Isäni säilytti arvokkuutensa loppuun asti, ei käyttänyt rollaattoria tms
Tästä olen niin mielissäni. Päivää ennen kuolemaansa teki vielä pörssikauppaa! Ihan vedet silmiin tulee riemusta, kun osti juuri sellaisia ETFiä, jotka ovat nousseet kohisten. Ja kaikki tuo satoi minun laariini perinnön muodossa! Niin moni vanhus menee rollaattoria kanssa ja on ihan pönttö tyhjänä. Ei vaan minun isäni ollut koskaan sellainen vaan upseeriainesta oli koko ikänsä.
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tee osakekauppoja enkä ole varakas enkä arvokas enkä edes vanha, vasta 78, mutta rollaattorilla kuljen asioilla ja hupilenkkejä. Enkä edes häpeä. Se
78 vuotias on vanha, ikävä kyllä.
Olen kuopus, vanhoja ovat sisarukseni 89 - 97. Kaikki virkeitä koktonaan asuvia, 89 ajaa autoa ja tekee metsätöitä.
78 on nuori vielä.
30 vuoden päästä olet varmasti kuollut. Eli olet vanha.
Entä sinä itse?
Minä itse olen keski-ikäinen, en nuori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tee osakekauppoja enkä ole varakas enkä arvokas enkä edes vanha, vasta 78, mutta rollaattorilla kuljen asioilla ja hupilenkkejä. Enkä edes häpeä. Se
Olen kuopus, vanhoja ovat sisarukseni 89 - 97. Kaikki virkeitä koktonaan asuvia, 89 ajaa autoa ja tekee metsätöitä.
78 on nuori vielä.
30 vuoden kuluttua sinäkin voit olla kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso arvostus. Sairaat kyvyttömät vanhukset ovat yhteiskunnan syöpä.
Arvostat jotain mihin ihminen ei itse voi edes vaikuttaa.
Vai ei pysty ihminen vaikuttamaan omaan terveyteensä...voi luoja. Kaikki valinnat vaikuttavat terveyteesi.
Tämän juhannuksen typerin keskustelunavaus.
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, annatko viedä isovanhempasi ja vanhempasi "saunan taakse" Laitetaanko ikärajaksi 55v?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai ei pysty ihminen vaikuttamaan omaan terveyteensä...voi luoja. Kaikki valinnat vaikuttavat terveyteesi.
Sinun vanhempasi olisivat voineet tehdä valinnan ja jättää synnyttämättä sinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
78 on nuori vielä.
27-vuotiaana suolistosyöpään kuollut veljeni oli vielä nuori, elämää olisi ollut vielä edessä. Sinä olet vanhus, et nuori.
So what? Ei kai se tuon 78-vuotiaan vika ole että veljesi kuoli nuorena. Jos 78-vuotias mieltää itsensä nuoreks
Ottaa vaan päähän, että nuorten annetaan kuolla samalla kun ikäloppuja paapotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
78 on nuori vielä.
Entä sinä itse?
Minä itse olen keski-ikäinen, en nuori.
Nuorten mielestä keski-ikäinenkin on vanha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaako totuus niin koville, että alat henkilökohtaisuuksiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
78 on nuori vielä.
27-vuotiaana suolistosyöpään kuollut veljeni oli vielä nuori, elämää olisi ollut vielä edessä. Sinä olet vanhus, et nuori.
So what? Ei kai se tuon 78-vuotiaan vika ole että veljesi kuol
Nuorten annetaan kuolla? Tarkoitatko että vanhojen annetaan elää nuorten kustannuksella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mene sanomaan jokaiselle syöpäpotilaalle että oma vika. Mene sanomaan jokaiselle sairaalle että oma vika kun olet syntynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, annatko viedä isovanhempasi ja vanhempasi "saunan taakse" Laitetaanko ikärajaksi 55v?
Vanhuksille pitäisi tarjota aktiivisesti eutanasiaa. Talvisodan hengessä moni ottaisi sen vastaan ja näin auttaisi yhteiskuntaa.
Nuorten annetaan kuolla? Tarkoitatko että vanhojen annetaan elää nuorten kustannuksella?
Tarkoitan. Jos veljeni olisi päässyt heti tähystykseen, muihin kuvauksiin ja hoitoihin vanhojen paappojen ohitse, hän olisi todennäköisesti vielä elossa.
Vierailija kirjoitti:
Naapurin "mummo" 83v pääsee rollaattorilla lujempaa kuin minä kävellen! Jalat leikattu kohteen kolmeen kertaan jne muuta mukavaa!
Kuljen arvokkaasti välillä kepin kanssa, kun on pakko. Kävelykeppi ei tee minusta vähemmän arvokasta. Tiedän asianajajan joka kulkee rollaattorilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhuksille pitäisi tarjota aktiivisesti eutanasiaa. Talvisodan hengessä moni ottaisi sen vastaan ja näin auttaisi yhteiskuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mene sanomaan jokaiselle syöpäpotilaalle että oma vika. Mene sanomaan jokaiselle sairaalle että oma vika kun olet syntynyt.
Järkevämpää on, kun jokainen aikuinen hoitaisi itse terveydenhuoltomenonsa ja lopettaisiin pakkoosallistuminen suureen sairaskassaan.
Vierailija kirjoitti:
Sinusta tulee myös sellainen.
Ja sinä olet parantumaton idiootti.