Mikä on absoluuttisesti tyhmin asia jonka joku on sanonut
Muistan kun 9 luokalla eräs luokkani poika ei tiennyt missä afrikka sijaitsee maantiedon tunnilla.
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö taas. Jos edes jokinlainen älykkyys on olemassa oppiminen on mahdollista. Oppimistaaidot taas useinkin periytyy vanhemmilta mutta ei nekään geeneissä.
Tää oli tänpäiväinen palstapläjäys,
Minä käsitän tämän lauseen siten, että vanhemmat voivat opettaa lapselleen hyvät opiskelutavat. Sehän ei liity geeneihin.
PERIYTYY ja GEENEISTÄ. Oppiminen on ihan eri asia. (Näitä ääliöitäon täällä siis useampia.)
Miten muuten voi periytyä? Se sana nimenomaan tarkoittaa sitä, että olet saanut tietyt geenit.
Leikkauksia on pakko tehdä.
Ei ole. Rahaa kyllä on, sitä vain käytetään väärin
"Oma kansa ensin ajattelu on vahingollista"
Vierailija kirjoitti:
Että homous on normaalia.
Että homous on sairaus. Ja rikos.
Tulijoiden motiivien epäily on r_ asi __smia
- Petteri Orpo
Vessaäänistä voi päätellä, onko nainen neitsyt vai ei: kun neitsyt pissaa, kuuluu sihinää ja kun naitu pissaa, kuuluu lorinaa.
Kuukautiset = 11-13-vuotiaasta tytöstä vuotaa verta kuukauden ajan ja sen aikana hän muuttuu naiseksi.
Vanhemmat voivat itse päättää, tekevätkö tyttövauvan vai poikavauvan.
Kaikki kissat ovat tyttöjä ja kaikki koirat ovat poikia.
Sokeria syömällä tulee sokeritauti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö taas. Jos edes jokinlainen älykkyys on olemassa oppiminen on mahdollista. Oppimistaaidot taas useinkin periytyy vanhemmilta mutta ei nekään geeneissä.
Tää oli tänpäiväinen palstapläjäys,
Minä käsitän tämän lauseen siten, että vanhemmat voivat opettaa lapselleen hyvät opiskelutavat. Sehän ei liity geeneihin.
PERIYTYY ja GEENEISTÄ. Oppiminen on ihan eri asia. (Näitä ääliöitäon täällä siis useampia.)
Miten muuten voi periytyä? Se sana nimenomaan tarkoittaa sitä, että olet saanut tietyt geenit.
Periytyy samalla tavalla kuin esimerkiksi ruokailutavat tai ylipäätään suhde ruokaan. Tässä kontekstissa periytyminen ei liity geeneihin, vaan se on opittua sitä kautta, että kodin kulttuuriset käytännöt siirtyvät lapsille, kun he ovat kasvuiässä. Toki he voivat näistä tavoista itsensä aikuisena tietoisesti pyrkiä vieroittamaan.
Ensimmäisellä yhdyntäkerralla ei voi tulla raskaaksi.
Suomessa on huutava työvoimapula.
En tiedä onko totta mutta joskus kauan sitten suosikin lääkäripalstalla: "olenko erilainen nuori, kun kivekseni eivät mahdu kondomiin"?
Kun liitytään natoon ollaan turvassa.
Kielen tyhmistyminen: tuli kauhea sokki kun näin pytonin!
Kai shokki ja python ovat liian vaikeita lausua?
homot tunnistaa sellaisesta naukuvasta puhetavasta - näin yks työkaveri
"Kaikki maailman ihmiset ovat samanarvoisia". Kun on monivammainen mielenterveyspotilas kuten minä niin ihmiset ovat tehneet minulle selväksi, että minä en ole minkään arvoinen ihmisenä ja että minut olisi pitänyt tappaa heti kun synnyin.
Arbeit macht frei eli työ tekee vapaaksi keskitysleirin portilla.
Vierailija kirjoitti:
Huumevalistuksen alkuvuodet: Ensimmäinen kannabispiikki voi tappaa.
Tottahan tuo on
Vierailija kirjoitti:
Arbeit macht frei eli työ tekee vapaaksi keskitysleirin portilla.
ja kokoomuksen puheissa
Vierailija kirjoitti:
homot tunnistaa sellaisesta naukuvasta puhetavasta - näin yks työkaveri
Ja samainen myöhemmin: en mitenkään olisi uskonut että Freddie Mercury olikn homo! (kai ei naukunut sitten)
Että nainen voi tulla raskaaksi jokaisena päivänä.