuosi
No en todellakaan. Mieluummin sijoitan rahani jotta tuloni kasvavat. Minun toimeentuloni on pääomatulojen varassa.
Säästöt sulaa sun pitäis sijoittaa? T. Pankki
Mä teen kirppistavaroiden puljausta. Saan kirppistavaraa, paljon ja vielä pitkään. Vien ne itsepalvelukirppikselle. Myynnistä saan puolet, jolla ostan jotain kirppikseltä.
Mä olen jo pitkään saanut lähemmäs tonnin viikko myyntejä, tavaroita on monessa pöydässä.
Omistajapariskunnan sukulaisella on myynnissä kultasepänliikkeen jämiä ja olen niitä ostanut oikeastaan viikottain. Nytkin myynti oli 980 euroa, eli sain 475 e kultaketjun ja toiselta myyjältä 15 e Kalevala Korun.
Käytännössä joka viikko tulee koru ja säilytän näitä minigripp pussissa. Ovat ns puskuria, eli jos esim työt lähtee alta jne, on ne helppo realisoida.
Olen tämän jo kerran tehnyt, maksoin ison osan kolmion remontin kullalla.
Oon vaan aatellut nyt jää korkoa korolle saamatta. Asuntoni on vuokralla, saan vähennettyä korot verotuksessa. Mutta kyllä se luo turvaa, kun on helposti realisoitavaa kultaa jemmassa.
Sukka on typerä paikka laittaa rahaa. Se menee helposti perukoneeseen ja sitten on rahat märkiä.
Nimeäpä edes yksi expertti, joka suosittelee säästämiseen riskirahastoja?
Kannattaa kultaa ostaa niillä sukanvarsirahoilla