Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älykkyysosamääräni on 139. Välillä on vaikea kestää ihmisiä.

Vierailija
22.06.2024 |

Ihmisten typeryys ja mustavalkoisuus tulee esille erityisesti somessa. Kun se yhdistetään huonoon makuun, alan voida pahoin.

Joku loukkaantuu varmasti kirjoituksestani. Yrittäkää ymmärtää suurin osa ihmisistä on älyllisestä erilaisia kuin minä. Se on välillä rankkaa. Ei tämä ole omahyväisyyttä vaan faktojen tiedostamista.

Kommentit (339)

Vierailija
201/339 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo mielestäsi jotenkin hirveän korkea äo? Mullakin on korkeampi ja mä olen työpaikkani tyhmimpiä. 

Tulee mieleen se kuolematon lause eräältä narsistilta:

Joskus tulee hetkiä, jolloin mietin, mitä maailma menettää minussa. Mitä järkeä on siinä, että tällainen nero kuin minä imuroi jotain helvetin autoa täällä.

(tirsk)

No kyllä 139 älykkyysosamäärä on jo aika harvinainen. Suurin osa väestöstä on 100-110 kieppeillä

Eipä silti ole kovin paljoa tunneälyä kun ei älyä ymmärtää ja kestää ihmisten erilaisuutta.

Vierailija
202/339 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai olet niin älykäs ettet kestä muiden tyhmyyttä? 🤭😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/339 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sutten on älykäs ja kuka tyhmä. Tjaa-a. Joku tyhmempi voi pärjätä paljon paremmin tietyllä tavalla elämässään.. älykkyys voi olla taakka, jos sitäei kykene valjastamaan voimavarakseen. Miksi sun pitäisi erityisen paljon kestää ihmisiä? Ei tarvii. 

Vierailija
204/339 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo mielestäsi jotenkin hirveän korkea äo? Mullakin on korkeampi ja mä olen työpaikkani tyhmimpiä. 

Joskus tulee hetkiä, jolloin mietin, mitä maailma menettää minussa. Mitä järkeä on siinä, että tällainen nero kuin minä imuroi jotain helvetin autoa täällä.

(tirsk)

No kyllä 139 älykkyysosamäärä on jo aika harvinainen. Suurin osa väestöstä on 100-110 kieppeillä

noin 24.86% populaatiosta on ÄO välillä 100-110. 

Eli ei edes suurin osa

Vierailija
205/339 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä testillä tuo on testattu?

Mekin haluamme vain faktat

Ap, voitko vastata?

Mensan testissä kävin jo 12 vuotta sitten. (Huoh.)

Nykytestillä ÄO:si vastaa arvoa

124

Testi uusittiin, noihin aikoihin. Kuitenkaan uudella testillä ei voi ylittää arvoa 135. Siksi testisi pitää olla vanha. Ja siinä oli eri keskihajonta

Mikä nykytestillä vastaisi arvoa 124.

🤣

Vierailija
206/339 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyys ei ole sama asia kuin viisaus. Älykäs ei välttämättä hyödy älykkyydestään jos elää/toimii tyhmästi

Vierailija
207/339 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkealla älykkyydellä ei hirveästi tee mitään, ellei sitten ole jotain tiettyä intohimonkohdetta  johon kohdistaa kaikki neronleimaukset.

Vierailija
208/339 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein tämän ketjun eilen provo-mielessä ja edelleen tyhmät jankkaa. Voi luoja

Olet hei huisin fiksu poika. 

Olen 28-v. nainen, ketjun aloittaja. Provona.

Onko sulla semmosta ketunhäntäanaalitappia ja tykkäätkö imeä munaa?

Voitas lähtee treffeille.

T: Nuori setämies

Vierailija
209/339 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(tirsk)

Taannoisessa, Maailmanlaajuisessa vertailussa suomalaiset olivat älykkäin valkoisista kansakunnista 103 pisteellä.

Kiina, Korea ja Japani menevät edelle n. 105 - 107 pisteellä ja Saharan eteläpuolinen Afrikka pitää perää keskimäärin n. 60 pisteellä.

Mmuuton ja koululaitoksen romahtamisen seurauksena "su

Teoriassa matemaattisesti älykkäällä on olemassa kaikki työkalut olla myös sosiaalisesti älykäs, koska jälkimmäinen perustuu pitkälti siihen, että kykenee lukemaan toisen mikroreaktioita ja muokkaamaan omaa käytöstään sen perusteella. Eli kyseessä on oikeastaan vain toisenlainen kuviopäättelytesti.

Vierailija
210/339 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että minulla ÄO on lähes 200, sillä olen hurjasti viisastunut lukemalla tätä palstaa. 

Vierailija
211/339 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykkyys ei ole sama asia kuin viisaus. Älykäs ei välttämättä hyödy älykkyydestään jos elää/toimii tyhmästi

Juu. Todlla "viisasta" osallistua tyhmään toimintaan, jota 99% nimittää elämäksi.

Vierailija
212/339 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyyshullu taas vauhdissa. 

Vierailija
213/339 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(tirsk)

noin 24.86% populaatiosta on ÄO välillä 100-110. 

Eli ei edes suurin osa

Niin ja nekin on aika tyhmiä. Valitettavasti

Vierailija
214/339 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(tirsk)

Taannoisessa, Maailmanlaajuisessa vertailussa suomalaiset olivat älykkäin valkoisista kansakunnista 103 pisteellä.

Kiina, Korea ja Japani menevät edelle n. 105 - 107 pisteellä ja Saharan eteläpuolinen Afrikka pitää perää keskimäärin n. 60 pisteellä.

Mm

Ongelma on se, että ne sijoittuu eri aivoalueille. Toista treenataan, ja toista ei. Toinen on objektiivisesti mitattavissa. Toinen ei. Koska on jo lähtökohtaisesti subjektiivista. 

Vierailija
215/339 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

porvoon viisas

Vierailija
216/339 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että kiinalaisten ja japanilaisten korkeampaa keskimääräistä älykkyysosamäärää selittää osaltaan kirjaimisto, ei niitä aivan palikat kykene kaikkia oppimaan ja opettelu harjoittaa varmaan kuviopäättelyäkin.

Entä sitten? Afrikkalaisten matalia lukuja varmaan selittävät huono ravitsemus, mutta se ei muuta todellisuutta. Myös geenit vaikuttavat, vaikka siitä vaietaan.

<

Totta. Negroideilla on todettu geenejä, jotka ovat mahdollisesti sidoksissa alhaiseen älykkyyteen, mutta siitä ei saa puhua. Zimbabwen kohtalo sen jälkeen, kun valkoiset ajettiin sieltä pois, kyllä puhuu puolestaan.

Vierailija
217/339 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon iteki nero mut oikee nero ei provosoidu niin helposti ku sinä, ap

Vierailija
218/339 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi täällä saat olla kaltaistesi joukossa.

Vierailija
219/339 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen tavan typerys niin elämä on hauskempaa kuin ap:lla.

Aika ahdistavalta kuulostaa ap:n elämä.

Vierailija
220/339 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulla ole kaltaistasi seuraa?