Kyllä suomalaiset vaan tunnistaa ulkomailla
Täällä Espanjassa nyt bongaillut, enkä vielä kertaakaan erehtynyt. Valjut piirteet, epäsiisti olemus, rumasti puetut lapset.
Kommentit (404)
Ryöstetyksi joutuu, jos hienona kulkee.
Vierailija kirjoitti:
No onko ihme, kun täälläkin porukka kertoo miten ottavat huonoimmat rytkynsä reissuun, että voivat ne heittää sitten hotellin roskikseen?
Se olen minä, hahaa...
Ei tunnista, ainakaan aina. Jostain kumman syystä minua on monesti luultu italialaiseksi, eri maissa.
Nii jossain fugessa..... Eipä kyllä muualla kuin turistirysissä
No mitä ap näet kun peiliin katsot?
Hah, olisitte ylpeitä, että teidät tunnetaan. Suurin osa maailman ihmisitä jää tunnistamatta.
Asun Latviassa ja tunnistan suomalaiset siiitä, että jokaisella naisella on Marimekon laukku. Ihan kuin ei muita laukunvalmistajia olisi
Vierailija kirjoitti:
Asun Latviassa ja tunnistan suomalaiset siiitä, että jokaisella naisella on Marimekon laukku. Ihan kuin ei muita laukunvalmistajia olisi
Täällä hotellissa, jossa olen, suomalaisilla on altaalla Marimekon unikkopyyhkeet.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei tunnista, ainakaan aina. Jostain kumman syystä minua on monesti luultu italialaiseksi, eri maissa.
Ei kaikkia tunnista, mutta kaikki, jotka olen ajatellut ulkonäön perusteella suomalaisiksi, ovat sitä olleet, jos olen kuullut heidän puhuvan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä hotellissa, jossa olen, suomalaisilla on altaalla Marimekon unikkopyyhkeet.
Ap
Ihme, että uskaltavat ottaa mukaan kalleimman aarteensa, kun senhän voi joku varastaa 😱
Vierailija kirjoitti:
Tuota lasten rumaksi pukemista ihmettelen. Esim. Suomessakin maahanmuuttajalapset ovat huomattavasti kauniimmin puettuja kuin suomalaislapset. Kauniita lastenvaatteita saa aika edullisestikin tai ainakin samalla hinnalla kuin niitä rumia.
Just tuossa kaupan kassalla katselin yhtä suomalaisperhettä, lapset oli puettu kirkuvanvärisiin rätteihin. Sattumoisin tiedän näiden olevan gugguuta tms. maltaita maksavaa "muotimerkkiä", mutta olivat niin rumia että silmiin sattui.. Miksi, oi miksi??
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei kai nyt sentään ihan jokaisella, mutta uskon että paljon niitä näkee.
Vierailija kirjoitti:
Minua venäläiseksi. Tanskassa aikoinaan sain tosi tylyä palvelua jos sitä sellaiseksi edes voi sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa, mulla ei oo joten jäisin tuntemattomaksi.
Vierailija kirjoitti:
No mitä ap näet kun peiliin katsot?
AP näkee peilistä ruman rys-sän.
Suomalaiset tunnistaa ulkomailla: lihavuus (miehet ja naiset) & vaalea pullanaama. Siinähän se.
Vierailija kirjoitti:
No onko ihme, kun täälläkin porukka kertoo miten ottavat huonoimmat rytkynsä reissuun, että voivat ne heittää sitten hotellin roskikseen?
Ai joku muukin tekee tätä 😃
Mitä väliiiii?
Onko ap olevinaan "hienompi ihminen"? Minä olen keski-ikäinen, lihava, meikitön homssu, ystävällinen, kunnioittava, rauhallinen, alkoholia juomaton tantta, jolle kaikki ovat olleet kivoja aina ja joka paikassa.