Mikä on absoluuttisesti tyhmin asia jonka joku on sanonut
Muistan kun 9 luokalla eräs luokkani poika ei tiennyt missä afrikka sijaitsee maantiedon tunnilla.
Kommentit (97)
"Masennus on sun oma syysi, koeta nyt ottaa itseäsi niskasta kiinni".
Sama kuin sanoisi syöpäpotilaalle, että oma vikasi ja otappa nyt ottaa itteäs niskasta kiinni.
Olen kertonut tämän täällä aiemmin, mutta kerta kiellon päälle.
Nuoruuden poikaystävä, siis aikuinen mies kuitenkin jo eikä mikään teini, rakasti astronomiaa. Luki paljon mm. Esko Valtaojaa ja muita kirjoja. Itse olen kasvanut maaseudulla ja kerran, kun tuli taas puhetta tähdistä ja astronomiasta sanoin, että eniten maaseudulla asumisesta kaipaan talvista tähtitaivasta. Taivaalla ei ole yhtään tyhjää kohtaa ja Linnunrata näkyy kirkkaana.
Astronomiapoikaystävä sai melkein slaakin. Väitti tulikivenkatkuisesti, että Linnunrataa ei voi nähdä maapallolta, koska me ollaan Linnunradan sisässä. Jos haluaa nähdä Linnunradan, pitää matkustaa sen ulkopuolelle, kuten Andromedaan, senkin tyhmä naikkonen.
Harmi, ettei ollut vielä kännykkänettejä silloin, olisin näyttänyt toopelle parit Linnunratavalokuvat.
Aloitan sotilaallisen erikoisoperaation Ukrainassa.
Vierailija kirjoitti:
Jani Mäkelän x-tili.
Mieluummin Jani Mäkelän x-tili kuin Jani Mäkelän x-leffa.
Edellisessä työpaikassa pomo oli vakavasti sitä mieltä, että työntekijälle juuri syntynyt vauva otetaan firman maskotiksi ja tehdään sillä somemarkkinointia. Otetaan kuvia ja videoita ja mainostetaan firmaa firman Omana vauvana tyyliin Ulappa Oy:n oma vauva Pikku-Paatti. Pomon järkytykseksi isä ei lämmennyt ajatukselle ja pomo kiukutteli tästä pitkään.
Kun eräs tyyppi väitti, ettei persut ole rasisteja eikä persuilla ole yhteyksiä äärioikeistoon.
Eräs kohuliikemies sanoi, että Etelä-Afrikassa (asuu siis siellä) puhutaan flamingoa.
(Tarkoitt8 ehkä flaamia muistuttavaa).
Vierailija kirjoitti:
Olen kertonut tämän täällä aiemmin, mutta kerta kiellon päälle.
Nuoruuden poikaystävä, siis aikuinen mies kuitenkin jo eikä mikään teini, rakasti astronomiaa. Luki paljon mm. Esko Valtaojaa ja muita kirjoja. Itse olen kasvanut maaseudulla ja kerran, kun tuli taas puhetta tähdistä ja astronomiasta sanoin, että eniten maaseudulla asumisesta kaipaan talvista tähtitaivasta. Taivaalla ei ole yhtään tyhjää kohtaa ja Linnunrata näkyy kirkkaana.
Astronomiapoikaystävä sai melkein slaakin. Väitti tulikivenkatkuisesti, että Linnunrataa ei voi nähdä maapallolta, koska me ollaan Linnunradan sisässä. Jos haluaa nähdä Linnunradan, pitää matkustaa sen ulkopuolelle, kuten Andromedaan, senkin tyhmä naikkonen.
Harmi, ettei ollut vielä kännykkänettejä silloin, olisin näyttänyt toopelle parit Linnunratavalokuvat.
Saattoi ehkä tarkoittaa että KOKO linuunradan voi nähdä vain kauempaa.
Vierailija kirjoitti:
Eräs kohuliikemies sanoi, että Etelä-Afrikassa (asuu siis siellä) puhutaan flamingoa.
(Tarkoitt8 ehkä flaamia muistuttavaa).
Mielikuva: kipakka riitely niin, että molemmat puhuvat flamingoa!
Se, että poistetaan vain asiattomat viestit
Matti Nykänen sanoi:
Veri on vettä punaisempaa.
Jotkut miehet väittävät tulleensa isäksi tahtomattaan.
Täysin mahdotonta. Jokainen mies tietää tämän
T:m42
Juha Sipilän sanonta pääministeriksi tullessaan: Tässä on hallitus, joka ei vatuloi.
Vierailija kirjoitti:
Suomi on varautumisen suurvalta.
Ollaankin. Se vain, että pandemia iski ikävästi heti PersKeKon kauden jälkeen. Ne unohtivat varautua pandemiaan, jonka tiedettiin jossain vaiheessa tulevan, koska pandemioita esiintyy muutaman vuosikymmenen välein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jani Mäkelän x-tili.
Mieluummin Jani Mäkelän x-tili kuin Jani Mäkelän x-leffa.
Mieluiten ei kumpaakaan. Hyi, tulee puistatus
Tämä on itse asiassa perua jo keskiajalta, jolloin uskottiin, että voidakseen raskautua pariskunnan molempien tulee saada orgasmi seksissä. Se oli ihan yleinen ohjeistus pariskunnille. Siksipä raiskatut naiset ja insestin uhrit ovat tulleet raskaaksi ainoastaan sen takia, että tykkäsivät siitä niin paljon, että saivat orgasmin.