Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin yksin baarissa yhdellä oluella, miesten reaktio asiaan huvitti

Vierailija
22.06.2024 |

Ainakin kolme miestä tuli kysymään olenko yksin ja jutteli kanssani vähän niinkuin säälistä. Pari miestä yritti iskeä, yksi minuutin juttelun jälkeen kysyi "No mennäänkös teille?". Ei tarttunut ketään reissulta mutta oli hassua seurata. Yksikään nainen ei tullut juttelemaan.

Mitä mieltä, onko nainen yksin baarissa oluella säälittävä/aina vain seksin perässä?

Kommentit (121)

Vierailija
1/121 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemminkin säälittäviä on ihmiset, jotka tekevät noin mutkat suoriksi oletuksia bissellä/viinilasillisella yksin käyvistä naisista. Vapaa nainen tehköön mitä tahtoo.

Vierailija
2/121 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään kiinnosta baaritiskillä yksin istuvat miehet. Tai ehkä heitä pidetään vähän creepyinä. Miksi nainen yksin baarissa on tragedia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/121 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn toisinaan yksin juomassa siiderin terasilla. Ei kukaan kyllä ikinä tule mua jututtamaan, ei miehet eikä naiset.

Vierailija
4/121 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn yksin keikoilla.

Voi ziizus, koko ajan joku tunkee seuraan.

:)

Vierailija
5/121 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"jutteli kanssani vähän niinkuin säälistä"

Jahas, miten tuo ilmeni?

Vierailija
6/121 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn toisinaan päiväsaikaan yksin baarissa jos odotan vaikka junaa tms. Ei siinä mitään ihmeellisempää, joskus tulee turistua joskus vaan pidän taukoa kaikesta.

Vierailija
7/121 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat herramiehiä. Yhdenkään naisen ei tarvitse olla ilman munaa juhannuksena, jos hän ei itse sitä halua.

Vierailija
8/121 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olivat herramiehiä. Yhdenkään naisen ei tarvitse olla ilman munaa juhannuksena, jos hän ei itse sitä halua.

Paitsi että ei oo herrasmiesmäistä tehdä ap:n kuvailemaa seksiehdotusta noin lyhyen tutustumisen jälkeen 😇

Vierailija
9/121 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että ei oo herrasmiesmäistä tehdä ap:n kuvailemaa seksiehdotusta noin lyhyen tutustumisen jälkeen 😇

Yrittämällä ei menetä mitään. Yksin baariin tuleva nainen voi hyvinkin olla siellä mul kun perässä. Jos aikailee niin voi jäädä toiseksi.

Vierailija
10/121 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista ihmisten ajattelutapa. Hyvin yksinkertaista ja surullista. Paljon on vielä tekemistä tasa-arvoasioissa. Menee monta sukupolvea vielä.

Vierailija
11/121 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollihan tuo aloitus on.

Kaikkea sontaa tällä palstalla uskotaankin.

Vierailija
12/121 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina ollut tosi huono tutustumaan ihmisiin, enkä saa helposti kavereita niin on ollut pakko opetella tekemään juttuja yksin. Jos on vaikka yksinäinen olo, niin ihan se, että katselee baarin nurkassa ihmisiä voi auttaa. Monesti tulee jonkun kanssa juteltuakin. Miksi ihmeessä ei voisi mennä baariin, leffaan, matkoille yms. yksin? Ihan normaalia.

Vierailija
13/121 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrittämällä ei menetä mitään. Yksin baariin tuleva nainen voi hyvinkin olla siellä mul kun perässä. Jos aikailee niin voi jäädä toiseksi.

Ei kukaan kunnioita kaltaisiasi epätoivoisia h*romulkkuja. Jättäkää normaalit ihmiset rauhaan!

Vierailija
14/121 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia ei nykyään huvita mennä baariin. Joku vanha juoppo tulee jututtamaan ja äimistelemään mitä kaunis nuori nainen tekee siellä yksin. Ja jää siihen roikkumaan vaikka haluaisin olla rauhassa.

Vierailija
15/121 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin huvittaisi välillä käydä tuossa lähibaarissa yhdellä mutta kun tiedän, että se vois olla tuollaista, niin en meni. Vtuttaa

Vierailija
16/121 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi jos on komea.

Vierailija
17/121 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oluen JA seksin perässä.

Vierailija
18/121 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn toisinaan päiväsaikaan yksin baarissa jos odotan vaikka junaa tms. Ei siinä mitään ihmeellisempää, joskus tulee turistua joskus vaan pidän taukoa kaikesta.

Riippuu tietysti siitäkin, että missä käy. Lähiräkälään ei kannata mennä, jos haluaa olla rauhassa.

Vierailija
19/121 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut ikinä mieleenkään, että joku nainen Suomessa lähtisi yksin kaljalle baariin. Mutta jos kerran menee, niin kyllähän hänen kuuluisi saada sitten olla ihan rauhassa siellä kaljalla, eikä tulla asiattomasti häirityksi.

Vierailija
20/121 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen usein käynyt yksin baarissa olusella esim. junaa odottaessa tai muuten vaan. Ei yleensä tule kukaan juttelemaan, enkä ole olettanutkaan. Samoin kuin en silloinkaan, kun käyn jossain kahvilla.