Monelta syöt lounaan?
Kommentit (15)
Aamupala noin klo 9, lounas klo 13. Etätöissä olen niin voin syödä milloin tykkään.
Aamupala siinä puoli seitsemän maissa jotakuinkin, lounas klo 11 jälkeen. Tämä arkena. Viikonloppuna vähän eri rytmi.
En ehdi aamupalaa syödä ja lounasravintola aloittaa tarjoiöut 10.30. Yritän aina ehtiä ajoissa, välillä silti menee jopa 11.30 asti.
Monelta ei ole kysymyssana! Pitää kysyä moneltaKO tai mihin aikaan!
Myöskään paljon ei ole kysymyssana, vaan tulee kysyä paljonko tai kuinka paljon!
Aamulla kahvi, n.12.00 kahvi+voileipä+hedelmä, n.17.00 päivällinen.
Aamupala klo 9, lounas sitten kun maltan, useimmiten kahden maissa iltapäivästä. Itse päätän mitä teen mihinkin aikaan, kunhan projektit valmistuu ajoissa.
Tänään en syö lounasta tänään syön kaakon.
Söin aamupalan puuroa, proteiini jätskiä ja banaania + vitamiinivesi 0,5 l klo 7:30, kun esikoinen teki lähtöä kouluun ja mies lähti viemään pikkusisarusta päikkyyn. Mulla on vp, joten nukuin sit vielä 11:30 asti kun talo hiljeni. Nyt söin äsken lihaa, salaattia, 4dl vettä. Synttäreillä jäi vkl:lta pikkudonitsia ja juustonaksuja. Söin vielä yhden donut ja kourallisen naksuja.
Laskisin, että tähän mennessä kalorit noin ~800.
Suomessa 07/12/17/20
Ulkomailla 07/13/19
Aamupala 8-9, lounas 14, päivällinen 17-18, iltapala 21.
Vierailija kirjoitti:
Söin aamupalan puuroa, proteiini jätskiä ja banaania + vitamiinivesi 0,5 l klo 7:30, kun esikoinen teki lähtöä kouluun ja mies lähti viemään pikkusisarusta päikkyyn. Mulla on vp, joten nukuin sit vielä 11:30 asti kun talo hiljeni. Nyt söin äsken lihaa, salaattia, 4dl vettä. Synttäreillä jäi vkl:lta pikkudonitsia ja juustonaksuja. Söin vielä yhden donut ja kourallisen naksuja.
Laskisin, että tähän mennessä kalorit noin ~800.
Laskisi kyllä äkkiseltään, että 800 kcal on noista melko varmasti alakanttiin.
Aamupala 11.00, päiväkahvit 14.00, lounas 18.00, iltapala 23.00, yöpala 03.00.
Yhdeltä tai kahdelta. Useammalta ei vaan jaksa. Ja nämäkin pari jaksavat protestoida mokomasta.
Riippuu. Aamiaista yleensä kuuden tai seitsemän tienoilla normipäivinä. Lounas joskus 11.30 aikaan.
Mun työpäivät tosin vaihtelee niin paljon, että välillä aamiaista tulee syötyä joskus kahdella iltapäivällä, välillä taas kolmelta aamuyöstä ja lounaan syön silloin kun ehdin ja nälkä alkaa vaivata.