Kyllä suomalaiset vaan tunnistaa ulkomailla
Täällä Espanjassa nyt bongaillut, enkä vielä kertaakaan erehtynyt. Valjut piirteet, epäsiisti olemus, rumasti puetut lapset.
Kommentit (404)
Vierailija kirjoitti:
Valkoisia tennissukkia ei taideta enää käyttää samalla tavalla kuin ennen...
valkoiset sukat sandaaleissa on saksalaisten tunnusnerkki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suominaiset tunnistaa, mutta kun me nuoret suomalaiset miehet matkustelemme Japanissa ja Etelä-Koreassa, niin ei meitä tunnista, kun tunnemme paikallisen kulttuurin emmekä rellestä kuten suominaiset Espanjassa tai Englannissa. ~Mies26
Ja heti alkoi alapeukutus, kun suomalaisten naisten itsetunto ei kestä sitä, kun sanotaan suorat sanat naisten matkustelusta. ~Mies26
Sä et ole kotikylältä poistunut kuin äidin kanssa Iisalmen markkinoille.
Voi kuule tyttö, olin opiskelijavuosina 3 vuotta Etelä-Koreassa opiskelijavaihdossa ja harrastan Japanissa ja Koreassa matkustelua. Haluatko nolata itsesi uudestaan? ~Mies26
Etelä-Korea on kaunis maa ja niin ovat naiset ihan hullun söpöjä. Oliko opiskelu siellä rankkaa? Itse olin 6 kuukautta Japanissa, Sendaissa opiskelijavaihdossa ja se oli aika brutaalia se opiskelu, mutta vapaa-ajan vuoksi minä sinne menin ja naisten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun Latviassa ja tunnistan suomalaiset siiitä, että jokaisella naisella on Marimekon laukku. Ihan kuin ei muita laukunvalmistajia olisi
Ai jaa, mulla ei oo joten jäisin tuntemattomaksi.
Mutta onko heijastin kesät talvet roikkumassa laukussa? Siitä tunnistaa aina suomalaisen vaikka ei olis Marimekon veska kannossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suominaiset tunnistaa, mutta kun me nuoret suomalaiset miehet matkustelemme Japanissa ja Etelä-Koreassa, niin ei meitä tunnista, kun tunnemme paikallisen kulttuurin emmekä rellestä kuten suominaiset Espanjassa tai Englannissa. ~Mies26
Ja heti alkoi alapeukutus, kun suomalaisten naisten itsetunto ei kestä sitä, kun sanotaan suorat sanat naisten matkustelusta. ~Mies26
Mene nukkumaan. Nuoret miehet harrastaa matkustelua, tietäisit jos vähänkin olisit Instassa tai lukisit uutisia.
Varmaan, mutta et sinä. Vässykkä 🙄
Matkustelen Euroopassa.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on ihan oikeassa. Olen saman huomioinut, myös Espanjassa asuessa. Mutta: Et sinä tunnista minua suomalaiseksi, tunnistat vain ne tyypillisen suomalaisen näköiset. Minä olen nobody, tavallinen tallaaja, jolle espanjalaisetkin puhuvat espanjaa.
Espanjaa täällä mullekin puhutaan, vaikka en näytä espanjalaiselta.
Ap
Joo.... onko peräsuolesilaskeutunut,koska kävit viimeksi kusella?
Suomalaiset turistit tunnistaa tosiaan kaukaa. Usein huomattavan vaalea, kelmeä iho ja pukeutuminen... lippalakit ja reput. Vaatetus on kuin paikalliseen s-markettiin menossa. Ugrien perunaneniä näkee vasta lähietäisyydeltä. Enkä ole vjenäläinen itse!
Suomalaiset kyllä tunnistaa jo lentokentällä. Tosi monella jokin vaelluskenkä jalassa, käytännöllisyys katsos ennenkaikkea. Toinen vaihtoehto on puhkikukutetut, linttaan astutut kengät. Ylipäätään kengät, niistä valitettavasti tunnistaa. Vaatteet on osalla jopa ok, väritys useimmilla valju ja piirteet ei kovin kauniit. Kohteessa suomalaiset tunnistaa ihan järkyttävän rumista hatuista, huiveista ja lippiksistä. Esim tuubihuiveja käytetään hiuksissa lapsilla. Myös vesipuistossa sen suomalaisen tunnistaa, on uv-asua päästä nilkkoihin ja uv-hattua. Muun maalaiset tuntuu selviävän hengissä vähemmälläkin varustuksella mutta suomilapsi on heti kanttuvei kun auringonsäde pilkahtaakin.
Nämä kaikki vielä menisi mutta kamalin asia on käytös. Ryysätään, eikä osata sanoja kiitos tai anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pedofiili.
Miehiltä tulisi kieltää Japanissa matkustelu.
Ok femcel
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aasiassa ei varmaan tunnisteta suomalaiseksi, kun ei ole kuultukaan koko maasta. Eurooppalainen on joko britti tai saksalainen. Minä olen tumma, niin ranskalainen.
Ei tunnisteta suurimmassa osassa eurooppaakaan. Kimi Räikkösen nimi voi ollaa tuttu.
Aika suuria luuloja on, jos kuvitellaan, että ketään ulkomailla kauheasti kiinnostaisi, millaiselta joku suomalainen näyttää.
Jaa miten voi tunnistaa kun eihän ole suomalaisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aasiassa ei varmaan tunnisteta suomalaiseksi, kun ei ole kuultukaan koko maasta. Eurooppalainen on joko britti tai saksalainen. Minä olen tumma, niin ranskalainen.
Kuinka tyhminä sä pidät itä-aasialaisia? Japsimuidut on yleensä ihan pillut märkinä pelkästään kun mainitsee olevansa Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on ihan oikeassa. Olen saman huomioinut, myös Espanjassa asuessa. Mutta: Et sinä tunnista minua suomalaiseksi, tunnistat vain ne tyypillisen suomalaisen näköiset. Minä olen nobody, tavallinen tallaaja, jolle espanjalaisetkin puhuvat espanjaa.
Espanjaa täällä mullekin puhutaan, vaikka en näytä espanjalaiselta.
Ap
Missä päin? Turistipaikoissa ei-espanjalaisen näköiselle keskustelut avataan englanniksi ja sillä usein jatketaankin, ellet osoita kykeneväsi alkeita sujuvampaan puheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene nukkumaan. Nuoret miehet harrastaa matkustelua, tietäisit jos vähänkin olisit Instassa tai lukisit uutisia.
Varmaan, mutta et sinä. Vässykkä 🙄
No johan sua kiukuttaa 😅 tiesitko, että sinullakin on mahdollisuus säästää ulkomaan matkaa varten esim. menemällä TÖI-HIN?
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset kyllä tunnistaa jo lentokentällä. Tosi monella jokin vaelluskenkä jalassa, käytännöllisyys katsos ennenkaikkea. Toinen vaihtoehto on puhkikukutetut, linttaan astutut kengät. Ylipäätään kengät, niistä valitettavasti tunnistaa. Vaatteet on osalla jopa ok, väritys useimmilla valju ja piirteet ei kovin kauniit. Kohteessa suomalaiset tunnistaa ihan järkyttävän rumista hatuista, huiveista ja lippiksistä. Esim tuubihuiveja käytetään hiuksissa lapsilla. Myös vesipuistossa sen suomalaisen tunnistaa, on uv-asua päästä nilkkoihin ja uv-hattua. Muun maalaiset tuntuu selviävän hengissä vähemmälläkin varustuksella mutta suomilapsi on heti kanttuvei kun auringonsäde pilkahtaakin.
Nämä kaikki vielä menisi mutta kamalin asia on käytös. Ryysätään, eikä osata sanoja kiitos tai anteeksi.
Joo siis nää uv-asut!
Ap
Suomalainen kulkee joka paikassa puolentoista litran vesipullo kourassa kun luulee kuolevansa ilman jatkuvaa lipittämistä.
Minua ei ole koskaan tunnistettu suomalaiseksi ulkonäön perusteella, vaikka olen aika vaalea. Norjalainen on lähin arvaus.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei ole koskaan tunnistettu suomalaiseksi ulkonäön perusteella, vaikka olen aika vaalea. Norjalainen on lähin arvaus.
Niin siis kukaan ei ole sinulle tullut sanomaan, että oletko suomalainen. Tunnistaminen on eri asia.