Kyllä suomalaiset vaan tunnistaa ulkomailla
Täällä Espanjassa nyt bongaillut, enkä vielä kertaakaan erehtynyt. Valjut piirteet, epäsiisti olemus, rumasti puetut lapset.
Kommentit (404)
Lasten vaatetus myös paljasta suomalaiset. On kirjavat leveät sortsit ja värikäs paita ja se tietynlainen lippalakki.
Eurooppalaisilla lapsilla on kapealahkeiset yksiväriset sortsit ja niihin sopiva yksivärinen pikeepaita.
"Tilpehöörikaupan omistaja Süleyman Dogan on havainnut suomalaisista yhden selkeän piirteen: heille pitää puhua rauhallisesti eikä suoraan esittää asiaansa.
Venäläisten kanssa saatan vitsailla ja mennä suoraan aiheeseen. Suomalaiset voivat säikähtää. Heidät usein erottaa siitä, että he kävelevät rauhallisesti paikalle, keskustelevat keskenään, katsovat ympärilleen ja ostavat sitten sen, mitä tarvitsevat."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap onkin itse sellaista internationaalista kultivoitunutta superrotua, jota ei voi erottaa ulkonäkö- eikä kielitaito- eikä aksenttiperusteella mitenkään.
AP on nee kerinkyrpää lutkuttava vihervassarihuo-ra
Jollain meni aloitus vähän tunteisiin 😆
Se on Marimekkopyyhkeensä kanssa uima-altaalla lojuva valju, homssuinen av-mamma, jonka lapset kulkevat riemunkirjavissa "merkki"rytkyissä, joista saa migreenin.
Vierailija kirjoitti:
Yksi pistää erityisesti silmään ja se on kävelytyyli. Kun skandinaavit kulkevat pystyssä päin ja suoraan, niin monet suomalaiset huojuvat puolelta toiselle. Miksi ihmeessä?
Tarkka huomio. Ylipaino? Liikkumattomuus ja siitä johtuvat tasapaino-ongelmat?
Mulle lääkäri sanoi selkävaivojen aikana, että et sitten rupea huojumaan vaan kävelet suoraan. Jollekin ehkä on jäänyt ahtisaari-liikerata päälle, eivätkä osaa oikaista enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi pistää erityisesti silmään ja se on kävelytyyli. Kun skandinaavit kulkevat pystyssä päin ja suoraan, niin monet suomalaiset huojuvat puolelta toiselle. Miksi ihmeessä?
Tarkka huomio. Ylipaino? Liikkumattomuus ja siitä johtuvat tasapaino-ongelmat?
Kuulosta minultakin vähän jenkkituristikävelylle: huojuntaa puolelta toiselle, kädet kauhoen ilmaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onko ihme, kun täälläkin porukka kertoo miten ottavat huonoimmat rytkynsä reissuun, että voivat ne heittää sitten hotellin roskikseen?
Ai joku muukin tekee tätä 😃
Kassialmamatkailu on parhautta. Pääsee ostamaan kokonaisia uusia vastekertoja vaikka takaisin pääse samalla laukulla/laukuilla.
Kyllä teidät itänaapurit tunnistaa tästäkin ketjusta, ja matkoilla röyhkeydestä ja etuilusta.
Suomalaisen tunnistaa siitä, että on keskellä päivää humalassa esimerkiksi ruokakaupassa (luultavasti alkoholia tai/ja tupakkaa ostamassa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap onkin itse sellaista internationaalista kultivoitunutta superrotua, jota ei voi erottaa ulkonäkö- eikä kielitaito- eikä aksenttiperusteella mitenkään.
AP on nee kerinkyrpää lutkuttava vihervassarihuo-ra
Se on Marimekkopyyhkeensä kanssa uima-altaalla lojuva valju, homssuinen av-mamma, jonka lapset kulkevat riemunkirjavissa "merkki"rytkyissä, joista saa migreenin.
Noi lasten vaatteet! Miksi suomalaislapset puetaan niin mauttomasti ? Samalla rahalla saisi siistit hillitynväriset vaatteet.
borealisaatiosta tunnistaa jos ei muuten, siprian perintöä. Suomalaiset tajusi lähteä sieltä itäaasialaisia nopeammin siksi niillä silmien boealisaatio on pidemmällä.
Aloittaja on ihan oikeassa. Olen saman huomioinut, myös Espanjassa asuessa. Mutta: Et sinä tunnista minua suomalaiseksi, tunnistat vain ne tyypillisen suomalaisen näköiset. Minä olen nobody, tavallinen tallaaja, jolle espanjalaisetkin puhuvat espanjaa.
Valkoisia tennissukkia ei taideta enää käyttää samalla tavalla kuin ennen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliiiii?
Onko ap olevinaan "hienompi ihminen"? Minä olen keski-ikäinen, lihava, meikitön homssu, ystävällinen, kunnioittava, rauhallinen, alkoholia juomaton tantta, jolle kaikki ovat olleet kivoja aina ja joka paikassa.
Olitko mukana Matkaoppaat-sarjassa? Siinä oli paljon sun kaltaisia tanttoja seikkailemassa 😁
A P P E L S I I N I M E H U A !
zumo de naranja por bebe?
Suominaiset tunnistaa, mutta kun me nuoret suomalaiset miehet matkustelemme Japanissa ja Etelä-Koreassa, niin ei meitä tunnista, kun tunnemme paikallisen kulttuurin emmekä rellestä kuten suominaiset Espanjassa tai Englannissa. ~Mies26
Vierailija kirjoitti:
Suominaiset tunnistaa, mutta kun me nuoret suomalaiset miehet matkustelemme Japanissa ja Etelä-Koreassa, niin ei meitä tunnista, kun tunnemme paikallisen kulttuurin emmekä rellestä kuten suominaiset Espanjassa tai Englannissa. ~Mies26
Ja heti alkoi alapeukutus, kun suomalaisten naisten itsetunto ei kestä sitä, kun sanotaan suorat sanat naisten matkustelusta. ~Mies26
Vierailija kirjoitti:
Aasiassa ei varmaan tunnisteta suomalaiseksi, kun ei ole kuultukaan koko maasta. Eurooppalainen on joko britti tai saksalainen. Minä olen tumma, niin ranskalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja heti alkoi alapeukutus, kun suomalaisten naisten itsetunto ei kestä sitä, kun sanotaan suorat sanat naisten matkustelusta. ~Mies26
Sä et ole kotikylältä poistunut kuin äidin kanssa Iisalmen markkinoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et ole kotikylältä poistunut kuin äidin kanssa Iisalmen markkinoille.
Voi kuule tyttö, olin opiskelijavuosina 3 vuotta Etelä-Koreassa opiskelijavaihdossa ja harrastan Japanissa ja Koreassa matkustelua. Haluatko nolata itsesi uudestaan? ~Mies26