Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isäni säilytti arvokkuutensa loppuun asti, ei käyttänyt rollaattoria tms

Vierailija
22.06.2024 |

Tästä olen niin mielissäni. Päivää ennen kuolemaansa teki vielä pörssikauppaa! Ihan vedet silmiin tulee riemusta, kun osti juuri sellaisia ETFiä, jotka ovat nousseet kohisten. Ja kaikki tuo satoi minun laariini perinnön muodossa! Niin moni vanhus menee rollaattoria kanssa ja on ihan pönttö tyhjänä. Ei vaan minun isäni ollut koskaan sellainen vaan upseeriainesta oli koko ikänsä.

Kommentit (106)

Vierailija
61/106 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
62/106 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤡

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/106 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso arvostus. Sairaat kyvyttömät vanhukset ovat yhteiskunnan syöpä.

Mä olen hoitanut useita sairaita kyvyttömiä vanhuksia jotka olivat sotaveteraaneja. Ilman heitä et olisi trollaamassa tuota sontaa tänne palstalle vaan puhuisit venäjää ja kerjäisit rahaa saadaksesi ruokaa. 

Vierailija
64/106 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen hoitanut useita sairaita kyvyttömiä vanhuksia jotka olivat sotaveteraaneja. Ilman heitä et olisi trollaamassa tuota sontaa tänne palstalle vaan puhuisit venäjää ja kerjäisit rahaa saadaksesi ruokaa. 

Sotaveteraaneja ei taida enää kauheasti olla. Seuraavat vanhukset eivät ole ansioituneet missään muussa kuin Suomen hajottamisessa ja kurjistamisessa. 

Vierailija
65/106 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

78 v.   En ole sairas, en kuluta terveyskeskuksen ovea.   Liikuntavamma jota enää ei voi korjata ei ole sairaus.

Vierailija
66/106 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😭

Vierailija
67/106 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sotaveteraaneja ei taida enää kauheasti olla. Seuraavat vanhukset eivät ole ansioituneet missään muussa kuin Suomen hajottamisessa ja kurjistamisessa. 

Suuret ikäluokat rakensivat hyvinvointivaltion.

Vierailija
68/106 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se rollaattori liittyy arvokkuuteen. Ap:llä ainakin tuntuu pönttö olevan aika tyhjä ja/tai hatara. 

Vierailija
69/106 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se rollaattorin käyttämättömyys satoi laariisi? Et ihan vaikuta siltä että kaikki olisi satanut sinne laariin, suurin osa on tainnut mennä ihan ohi.

Ei päässyt juopottelemaan rahojaan eikä etsimään nuorta morsianta itselleen. Sellainen rollaattorin kanssa liikkuva vanhus pääsee ulos kodistaan tuhlaamaan rahojaan.

Vierailija
70/106 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuhosivat. Vanhempansa rakensivat. 

Vierailija
71/106 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollolloloo. Kaikki joiden isät olisi tarvinneet rollaattoria eikä isä suostunut käyttämään, tietävät miten rasittavaa se on läheisille. Apuvälineet käyttöön vaan tarvittaessa.

Vierailija
72/106 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

-------

Vierailija
73/106 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tädillä olisi munat...

Elämäni voisi olla paljon parempaa jos olisin syntynyt venäläisenä

Vierailija
74/106 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että ketjua ei ole vielä poistettu. Yleensä sairaita saa vaan kehua tai sääliä.

Vierailija
75/106 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä me tiedämme kuinka rikas tai menestynyt tuo kirjoittaja on?

Vierailija
76/106 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo.

Vierailija
77/106 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tee osakekauppoja enkä ole varakas enkä arvokas enkä edes vanha, vasta 78,  mutta rollaattorilla kuljen asioilla ja hupilenkkejä.  Enkä edes häpeä. Se

78 vuotias on vanha, ikävä kyllä. 

Olen kuopus,  vanhoja ovat sisarukseni 89 - 97.    Kaikki virkeitä koktonaan asuvia,   89 ajaa autoa ja tekee metsätöitä. 

78 on nuori vielä.

27-vuotiaana suolistosyöpään kuollut veljeni oli vielä nuori, elämää olisi ollut vielä edessä. Sinä olet vanhus, et nuori. 

19-vuotias siskoni kehi.tysv.ammaine  kulkee pyörätuolilla ja ölisee...reagoi karkkiin ja kosketukseen.Sinä olet vanhus, et nuori.

Vierailija
78/106 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä me tiedämme kuinka rikas tai menestynyt tuo kirjoittaja on?

Kysymällä pari peruskysymystä salkunhoidosta.

Vierailija
79/106 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten täällä nyt on näin paskoja trolleja?

Vierailija
80/106 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuret ikäluokat sylkivät veteraanien päälle, ihan itselleen etuja ovat keränneet ja vievät leivän jo lasten lastensa suusta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi