Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on absoluuttisesti tyhmin asia jonka joku on sanonut

Vierailija
22.06.2024 |

Muistan kun 9 luokalla eräs luokkani poika ei tiennyt missä afrikka sijaitsee maantiedon tunnilla. 

Kommentit (97)

Vierailija
61/97 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummoni (synt. 1912) sanoi raiskatuksi joutuneesta ja siitä tahtomattaan raskaaksi tulleesta naisesta, että onpa kuitenkin nauttinut, kun on raskaaksi tullut. Ilmeisesti luuli aikansa sukupuolivalistuksen kasvattina, että naisen tulee nauttia tai peräti saada orgasmi, jotta voi tulla raskaaksi. Olin itse teini, ja muistan järkyttyneeni.

Myöhemmin olen lukenut, että orgasmin supistelu todellakin edesauttaa siittiöitä etenemään kohti kohtua, eli mummoni oli tavallaan jäljillä. Mutta totta kai mikä tahansa suojaamaton yhdyntä voi johtaa raskauteen.

Tämä on itse asiassa perua jo keskiajalta, jolloin uskottiin, että voidakseen raskautua pariskunnan molempien tulee saada orgasmi seksissä. Se oli ihan yleinen ohjeistus pariskunnille. Siksipä raiskatut naiset ja insestin uhrit ovat tulleet raskaaksi ainoastaan sen takia, että tykkäsivät siitä niin paljon, että saivat orgasmin.

Vierailija
62/97 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Masennus on sun oma syysi, koeta nyt ottaa itseäsi niskasta kiinni". 

Sama kuin sanoisi syöpäpotilaalle, että oma vikasi ja otappa nyt ottaa itteäs niskasta kiinni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/97 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"me tienataan tällä!"

Vierailija
64/97 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on varautumisen suurvalta.

Vierailija
65/97 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kertonut tämän täällä aiemmin, mutta kerta kiellon päälle.

Nuoruuden poikaystävä, siis aikuinen mies kuitenkin jo eikä mikään teini, rakasti astronomiaa. Luki paljon mm. Esko Valtaojaa ja muita kirjoja. Itse olen kasvanut maaseudulla ja kerran, kun tuli taas puhetta tähdistä ja astronomiasta sanoin, että eniten maaseudulla asumisesta kaipaan talvista tähtitaivasta. Taivaalla ei ole yhtään tyhjää kohtaa ja Linnunrata näkyy kirkkaana.

Astronomiapoikaystävä sai melkein slaakin. Väitti tulikivenkatkuisesti, että Linnunrataa ei voi nähdä maapallolta, koska me ollaan Linnunradan sisässä. Jos haluaa nähdä Linnunradan, pitää matkustaa sen ulkopuolelle, kuten Andromedaan, senkin tyhmä naikkonen.

Harmi, ettei ollut vielä kännykkänettejä silloin, olisin näyttänyt toopelle parit Linnunratavalokuvat.

Vierailija
66/97 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitan sotilaallisen erikoisoperaation Ukrainassa.

Vierailija
67/97 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jani Mäkelän x-tili.

Mieluummin Jani Mäkelän x-tili kuin Jani Mäkelän x-leffa.

Vierailija
68/97 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä työpaikassa pomo oli vakavasti sitä mieltä, että työntekijälle juuri syntynyt vauva otetaan firman maskotiksi ja tehdään sillä somemarkkinointia. Otetaan kuvia ja videoita ja mainostetaan firmaa firman Omana vauvana tyyliin Ulappa Oy:n oma vauva Pikku-Paatti. Pomon järkytykseksi isä ei lämmennyt ajatukselle ja pomo kiukutteli tästä pitkään.

Vierailija
69/97 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun eräs tyyppi väitti, ettei persut ole rasisteja eikä persuilla ole yhteyksiä äärioikeistoon.

Vierailija
70/97 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhiltä ei leikata

riikka purra

Vierailija
71/97 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs kohuliikemies sanoi, että Etelä-Afrikassa (asuu siis siellä) puhutaan flamingoa.

(Tarkoitt8 ehkä flaamia muistuttavaa).

Vierailija
72/97 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kertonut tämän täällä aiemmin, mutta kerta kiellon päälle.

Nuoruuden poikaystävä, siis aikuinen mies kuitenkin jo eikä mikään teini, rakasti astronomiaa. Luki paljon mm. Esko Valtaojaa ja muita kirjoja. Itse olen kasvanut maaseudulla ja kerran, kun tuli taas puhetta tähdistä ja astronomiasta sanoin, että eniten maaseudulla asumisesta kaipaan talvista tähtitaivasta. Taivaalla ei ole yhtään tyhjää kohtaa ja Linnunrata näkyy kirkkaana.

Astronomiapoikaystävä sai melkein slaakin. Väitti tulikivenkatkuisesti, että Linnunrataa ei voi nähdä maapallolta, koska me ollaan Linnunradan sisässä. Jos haluaa nähdä Linnunradan, pitää matkustaa sen ulkopuolelle, kuten Andromedaan, senkin tyhmä naikkonen.

Harmi, ettei ollut vielä kännykkänettejä silloin, olisin näyttänyt toopelle parit Linnunratavalokuvat.

Saattoi ehkä tarkoittaa että KOKO linuunradan voi nähdä vain kauempaa.

Vierailija
73/97 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs kohuliikemies sanoi, että Etelä-Afrikassa (asuu siis siellä) puhutaan flamingoa.

(Tarkoitt8 ehkä flaamia muistuttavaa).

Mielikuva: kipakka riitely niin, että molemmat puhuvat flamingoa!

Vierailija
74/97 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että poistetaan vain asiattomat viestit

Vierailija
75/97 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti Nykänen sanoi:

Veri on vettä punaisempaa.

Vierailija
76/97 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet väittävät tulleensa isäksi tahtomattaan.

Täysin mahdotonta. Jokainen mies tietää tämän

T:m42

Vierailija
77/97 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki incelien kitinät. 

Vierailija
78/97 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha Sipilän sanonta pääministeriksi tullessaan: Tässä on hallitus, joka ei vatuloi.

Vierailija
79/97 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on varautumisen suurvalta.

Ollaankin. Se vain, että pandemia iski ikävästi heti PersKeKon kauden jälkeen. Ne unohtivat varautua pandemiaan, jonka tiedettiin jossain vaiheessa tulevan, koska pandemioita esiintyy muutaman vuosikymmenen välein. 

Vierailija
80/97 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jani Mäkelän x-tili.

Mieluummin Jani Mäkelän x-tili kuin Jani Mäkelän x-leffa.

Mieluiten ei kumpaakaan. Hyi, tulee puistatus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi