Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin yksin baarissa yhdellä oluella, miesten reaktio asiaan huvitti

Vierailija
22.06.2024 |

Ainakin kolme miestä tuli kysymään olenko yksin ja jutteli kanssani vähän niinkuin säälistä. Pari miestä yritti iskeä, yksi minuutin juttelun jälkeen kysyi "No mennäänkös teille?". Ei tarttunut ketään reissulta mutta oli hassua seurata. Yksikään nainen ei tullut juttelemaan.

Mitä mieltä, onko nainen yksin baarissa oluella säälittävä/aina vain seksin perässä?

Kommentit (121)

Vierailija
41/121 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se yksinäinen nainen saa nautintoa siitä, kun mies ei saa sieltä baarista seuraa, niin kyllä, silloin se nainen on säälittävä surkimus ja miesvihaaja. M25

Ja surkimusnaiset ovat alapeukuttaneet oikein ryhmässä. Selvästi osuin arkaan paikkaan! :D HAH! M25

Nurmes hiljaa! Sulta ei ole kysytty mitään.

Vierailija
42/121 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tajua mikä siinä small talkissa on naisille pahaa jos sitä tekee mies joka ei kiinnosta. Itse miehenä joudun kuuntelemaan sekä miesten ja naisten outoa lässytystä päivittäin ja se ei haittaa elleivät koita muuttaa luokseni asumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/121 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ihan oikein jos nainen on baarissa ilman miesseuraa. Ei siitä ole kauaa kun nainenn ei päässyt baariin sisälle ilman kavaljeeria. Toivottavasti otetaan sama tapa käyttöön.

voimamies

Vierailija
44/121 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olivat herramiehiä. Yhdenkään naisen ei tarvitse olla ilman munaa juhannuksena, jos hän ei itse sitä halua.

Paitsi että ei oo herrasmiesmäistä tehdä ap:n kuvailemaa seksiehdotusta noin lyhyen tutustumisen jälkeen 😇

Se oli sellainen vaivaton ja halpa keino saada naisen motiivi selville.  Joskus johtaa onnelliseen lopputulokseen ja joskus ei, mutta tuleepa asia selväksi.

Vierailija
45/121 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla sentään aina on tarjontaa 👍

Vierailija
46/121 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jurrissa olivat ja silloin on aina helppoa ottaa kontaktia. Selvinpäin olisivat istuneet hiljaa kuin tikut paskassa ja tuijottaneet.

Vierailija
47/121 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on siinä, että naiset ei tee aloitteita, vaikka voisivatkin antaa pillua. 90% tussuroista ois jääny saamatta, jos ei itse olisi kokeillut kepillä jäätä ja tehnyt aloitetta. Samalla tulee aina myös suuri määrä huteja turhilla lähestymisillä, mutta minkäs teet, kun et ennalta voi tietää, kun naisetkaan ei tosiaan aloitteita tee.

Vierailija
48/121 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käyn toisinaan yksin juomassa siiderin terasilla. Ei kukaan kyllä ikinä tule mua jututtamaan, ei miehet eikä naiset.

Sama.  Tunnen yhden vakkaripaikan omistajan ja käyn usein moikkaamassa yksillä (tai ei välttämättä alkojuomia ollenkaan) ei kyllä kukaan tule koskaan säälimään tms.. 

Vähän epäilen tätä miesvihaprovoksi

Vierailija
49/121 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt iät ja ajat baarissa yksin, kivahan se, että miehet tai naiset (harvemmin) tulee juttelemaan. Eikä minuun tee mitään vaikutusta, jos joku yrittää mukaansa saada, saahan sitä yrittää, mutta helppo tuo on torjua. Ihan sama mulle, mitä joku ajattelee miksi olen yksin baarissa.

Vierailija
50/121 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muakin huvittaisi välillä käydä tuossa lähibaarissa yhdellä mutta kun tiedän, että se vois olla tuollaista, niin en meni. Vtuttaa

Tätä en ymmärrä: miksei voi juoda kotona, vaikka partsilla :) sen yhden, jos haluaa olla rauhassa? Miksi pitää mennä baariin, terassille maksamaan tuplasti samasta juomasta, jos ei halua sosiaalisuutta?

Itse en käy juomassa missään, en yksin enkä seurassa. Aiemmin, kun vielä matkustin, tein sen aina yksin. Nyt olen yksin mökillä. Otin sen kaljan, yhden.

Vierailija
51/121 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ilmoitan näille heti alkuun, että en ole seuraa etsimässä. Silloin yleensä jättävät rauhaan.

Vierailija
52/121 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä mieltä, onko nainen yksin baarissa oluella säälittävä/aina vain seksin perässä?"

Ei voi tietää, onko kumpaakaan, mutta kysyä voi.

Vierailija
53/121 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ilmoitan näille heti alkuun, että en ole seuraa etsimässä. Silloin yleensä jättävät rauhaan.

Kai nyt jos joku tyly muija heti luulee , että hän on minun valinta kumppaniksi ilman ainuttakaan yhteistä kiinnostuksen kohdetta....

Vierailija
54/121 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muakin huvittaisi välillä käydä tuossa lähibaarissa yhdellä mutta kun tiedän, että se vois olla tuollaista, niin en meni. Vtuttaa

Tätä en ymmärrä: miksei voi juoda kotona, vaikka partsilla :) sen yhden, jos haluaa olla rauhassa? Miksi pitää mennä baariin, terassille maksamaan tuplasti samasta juomasta, jos ei halua sosiaalisuutta?

Tämä.

Itse käyn juomassa sen kaljan baarissa tai terassilla juuri sen takia, että näkisin edes hieman muuta elämää ja mahdollisesti voisin saada jopa seuraakin. Suurin osa juttelemaan tulevista on sellaisia joiden seuraa en välttämättä kaipaisi, mutta ei minulla ole tarve tylyttääkään heitä. Miehet aistivat yksinäisyyteni ja käyvät herkemmin jututtamassa. Tai eiköhän ne naisetkin aisti yksinäisyyteni ja juuri sen takia eivät anna huomiota minulle.

M

Vierailija
55/121 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vietän miehenä aikaa baarissa, en kaljottele vaan maistelen erilaisia drinkkejä sofistikoituneesti. Jos viereen sattuu eksymään yksinäinen nainen, teen välittömästi aloitteen. Yleensä juttua piisaa kunhan jää menee rikki, että en ole mikään creepy. Tässä auttaa se, että on hyvä suhde baarimikkoihin, he auttavat tuon jään rikkomisessa kun oma wingman puuttuu.

Ei ole kerta eikä toinenkaan, kun lähdetään jonnekin toisaalle neidin pyynnöstä jatkoille. Eikä siis edes seksiä pääajatuksena vaan hyvää yhteistä aikaa, ja jos eksytään siitä vielä jomman kumman kotiin niin silloinkin yhteistä lusikassa nukkumista ja halimista jos ei vietit oikeasti vie.

Sen jälkeen voidaan tuttavallisesti törmätä ja tehdä ihan kaverillisia tai ihan parisuhteellisia juttuja.

Sofistikoituneesti? Mitä hiton kieltä tämä on? Tarkoitatko sivistyneesti? Näin se suomen kieli r aiskataan

Vierailija
56/121 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en käy juomassa missään, en yksin enkä seurassa. Aiemmin, kun vielä matkustin, tein sen aina yksin. Nyt olen yksin mökillä. Otin sen kaljan, yhden.

Koska se toivoo sisimmissään että komea ja karismaattinen mies tulisi juttelemaan.

Vierailija
57/121 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vtt, mä teistä oo kiinnostunu, mä haluun vaan viinaa" 

Vierailija
58/121 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosielämän tarina 1990-luvun Helsingistä, terrassilta, iltapäivällä: puolityhjällä terassilla istui yhdessä pöydässä yksinään keski-ikäinen nainen oluttuopin kanssa ja luki kirjaa. Läheisessä pöydässä istuneniden kahden nätin nuoren naisen seuraan änkesi keksi-ikäinen mies huonoine juttuineen ja kun naiset eivät tuntuneet oikein lämpenevän, niin mies alkoi yht'äkkiä nälvimään ja irvailemaan tätä yksin istuvaa keski-ikäistä naista. Nuoret naiset hihittelivät. No nainen tietysti loukkaantui ja kivahti, että mies pitäisi huolta vain omista asioistaan. Muutamasta lähipöydästä yhdyttiin naisen toiveeseen ja mies hiljeni hivenen nolostuneena, hän selvästi luuli, että yksin istuva nainen olisi ns. vapaata riistaa eli säälittävä ja että häntä saa silloin nälviä, siitä tulisi hieno komeadiallinen voitto miehelle. Hihittelevät tytöt siirtyivät hihitellen eteenpäin. 

Semmoista se oli. Onneksi silloin löytyi kuitenkin yhteisöllisyyttä, jolla häriköitä pistettiin ruotuun. Nythän noille ei kukaan uskalla sanoa mitään, hihitellä vain, varsinkin jos häiriköllä on s''uojaväri tai hän huutaa olevansa prsu, kun ei tiedä tuleeko p''uukkoa vai p'''yssyä, jos on eri mieltä.

Vierailija
59/121 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennemminkin säälittäviä on ihmiset, jotka tekevät noin mutkat suoriksi oletuksia bissellä/viinilasillisella yksin käyvistä naisista. Vapaa nainen tehköön mitä tahtoo.

Onhan tuo silti kuin hunajakulho yksinäisille miehille joka houkuttelee kysymään jotakin. 

Menisin jos olisin luonteeltani semmoinen että tykkää huomiosta. Ei tuosta oikein kannata suuttua jos osataan ottaa vastaan "ei kiitos".

Vierailija
60/121 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs menit, jotakin menit sinne vonkaamaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi