Kävin yksin baarissa yhdellä oluella, miesten reaktio asiaan huvitti
Ainakin kolme miestä tuli kysymään olenko yksin ja jutteli kanssani vähän niinkuin säälistä. Pari miestä yritti iskeä, yksi minuutin juttelun jälkeen kysyi "No mennäänkös teille?". Ei tarttunut ketään reissulta mutta oli hassua seurata. Yksikään nainen ei tullut juttelemaan.
Mitä mieltä, onko nainen yksin baarissa oluella säälittävä/aina vain seksin perässä?
Kommentit (121)
Ei kannata asettaa turhia rajoja itselleen. Olen usein käynyt oluella yksin, eikä se ole häirinnyt ketään. Ainakaan en ole huomannut, mutta en ole tarkkaillutkaan asiaa. Ainoastaan Kreikassa kerran miestarjoilija halusi välttämättä, että alan keskustella viereisessä pöydässä istuvan tanskalaismiehen kanssa. Kyllä me juteltiinkin ja oli mukava herrasmies. Mitään romanttista ei asiassa kyllä ollut.
Vierailija kirjoitti:
"Olivat herramiehiä. Yhdenkään naisen ei tarvitse olla ilman munaa juhannuksena, jos hän ei itse sitä halua."
nimen omaan; jos eivät halua. Osuit naulan kantaan. Katsos se teidän kalliarvoinen munanne ei olekaan ollenkaan niin tavoiteltu kun luulette! Nainen valitsee kiinnostaako tällä kertaa ja hyvin usein ei.
Herrasmiehet sitten itkee yksin kun heidän aarteensa ei kelpaakaan.
Kyllä mä käyn useasti ja aina saan rauhassa olla. Kun joku yrittänyt tunkea siihen niin sanon kyllä suoraan etten kaipaa seuraa.
Jos se yksinäinen nainen saa nautintoa siitä, kun mies ei saa sieltä baarista seuraa, niin kyllä, silloin se nainen on säälittävä surkimus ja miesvihaaja. M25
Vierailija kirjoitti:
Jos se yksinäinen nainen saa nautintoa siitä, kun mies ei saa sieltä baarista seuraa, niin kyllä, silloin se nainen on säälittävä surkimus ja miesvihaaja. M25
Voihan miehet jutella toisilleen baarissa. Miksi siihen nainen pitäisi olla?
Vierailija kirjoitti:
Ja surkimusnaiset ovat alapeukuttaneet oikein ryhmässä. Selvästi osuin arkaan paikkaan! :D HAH! M25
Vierailija kirjoitti:
Trollihan tuo aloitus on.
Kaikkea sontaa tällä palstalla uskotaankin.
Täällä menee kyllä ihan mikä tahansa läpi 😄
Tiedusteliko kukaan baarin miehistä ap:lta millaiset häppärit löytyy - viivapillu vai ulkonevat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja surkimusnaiset ovat alapeukuttaneet oikein ryhmässä. Selvästi osuin arkaan paikkaan! :D HAH! M25
Ei meitä kiinnosta pätkääkään se, että mies ei saa baarista seuraa. Sille ei kannata uhrata edes yhtään ajatusta.
Vierailija kirjoitti:
Mä käyn toisinaan yksin juomassa siiderin terasilla. Ei kukaan kyllä ikinä tule mua jututtamaan, ei miehet eikä naiset.
Itellä sama juttu. Eikä myöskään silloin jos käyn baarissa kaverin kans pelailemassa lautapeliä ja juomassa 1-5 juomaa. En tosin koskaan ota keneenkään ees katsekontaktia, osittain aspergerini takia. Ja hyvä vaan ettei pörriäisiä ole ympärillä häiritsemässä, usein olen myös ollut varattu enkä sinkku tuolloin. Kaverini toisinaan on saanut mieskontaktia noilta reissuilta. Tällöin olen päättänyt poistua paikalta kotiin touhottamaan omien juttujeni pariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olivat herramiehiä. Yhdenkään naisen ei tarvitse olla ilman munaa juhannuksena, jos hän ei itse sitä halua.
Paitsi että ei oo herrasmiesmäistä tehdä ap:n kuvailemaa seksiehdotusta noin lyhyen tutustumisen jälkeen 😇
Eihän tuo mikään seksiehdotus ollut, naiset luulette liikoja. Olisi varmana halunnut nähdä Muumimukinne. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olivat herramiehiä. Yhdenkään naisen ei tarvitse olla ilman munaa juhannuksena, jos hän ei itse sitä halua.
Paitsi että ei oo herrasmiesmäistä tehdä ap:n kuvailemaa seksiehdotusta noin lyhyen tutustumisen jälkeen 😇
Eihän tuo mikään seksiehdotus ollut, naiset luulette liikoja. Olisi varmana halunnut nähdä Muumimukinne. 🤭
Mies olisi käynyt tsekkaamassa mitä varastettavaa naisen asunnossa on. Tosiaankin miehistä kannattaa pysyä kaukana.
Monesti tämä ongelma poistuu iän myötä. Ihan rauhassa saa olla N52.
Vierailija kirjoitti:
"jutteli kanssani vähän niinkuin säälistä"
Jahas, miten tuo ilmeni?
Olen eri, mutta kyllä sen suhtautumisen huomaa toisen käytöksestä ja puheista. Saatetaan jopa avata koko keskustelu jollain "olet niin yksinäisenä / surkeana täällä että päätin (säälistä) tulla juttelemaan". Ja tuo on kumma juttu, että miehet olettaa herkästi yksinään liikenteessä olevan naisen olevan jotenkin helppo ja varma eli silloin ei edes ole sitä normaalia iskemistä/liehakoimista vaan mennään suoraan asiaan just kuten ap:kin kertoi.
Tietysti hyvä, että mies paljastaa tarkoitusperänsä heti kättelyssä mutta jotenkin harmi, ettei voi vain viettää aikaa yhdessä sen yhden/kahden tai vaikka koko illan ajan vaan se pukille pääsy on ainoa mikä niin useaa miestä naisessa kiinnostaa. Senkin todennäköisyys kun todennäköisesti tulevaisuudessa kasvaisi jos olisi mukava hetki / ilta yhdessä, tultaisiin mainiosti juttuun ja sovittaisiin vaikka ihan oikeat treffitkin..
Miksi ei voi tutustua ihan vain rennolla asenteella uusiin ihmisiin ilman sen kummempia odotuksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies olisi käynyt tsekkaamassa mitä varastettavaa naisen asunnossa on. Tosiaankin miehistä kannattaa pysyä kaukana.
Peukuista päätellen taitaa naisilta puuttua sarkasmitutka ja huumorintaju.
Just se, mitä tuossa joku kirjoitti. Harrastan paljon mieluummin seksiä miehen kanssa, joka käyttää aikaa siihen että jutellaan, tutustutaan ja vietetään kiva ilta yhdessä. Suora ehdotus saman tien on niin iso turn off, koska vaikuttaa siltä, että mies on epätoivoinen ja yrittää vaan saada kaikilta p*llua.
Minä vietän miehenä aikaa baarissa, en kaljottele vaan maistelen erilaisia drinkkejä sofistikoituneesti. Jos viereen sattuu eksymään yksinäinen nainen, teen välittömästi aloitteen. Yleensä juttua piisaa kunhan jää menee rikki, että en ole mikään creepy. Tässä auttaa se, että on hyvä suhde baarimikkoihin, he auttavat tuon jään rikkomisessa kun oma wingman puuttuu.
Ei ole kerta eikä toinenkaan, kun lähdetään jonnekin toisaalle neidin pyynnöstä jatkoille. Eikä siis edes seksiä pääajatuksena vaan hyvää yhteistä aikaa, ja jos eksytään siitä vielä jomman kumman kotiin niin silloinkin yhteistä lusikassa nukkumista ja halimista jos ei vietit oikeasti vie.
Sen jälkeen voidaan tuttavallisesti törmätä ja tehdä ihan kaverillisia tai ihan parisuhteellisia juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peukuista päätellen taitaa naisilta puuttua sarkasmitutka ja huumorintaju.
Niin puuttui miehiltäkin.
Miksi ihmeessä olisi säälittävä? Tai seksin perässä?
Baarissa on yleensä p*llunvonkaajat. Siksi en ikinä käy niissä.