Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isäni säilytti arvokkuutensa loppuun asti, ei käyttänyt rollaattoria tms

Vierailija
22.06.2024 |

Tästä olen niin mielissäni. Päivää ennen kuolemaansa teki vielä pörssikauppaa! Ihan vedet silmiin tulee riemusta, kun osti juuri sellaisia ETFiä, jotka ovat nousseet kohisten. Ja kaikki tuo satoi minun laariini perinnön muodossa! Niin moni vanhus menee rollaattoria kanssa ja on ihan pönttö tyhjänä. Ei vaan minun isäni ollut koskaan sellainen vaan upseeriainesta oli koko ikänsä.

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö edes häpeä, kun olette noin avoimen kateellisia AP:n isälle? Ehkä myös AP:lle. Oma isäni on myös ikämies, mutta harrastaa tennistä ja golfia sekä seuraa pörssikursseja tehden edelleen kauppoja. Hän on todellinen esikuva siitä, mitä vanhuksen tulisi olla: aktiivinen toimija eikä passiivinen lanttu.

Minä en näe mitään eriskummallista apn isässä,  tosin ei kerro isänsä ikäänsä.   Itsestään kertoo sen  kuten sinäkin että pidätte kaikkia vanhuksia jonain dementikkona.

Pitääkö luetella vaikka suomalaisia julkisuuden vanhuksia jotka ovat täydessä terässä?   Ikäänkuin apn isä olisi joku ihmeellinen poikkeus virkeiden vanhusten seassa.

Ap, isäsi ikä esiin reilusti.

Vierailija
102/106 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö edes häpeä, kun olette noin avoimen kateellisia AP:n isälle? Ehkä myös AP:lle. Oma isäni on myös ikämies, mutta harrastaa tennistä ja golfia sekä seuraa pörssikursseja tehden edelleen kauppoja. Hän on todellinen esikuva siitä, mitä vanhuksen tulisi olla: aktiivinen toimija eikä passiivinen lanttu.

Ei tässä ole kyse kateudesta. Olet tyhmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitä paitsi ap, sinä olet ruma. Kaikella tavalla.

Vierailija
104/106 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:han tässä kadehtii avoimesti niitä, jotka nyt saavat elää. Kadehtikoon itteään.

Vierailija
105/106 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tee osakekauppoja enkä ole varakas enkä arvokas enkä edes vanha, vasta 78,  mutta rollaattorilla kuljen asioilla ja hupilenkkejä.  Enkä edes häpeä. Se

78 vuotias on vanha, ikävä kyllä. 

Olen kuopus,  vanhoja ovat sisarukseni 89 - 97.    Kaikki virkeitä koktonaan asuvia,   89 ajaa autoa ja tekee metsätöitä. 

78 on nuori vielä.

27-vuotiaana suolistosyöpään kuollut veljeni oli vielä nuori, elämää olisi ollut vielä edessä. Sinä olet vanhus, et nuori. 

Toi katkeruus ei valitettavasti tuo sun veljeä takaisin.

Vierailija
106/106 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ei ehdi vanhukseksi, vanhuksia on hyväkuntoisia ja huonokuntoisempia ja "vihanneksia." 

Minua ihmetyttää muutaman avoin halveksunta heitä kohtaan jotka ovat sairaita, tarvitsevat rollaattoria.   Kiitollinen saa olla itsensä ja läheisensä hyvästä terveydestä mutta tarvitseeko lyödä heitä joilla asiat ei ole yhtä hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme