Kävin yksin baarissa yhdellä oluella, miesten reaktio asiaan huvitti
Ainakin kolme miestä tuli kysymään olenko yksin ja jutteli kanssani vähän niinkuin säälistä. Pari miestä yritti iskeä, yksi minuutin juttelun jälkeen kysyi "No mennäänkös teille?". Ei tarttunut ketään reissulta mutta oli hassua seurata. Yksikään nainen ei tullut juttelemaan.
Mitä mieltä, onko nainen yksin baarissa oluella säälittävä/aina vain seksin perässä?
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Surullista ihmisten ajattelutapa. Hyvin yksinkertaista ja surullista. Paljon on vielä tekemistä tasa-arvoasioissa. Menee monta sukupolvea vielä.
Voin luvata sulle että miehenä baarissa yksin olo ei ole yhtään sen mieltä ylentävämpää
Joku ihmetteli miksi edes menee yksin baariin. Minä saatan käydä juomassa oluen itsekseni junaa tai bussia odottaessa. Tai sitten otan kivan drinkin josta otan kuvan someen. Tai luen kirjaa/teen töitä tms. En kaipaa seurakseni miehiä, enkä naisia. Jonkun sanan voin kohteliaisuudesta vaihtaa.
Vierailija kirjoitti:
Olivat herramiehiä. Yhdenkään naisen ei tarvitse olla ilman munaa juhannuksena, jos hän ei itse sitä halua.
Arvostan. Miesten altruismi tässä asiassa on suorastaan ihailtavaa.
Mulle saisi kyllä tulla juttelemaan, jos olen yksin terassilla.
Aina sanotte, että miehen pitää tehdä aloitteita ja sitten kun tekee niin se on väärin. Yksin olevaa naista uskaltaa helpommin lähestyä kuin jos joku naisporukka. Itse olen aina kohtelias ja tervehdin, kysyn saako istua seuraan.
M37
Oon käynyt monta kertaa yksin baarissa. On mulla ystäviä(naispuolisia ja pari miestäkin), mutta ei usein ilta- ja viikonloppuseuraa tai ainakaan baariseuraa. Yksin voin mennä minne huvittaa ja ehkä tapaan uusia ihmisiä helpommin.
Sinkkuna kiinnostaisi miesseura. Mutta en jaksa yhdenyönjuttuja. Muu kyllä kävisi, mutta miehet tosiaan vonkaa seuraa samaksi yöksi. Mietin, sisältyisköhän siihen useampiakin tapaamiskertoja? Joka tapauksessa en ole lähtenyt kenenkään matkaan suoraan baarista, koska ei ole tuntunut siltä.
Sen sijaan olen tutustunut baarissa muutamiin naisiin ja saanut heistä uusia ystäviä ja myös joistakin heidän miespuolisista tutuistaan.
Miksi muut miehet on olleet kiinnostuneita vain nopeista seksisuhteista, se on pettymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olivat herramiehiä. Yhdenkään naisen ei tarvitse olla ilman munaa juhannuksena, jos hän ei itse sitä halua.
Paitsi että ei oo herrasmiesmäistä tehdä ap:n kuvailemaa seksiehdotusta noin lyhyen tutustumisen jälkeen 😇
Jos sen matkaan on lähtenyt nainen, jos toinenkin? Naisetkin on yksilöitä ja erilaisia. Mistä hitosta se mies voi tietää mitkä ovat tämän yksilön motiivit esim käydä baarissa?
Vierailija kirjoitti:
"jutteli kanssani vähän niinkuin säälistä"
Jahas, miten tuo ilmeni?
" Mites se noin kaunis nainen on täällä ihan yksinään. Pertsa tullee seuraa pitämään niin iloksi muuttuu"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että ei oo herrasmiesmäistä tehdä ap:n kuvailemaa seksiehdotusta noin lyhyen tutustumisen jälkeen 😇
Jos sen matkaan on lähtenyt nainen, jos toinenkin? Naisetkin on yksilöitä ja erilaisia. Mistä hitosta se mies voi tietää mitkä ovat tämän yksilön motiivit esim käydä baarissa?
Missä maailmassa yksinäinen nainen lähtee tuntemattoman miehen matkaan ja vielä panemaan?? Unelmissasi ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jahas, miten tuo ilmeni?
" Mites se noin kaunis nainen on täällä ihan yksinään. Pertsa tullee seuraa pitämään niin iloksi muuttuu"
Osasitko vastata siihen huumorilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli sellainen vaivaton ja halpa keino saada naisen motiivi selville. Joskus johtaa onnelliseen lopputulokseen ja joskus ei, mutta tuleepa asia selväksi.
Veikkaisin että niin saa ajettua pois jopa ne munahaukat. Ketään ei kiinnosta käytöstavaton ihminen, se näkyy sitten myös makuuhuoneessa.
Olen ollut yli 10 vuotta baarissa töissä. Sanon tähän vain yhden asian. Naisilla puolet viinasta valuu suoraan pilluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä maailmassa yksinäinen nainen lähtee tuntemattoman miehen matkaan ja vielä panemaan?? Unelmissasi ehkä.
Heh, perustuuko tämä kuvitelma johonkin ällöön äitimyyttin vai mihin?😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä maailmassa yksinäinen nainen lähtee tuntemattoman miehen matkaan ja vielä panemaan?? Unelmissasi ehkä
Yleisin suomalainenraiskaus. Nainen on lähtenyt tuntemattoman matkaan ja sanonut ei, kun seuraavana päivänä kaduttaa, kun on epätoivoisena viimeinen oljenkorsi ollut se taksikuski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, perustuuko tämä kuvitelma johonkin ällöön äitimyyttin vai mihin?😂
Ei, vaan terveeseen järkeen ja itsesuojeluvaistoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jahas, miten tuo ilmeni?
Tässä tilanteessa tekis mieli sanoa, ja ensi kerralla sanoinkin, että miksi kysyt? Oletko kysynyt baarin yksin istuvilta miehiltä saman? Ehkä he kaipaavat seuraa kipeämmin kuin minä.
Teen paljon asioita yksin, olosuhteiden pakosta ja huvikseni. Lähes kaikki muu ongelmatonta, mutta ilman seuraa en mielelläni mene terassille tai pubiin. Vaikka olen arkinen keski-iän vanhemmalla laidalla oleva nainen, saan ei-toivottuja Pertsoja viereen. Ja kun ei kiitos ei riitä, vaan sitten loukkaannutaan, kun seura ei kelpaa. Reaktio saattaa olla hyvinkin aggressiivinen, vaikka kuinka nätisti pyydän rauhaa.
Toki näitä tunkee myös naisporukkaan, mutta ne tilanteet on helpompi ohittaa, koska on tukea, yksin joskus jopa hieman uhattu olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jahas, miten tuo ilmeni?
Osasitko vastata siihen huumorilla?
Annatko muutaman esimerkin, millainen huumorivastaus olisi sinun mielestä sopiva?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jahas, miten tuo ilmeni?
Tässä tilanteessa tekis mieli sanoa, ja ensi kerralla sanoinkin, että miksi kysyt? Oletko kysynyt baarin yksin istuvilta miehiltä saman? Ehkä he kaipaavat seuraa kipeämmin kuin minä.
Teen paljon asioita yksin, olosuhteiden pakosta ja huvikseni. Lähes kaikki muu ongelmatonta, mutta ilman seuraa en mielelläni mene terassille tai pubiin. Vaikka olen arkinen keski-iän vanhemmalla laidalla oleva nainen, saan ei-toivottuja Pertsoja viereen. Ja kun ei kiitos ei riitä, vaan sitten loukkaannutaan, kun seura ei kelpaa. Reaktio saattaa olla hyvinkin aggressiivinen, vaikka kuinka nätisti pyydän
Tässä tilanteessa tekis mieli sanoa?! Olit aikuisena ihmisenä passiivisena tilanteen vietävänä ja nyt seuraavana päivänä uliset olevasi joku lapsen tasolle typistetty uhri, kun joku (yksinäinen) mies tuli juttelemaan?
Pyydetään nyt kaikki yhdessä aloittajalta anteeksi sitä hernettä patjan alla.
Vierailija kirjoitti:
Aina sanotte, että miehen pitää tehdä aloitteita ja sitten kun tekee niin se on väärin. Yksin olevaa naista uskaltaa helpommin lähestyä kuin jos joku naisporukka. Itse olen aina kohtelias ja tervehdin, kysyn saako istua seuraan.
M37
Ymmärrät varmasti itsekin eron omassa käytöksessäsi ja AP:n esimerkkien välillä. Toki saa kauniisti kysyä.
Mutta, kuinka suhtaudut, jos yksin istuva nainen torjuu? Kysytkö uudestaan, koitatko suostutella vaikka lupaamalla tarjota lasillisen? Ymmärrätkö ensimmäisestä ei-vastauksesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jahas, miten tuo ilmeni?
Teen paljon asioita yksin, olosuhteiden pakosta ja huvikseni. Lähes kaikki muu ongelmatonta, mutta ilman seuraa en mielelläni mene terassille tai pubiin. Vaikka olen arkinen keski-iän vanhemmalla laidalla oleva nainen, saan ei-toivottuja Pertsoja viereen. Ja kun ei kiitos ei riitä, vaan sitten loukkaannutaan, kun seura ei kelpaa. Reaktio saattaa olla hyvinkin aggressiivinen, vaikka kuinka nätisti pyydän
Haista jo paska!
- nainen baaritiskin takaa
Mies! Älä edes luule, että kelpaat tuollaisena. Sinä olet vain vajavainen nainen. Jos opettelisit käyttäytymään kuin nainen, voisit viimein nousta tuosta selkärangattomasta viinanhajuisesta surkeudestasi.
Veikkaisin että niin saa ajettua pois jopa ne munahaukat. Ketään ei kiinnosta käytöstavaton ihminen, se näkyy sitten myös makuuhuoneessa.