Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isäni säilytti arvokkuutensa loppuun asti, ei käyttänyt rollaattoria tms

Vierailija
22.06.2024 |

Tästä olen niin mielissäni. Päivää ennen kuolemaansa teki vielä pörssikauppaa! Ihan vedet silmiin tulee riemusta, kun osti juuri sellaisia ETFiä, jotka ovat nousseet kohisten. Ja kaikki tuo satoi minun laariini perinnön muodossa! Niin moni vanhus menee rollaattoria kanssa ja on ihan pönttö tyhjänä. Ei vaan minun isäni ollut koskaan sellainen vaan upseeriainesta oli koko ikänsä.

Kommentit (106)

Vierailija
1/106 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähti kuin sotilas

Vierailija
2/106 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se rollaattorin käyttämättömyys satoi laariisi? Et ihan vaikuta siltä että kaikki olisi satanut sinne laariin, suurin osa on tainnut mennä ihan ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/106 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko tosissasi kuvittelen rollaattorin käytön jollakin tavalla vaikuttavan älykkyyteen? Miten se olikaan muuan Hawking, joka oli peräti pyörätuolissa? Hänen olemuksensa arvokkuudesta en mene takuuseen, arvokkuuden katsotaan perustuvan hyvään ryhtiin.

Vierailija
4/106 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sellaisia vanhuksia, jotka ylpeilevät rollaattorin käyttämättömyydellään ja siksi eivät liiku pois kotoaan. Ja on sellaisia, jotka reippaasti viilettävät rollaattorillaan että alta pois. Vastataan tällä kertaa trollille. 

Vierailija
5/106 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee osakekauppoja enkä ole varakas enkä arvokas enkä edes vanha, vasta 78,  mutta rollaattorilla kuljen asioilla ja hupilenkkejä.  Enkä edes häpeä. Se

Vierailija
6/106 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tee osakekauppoja enkä ole varakas enkä arvokas enkä edes vanha, vasta 78,  mutta rollaattorilla kuljen asioilla ja hupilenkkejä.  Enkä edes häpeä. Se

78 vuotias on vanha, ikävä kyllä. 

Vierailija
7/106 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi että liikkuu tavalla tai toisella!

Vierailija
8/106 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kuopus,  vanhoja ovat sisarukseni 89 - 97.    Kaikki virkeitä koktonaan asuvia,   89 ajaa autoa ja tekee metsätöitä. 

78 on nuori vielä.

Vierailija
9/106 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kuopus,  vanhoja ovat sisarukseni 89 - 97.    Kaikki virkeitä koktonaan asuvia,   89 ajaa autoa ja tekee metsätöitä. 

78 on nuori vielä.

30 vuoden päästä olet varmasti kuollut. Eli olet vanha. 

Vierailija
10/106 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kyyneleet kohoaa silmiini - kuinka tyhmä voi trolli ollakaan.

Vierailija
11/106 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

78 on nuori vielä.

27-vuotiaana suolistosyöpään kuollut veljeni oli vielä nuori, elämää olisi ollut vielä edessä. Sinä olet vanhus, et nuori. 

Vierailija
12/106 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso arvostus. Sairaat kyvyttömät vanhukset ovat yhteiskunnan syöpä.

Sinustakin voi tulla sellainen. Tai toivottavasti kuolet nuorena. Sitä ennen päästät päiviltä sairaat kyvyttömät vanhempasi.

Vierailija
13/106 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu

Vierailija
14/106 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

78 on nuori vielä.

Seniili sinä olet. 

Vierailija
15/106 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

78 on nuori vielä.

30 vuoden päästä olet varmasti kuollut. Eli olet vanha. 

Entä sinä itse?

Vierailija
16/106 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan edesmennyttä isääsi.

Vierailija
17/106 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso arvostus. Sairaat kyvyttömät vanhukset ovat yhteiskunnan syöpä.

Arvostat jotain mihin ihminen ei itse voi edes vaikuttaa.

Vierailija
18/106 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

78 on nuori vielä.

27-vuotiaana suolistosyöpään kuollut veljeni oli vielä nuori, elämää olisi ollut vielä edessä. Sinä olet vanhus, et nuori. 

So what? Ei kai se tuon 78-vuotiaan vika ole että veljesi kuoli nuorena. Jos 78-vuotias mieltää itsensä nuoreksi, sinä et mene sitä uudelleenmäärittelemään.

Vierailija
19/106 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
20/106 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se rollaattorin käyttämättömyys satoi laariisi? Et ihan vaikuta siltä että kaikki olisi satanut sinne laariin, suurin osa on tainnut mennä ihan ohi.

Tuli heti ekana mieleen että kusta lurahtanut sekaan!

Rollaattoria voi joutua käyttämään vaikka oisi 15v!

Ja joo, kaikki mulle tänne heti perintönä joopajoo!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä