Kävin yksin baarissa yhdellä oluella, miesten reaktio asiaan huvitti
Ainakin kolme miestä tuli kysymään olenko yksin ja jutteli kanssani vähän niinkuin säälistä. Pari miestä yritti iskeä, yksi minuutin juttelun jälkeen kysyi "No mennäänkös teille?". Ei tarttunut ketään reissulta mutta oli hassua seurata. Yksikään nainen ei tullut juttelemaan.
Mitä mieltä, onko nainen yksin baarissa oluella säälittävä/aina vain seksin perässä?
Kommentit (121)
Voi kuinka yllättävää että miehet koittaa saada seuraa. Ei helvetti että olette tyhmiä 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muakin huvittaisi välillä käydä tuossa lähibaarissa yhdellä mutta kun tiedän, että se vois olla tuollaista, niin en meni. Vtuttaa
Tätä en ymmärrä: miksei voi juoda kotona, vaikka partsilla :) sen yhden, jos haluaa olla rauhassa? Miksi pitää mennä baariin, terassille maksamaan tuplasti samasta juomasta, jos ei halua sosiaalisuutta?
Itse en käy juomassa missään, en yksin enkä seurassa. Aiemmin, kun vielä matkustin, tein sen aina yksin. Nyt olen yksin mökillä. Otin sen kaljan, yhden.
Tuon olen selvittänyt itselleni ajat sitten: en lähde ulos ellen hyväksy sitä että minua lähestytään. Siis ole valmis keskittymään uuteen ihmiseen vaikka hetkeksikin. Yksin naisena baarissa käyminen ei ole koskaan ollut erityisen miellyttävää. Olisi varmasti helppo löytää seuraa, en vain halua löytää sitä noin, olen jo nähnyt tuon. Ei vaan jaksa.
Jos menisin lasilliselle niin kyllä menisin seurassa. Tai jokin lasillinen happy hour skumppaa lehteä selatessa menisi. Eipä muuten huvita.
Mäki käyn aina yksin pubissa oluella. Harmittaa ku mulle ei tuu kukaan nainen koskaan siellä kysymään niille.
T.M
APlle tiedoksi, miehet haluaa naisia. Vaikka naiset eivät miehiä halua niin ei se mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Voi kuinka yllättävää että miehet koittaa saada seuraa. Ei helvetti että olette tyhmiä 😅
Seuraa niin ja sitten pitäisi olla vain että ihanaa, odotinkin tässä just sinua elämäni rakkaus.
Jos on jo aika monesti vetänyt tyhjän kortin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraa niin ja sitten pitäisi olla vain että ihanaa, odotinkin tässä just sinua elämäni rakkaus.
Jos on jo aika monesti vetänyt tyhjän kortin.
No se on taas eri asia kun vain pieni vähemmistö miehistä kelpaa. Sitähän täällä koittaa miehet sanoa mutta naiset aina panee vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Siis kerrotko mistä sen voi tietää miksi nainen istuu yksin terassilla jos ei kysy? Kertokaa kun olette niin helvetin fiksuja. Joskus mietin että onko teillä naisilla mitään siellä korvien välissä, ihan perus looginen älykkyys loistaa poissa olollaan.
Mä käyn vaikka kuinka usein pubissa yksin, eipä kukaan häiritse, kun juon viiniä, neulon sukkaa tai luen kirjaa. Alakerran pubi on kuin toinen olohuone. En siis asu Suomessa eikä pubit ole täällä räkälöitä vaan ihan normaaleja ajanviettopaikkoja.
Luin otsikon "...miesten erektio asiaan..." Varmaan aika kuvaavaa tuo reationi. Yksinäinen kiinnostavan oloinen nainen kaljalla herättää ainakin piiloerektion.
Erotiikkaa ja juomia mielenkiintoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kerrotko mistä sen voi tietää miksi nainen istuu yksin terassilla jos ei kysy? Kertokaa kun olette niin helvetin fiksuja. Joskus mietin että onko teillä naisilla mitään siellä korvien välissä, ihan perus looginen älykkyys loistaa poissa olollaan.
Jos nainen haluaa seuraa, hän käy kysymässä joltain, saako istua samaan pöytään. Tai juttelee jollekin lähellä istuvalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se kenenkään pitäisi edes tietää minkä takia nainen istuu yksin terassilla? Vai kysytäänkö kaikilta kaveri(e)nsa kanssa istuvilta naisiltakin miksi ne istuu terassilla kaveri(e)n kanssa?
Ja miksi ihmeessä edes kuvitellaan, että nainen istuisi terassilla / baarissa yksin siksi kun on panoa vailla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen haluaa seuraa, hän käy kysymässä joltain, saako istua samaan pöytään. Tai juttelee jollekin lähellä istuvalle.
Nainen ei tee aloitetta.
Minä käyn silloin tällöin terassilla itsekseni, melkeinpä joka kerta tulee joku juttelemaan. Yleensä kerron ystävällisesti että tulin istuskelemaan itsekseni, suurin osa uskoo. Välillä jää joitain outoja tapauksia jannaamaan siihen ja se harmittaa kun sitten pitää ottaa taksi kun ei uskalla ottaa riskiä että tyyppi lähtee seuraamaan. Niinkin on sattunut.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole tullut ikinä mieleenkään, että joku nainen Suomessa lähtisi yksin kaljalle baariin. Mutta jos kerran menee, niin kyllähän hänen kuuluisi saada sitten olla ihan rauhassa siellä kaljalla, eikä tulla asiattomasti häirityksi.
Täh? Miksi ei lähtisi? Mitä nyt ihmettä? Mukavaahan se on istahtaa terassilla ja lukea vaikka uutiset siinä samalla.
Minä käyn ihan säännöllisesti itsekseni istahtamassa pubissa jonne tulee hyvä lehtivalikoima. Mukava selailla talous- ja tiedeuutiset siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kuinka yllättävää että miehet koittaa saada seuraa. Ei helvetti että olette tyhmi kloä 😅
Vi tun pelle, varmaan lainasit väärää viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muakin huvittaisi välillä käydä tuossa lähibaarissa yhdellä mutta kun tiedän, että se vois olla tuollaista, niin en meni. Vtuttaa
Tätä en ymmärrä: miksei voi juoda kotona, vaikka partsilla :) sen yhden, jos haluaa olla rauhassa? Miksi pitää mennä baariin, terassille maksamaan tuplasti samasta juomasta, jos ei halua sosiaalisuutta?
Itse en käy juomassa missään, en yksin enkä seurassa. Aiemmin, kun vielä matkustin, tein sen aina yksin. Nyt olen yksin mökillä. Otin sen kaljan, yhden.
Jos vaikka haluaisi juoda yhden kylmänä, ja ei satu kotona olemaan kyseistä juomaa. Kauppa/alko kiinni tai kello yli yhdeksän, tai kaupasta ei saa valmiiksi kylmänä eikä halua odotella kylmenemistä. Tai haluaa vaan mennä katselemaan ihmisten eloa, mutta ei halua itse sosialisoitua. Tässä nyt muutamia syitä joita tuli mieleen.
Itse nuorempana kävin useinkin baareissa juomassa limsaa ja katselemassa sivusta ihmisten hauskanpitoa yms. Ei mulla ollut tarvetta jutella kenenkään kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olivat herramiehiä. Yhdenkään naisen ei tarvitse olla ilman munaa juhannuksena, jos hän ei itse sitä halua.
Paitsi että ei oo herrasmiesmäistä tehdä ap:n kuvailemaa seksiehdotusta noin lyhyen tutustumisen jälkeen 😇
Eihän tuo mikään seksiehdotus ollut, naiset luulette liikoja. Olisi varmana halunnut nähdä Muumimukinne. 🤭
Mies olisi käynyt tsekkaamassa mitä varastettavaa naisen asunnossa on. Tosiaankin miehistä kannattaa pysyä kaukana.
Peukuista päätellen taitaa naisilta puuttua sarkasmitutka ja huumorintaju.
Tai sinulta? 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinun pitäisi saada tietää, miksi nainen istuu yksin terassilla? Mitä se sinulle kuuluu?
Eipä tuokaan yllättäisi. Kyllä miehet on melko ujoja elleivät sitten ole känniläisiä eivätkä nekään automaattisesti käy suoraan iholle. Juttelun tarve on monella kova.