Kyllä suomalaiset vaan tunnistaa ulkomailla
Täällä Espanjassa nyt bongaillut, enkä vielä kertaakaan erehtynyt. Valjut piirteet, epäsiisti olemus, rumasti puetut lapset.
Kommentit (404)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suominaiset tunnistaa, mutta kun me nuoret suomalaiset miehet matkustelemme Japanissa ja Etelä-Koreassa, niin ei meitä tunnista, kun tunnemme paikallisen kulttuurin emmekä rellestä kuten suominaiset Espanjassa tai Englannissa. ~Mies26
Ja heti alkoi alapeukutus, kun suomalaisten naisten itsetunto ei kestä sitä, kun sanotaan suorat sanat naisten matkustelusta. ~Mies26
Sä et ole kotikylältä poistunut kuin äidin kanssa Iisalmen markkinoille.
Sulle varmasti ottaa koville että jotkut nussii ja että heillä on varaa matkustella 😅 tyypillinen katkera femcel 🤭
Nämä palstanaiset ovat köyhiä ja ne on korkeintaan käyneet 3 kertaa Hesassa. M34
Remmisandaalit ja tatuointeja säärissä. Lippalakki. Miehellä rehuparta. Joku bändipaita.
Vierailija kirjoitti:
Remmisandaalit ja tatuointeja säärissä. Lippalakki. Miehellä rehuparta. Joku bändipaita.
Lippalakki on pakko olla, miuten palaa kalju 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lippalakki on pakko olla, miuten palaa kalju 😅
Miuten?
Itse en halua, että ainakaan toiset suomalaiset tunnistavat minua suomalaiseksi ulkomailla. En kaipaa ulkomailla tuntemattomien suomalaisten seuraa yhtään sen enempää, kuin mitä kaipaan sitä Suomessakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suominaiset tunnistaa, mutta kun me nuoret suomalaiset miehet matkustelemme Japanissa ja Etelä-Koreassa, niin ei meitä tunnista, kun tunnemme paikallisen kulttuurin emmekä rellestä kuten suominaiset Espanjassa tai Englannissa. ~Mies26
Ja heti alkoi alapeukutus, kun suomalaisten naisten itsetunto ei kestä sitä, kun sanotaan suorat sanat naisten matkustelusta. ~Mies26
Sulle varmasti ottaa koville että jotkut nussii ja että heillä on varaa matkustella 😅 tyypillinen katkera femcel 🤭
Nämä palstanaiset ovat köyhiä ja ne on korkeintaan käyneet 3 kertaa Hesassa. M34
Täällä yksi köyhä ilmoittautuu. Mutta siinä arvasit oikein, että en käy Hesassa 3 krt vuodessa. En ole käynyt siellä vuosiin tai Suomessa ylipäätään.
Että lapsetkin pitäisi pukea päästä varpaisiin hillittyihin väreihin ja kuoseihin. Beigeen, kenties? Vai valkoiseen? Värikkäät vaatteet jonkun mielestä niin kamalia, aijjjettä. 😀
Olen oppinut, että esim. Kreikassa kannattaa jossain turistipaikkojen ulkopuolella kyllä mainostaa suomalaisuuttaan. Huomasin, että jos luullaan saksalaiseksi, niin ravintolan pöytä löytyy jostain ovenpielestä ja palvelukin on vähän varautuneempaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse en halua, että ainakaan toiset suomalaiset tunnistavat minua suomalaiseksi ulkomailla. En kaipaa ulkomailla tuntemattomien suomalaisten seuraa yhtään sen enempää, kuin mitä kaipaan sitä Suomessakaan.
Mulla on kyllä ollut ihan hauskoja illanviettoja muitten suomalaisten kanssa, jossain Pepen baarissa tms Espanjassa. Ulkomailla suomalaisetkin on rentoja ja iloisia, lomafiilis tarttuu 🍻
Tässä hyvä esimerkki, miten tunnistaa todella helposti vähän alle 40v suomalaisen naisen ulkomailla. Hämäyksen vuoksi esityksestä on leikattu pois kaikki kyseisen naisen rasistiset- ja kirosanat. Olkaa hyvä:
Vierailija kirjoitti:
Että lapsetkin pitäisi pukea päästä varpaisiin hillittyihin väreihin ja kuoseihin. Beigeen, kenties? Vai valkoiseen? Värikkäät vaatteet jonkun mielestä niin kamalia, aijjjettä. 😀
Niin suomalaista kuvitella, että riemunkirjavan ja sad beigen välissä ei ole mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn Helsingissä vain, kun on pakko käydä Meilahdessa sairaalassa. Inhoan niitä käyntejä niin paljon, että vihaan koko kaupunkia.
Minun luullaan olevan jordanialainen, vaikka ihan hämäläinen olen.
Olin aikoinaan Ruotsissa (Tukholmassa) töissä. Ruotsinlaivalla oli huvittavaa huomata, kuinka suomalaiset erotti jo kaukaa. Ollaan pyöreänaamaisia, hieman juntisti pukeutuneita, vähän pullukoita tyyppejä - ihan kaikella rakkaudella.
Itse näytän mielestäni hyvin suomalaiselta, mutta jostain syystä minua usein luultiin muuksi, esim. brittiläiseksi tai puolalaiseksi. Lieneekö johtunut siitä, että puhuin ruotsia vähän erilaisella aksentilla.
Kaikkea ei tarvitse ottaa niin kauhean vakavasti, auttaa jos osaa nauraa itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kyllä ollut ihan hauskoja illanviettoja muitten suomalaisten kanssa, jossain Pepen baarissa tms Espanjassa. Ulkomailla suomalaisetkin on rentoja ja iloisia, lomafiilis tarttuu 🍻
Ainakaan Tallinnassa kännissä kadulla konttaavien suomalaisten seuraa tuskin kaipaa kukaan toinen suomalainen. Niille tekisi mieli sanoa, että painu takaisin sinne Suomenlahden toiselle puolelle ja vähän äkkiä pilaamasta suomalaisten mainetta täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä palstanaiset ovat köyhiä ja ne on korkeintaan käyne
Älä mene. Teet meille kaikille palveluksen. M34
Vierailija kirjoitti:
Tässä hyvä esimerkki, miten tunnistaa todella helposti vähän alle 40v suomalaisen naisen ulkomailla. Hämäyksen vuoksi esityksestä on leikattu pois kaikki kyseisen naisen rasistiset- ja kirosanat. Olkaa hyvä:
Toi mainos on näköjään tehnyt suhun suuren vaikutuksen, kun pitää sitä hillota ja tänne jatkuvasti spämmätä. Pitäiskö sun keksiä uusia harrastuksia?
Yllättäen hän kertoo, että suomalaiset tunnistaa myös eräästä tavasta, joka ei ensimmäisenä tule mieleen - kävelytyylistä. Se on muihin verrattuna rauhallinen ja viipyilevä.
Toinen tyypillinen suomalaisuuden merkki on vaaleus.
- Huomaan nopeasti, onko ihminen Suomesta vai Venäjältä. Toinen on kylmä ja toinen lämmin. Suomalaiset ovat lämminhenkisiä, pehmeitä, hän kertoo.
-Suomalaiset ovat ystävällisiä ja rehellisiä. Moni turkkilaismies on muuttanut naisen perässä Suomeen. Jos he eivät olisi hyviä, niin eivät he menisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap onkin itse sellaista internationaalista kultivoitunutta superrotua, jota ei voi erottaa ulkonäkö- eikä kielitaito- eikä aksenttiperusteella mitenkään.
AP on nee kerinkyrpää lutkuttava vihervassarihuo-ra
Jollain meni aloitus vähän tunteisiin 😆
Se on Marimekkopyyhkeensä kanssa uima-altaalla lojuva valju, homssuinen av-mamma, jonka lapset kulkevat riemunkirjavissa "merkki"rytkyissä, joista saa migreenin.
Noi lasten vaatteet! Miksi suomalaislapset puetaan niin mauttomasti ? Samalla rahalla saisi siistit hillitynväriset vaatteet.
Lapset tykkäävät väreistä. Jotkut kesärytkyt ei haittaa, jos ovat lasten maun mukaisia. Tuntevatpahan olonsa näteiksi ja komeiksi, vaikka aikuista hirvittää. Joskus voi antaa lasten olla ihan vain lapsia, eikä mitään somekuvien aiheita.
Höpö, höpö. Alueilla, missä liikkuu suomalaisia turisteja, kaikki paikalliset tunnistavat suomalaiset ulkonäöltä. Kuten useimmat muutkin kansallisuudet. Yllättävän tarkka vainu on ravintoloiden sisäänheittäjillä ja basaarikauppiailla.