Suurin syy, miksi miehet ei lähesty naisia on se, että naiset ei ole ensin osoittaneet miestä kohtaan mielenkiintoa
Ihan turha se on miehen naisia lähestyä, jos naiset ei osoita miestä kohtaan mitään kiinnostusta osoittavia signaaleja, kun pakit tulee suurimmalla todennäköisyydellä.
Muistan jo yläasteella, miten tytöt olivat avoimen ihastuneita joihinkin poikiin. Helppohan se on silloin lähestyä, kun tietää itsekin olevansa haluttu.
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Mukku naiset on seksiautomaatteja ja äitiautomaatteja ja kotipalveluautomaatteja! Bonuksena saa leipoa käsiä niiden tisseihi vaikka kesken palauttavien yöunien. Sit jos lihoo ni voi haukkuu lehmäks ja potkasta pihalle :)
Pitääkö sinun puolesta pannakin?
Munlle muudan hemaiseva blondi heitti hein 4.1.2005, iltakuuden tahi seiska paikkeilla ja vastasin siihin samoin sanoin ja voi pannahinen kuinka se kihisi siintä vastauskestani kupeellaan käyneelle bestikselleen ja myöhemmin koitti mua jonkusen kerran mutta olin turbohikky jo silloin enjkä kässännyt mikä munssa prillimänletissä sitä viehätti joten vaikenin täysin ja kotonna vaan yksin sänkyssä pohdin yöt pääskytysten miksi opikelimon nätein plikha juuri muhun karahti.
No se homma sitten kuihtui pois ja kokoon aika kivuttomasti mutta pari vuotta myöhemmin kun irkissä sille jotain sanossin niin vastaus oli pelkkä voi helvetti, t kokematon vanhapoisi
Ovat saaneet liikaa tivoliheppiä niin tarpeet täyttyvät ja kinostus loppuu
Mulla on harmahtavaksi uutttumaan alkanut kuiva kuollut tukka niin koen itseinhoa ja syylisyyttä, kutka estävvät mua tekemästä mitään aloitetta kellekään, t : uhripoika
Täytyis tietää aina ennalta jotenkin kekä yli 30v on neitsyt. Ei panneita kannata lähestyä. niitä ei kinosta panemattomat vanahpojat
Pakeista voi lähtä itsetunto mutta myös vastakinostuksen osoitus ahdistaisi. En tiedä kumpi rusentaisi enemmän, sinksi en ole ikännä iskenyt ketään tahi edes harkinnut harjoittelun alkamista
Naiset on sikaillu ja ihan avoimesti vihanneet miehiä jo vuosia. Heiluteltu welcome kylttejä ja raahattu mustia ukkoja panolle koteihinsa. Nyt sitten suomalaisten miesten pitäisi piirittää näitä naisia ja olla mieliksi. Voi hyvää päivää sentään!
Suurin osa naisista ei ole viehättäviä läskeineen tatuointeineen ja tuhannane ja yhden arabin panoineen.
Vierailija kirjoitti:
Niin? Mitä ajat takaa tällä? Ei kai meidän kaiken muun lisäksi tarvitse alkaa kaivella teitä jostain kiven alta?
Varmaan sitä että mies ei voi tietää että olet kiinnostunut hänestä pelkällä telepatialla.
Mutta jos ja kun sitä sitä mielenkiintoa ei ole?
Ainakaan minä en kiinnostu automaattisesti vain koska toinen on mies, kyllä sitä täytyy olla jotain joka sen mielenkiinnos herättää!
Haluaisitko itse sellaisen ihmisen ihmisen lähestyvän jjoka ei sinua pätkääkään kiinnosta? Tai jos sitten on niin epätoivoinen että mikä ja kuka vaan kelpaa.....
Olen sinkku ja täysin tyytyväinen elämääni näin.Hyvä kumppani voisi olla plussaa mutta ilmankin pärjään loistavasti. Ketään en myöskään säälistä kelpuuta.
Niin, niitä yritetään joilta vaikuttaa irtoavan helpolla.
Vierailija kirjoitti:
Niin, niitä yritetään joilta vaikuttaa irtoavan helpolla.
Niitä yritetään joista tykätään. Miks yrität pilata meidän oikeiden miesten maineen ?
Vierailija kirjoitti:
Ihme pskaa taas. Kun teille vellihousuille ei mitkään tavalliset naiset kelpaa, vaan jokaiselle pitäis olla hoikka, vaalea naapurintyttömäinen nainen.
Hoikka riittää.
Naiset vastaavat tällaisiin kysymyksiin usein niin ylimielisesti ja nenäkkäästi, eivätkä kunnioittavasti ja tasavertaisesti keskustellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on ideaalitilanne, ettei lähestytä, jos ei toinen ole osoittanut pienintäkään kiinnostuksen merkkiä. Jatkatte vain samaan malliin!
Silti täällä on pitkä ketju siitä, miksi nuoret miehet ei lähesty naisia ja jäävät sinkuksi. No he jäisivät kyllä todennäköisesti sinkuksi siinäkin tapauksessa, että lähestyisivät naisia. Tai ainakin joutuisivat näkemään kohtuuttomasti vaivaa naisen löytämiseen.
Ap
Kerro, mikä on se juttu, siis missä tilanteessa ja miten, ne naiset osoittaa kiinnostustaan miestä kohtaan? Ravintolassa? Harrastuksessa? Töissä? Katse? Hymy? Mitä?
Miksi kenenkään pitäisi tehdä edes mitään kiusallisia aloitteita? Kun mä tapasin aviomieheni, aloimme jutella ja juttu luisti aivan luonnostaan, hetken päästä jo pussailtiin, vaihdettiin numeroita jne. Ei väkisin tehtävät aloitteet johda mihinkään. Siinä tilanteessa toinen on kiinnostunut ja toinen ei, toinen jahtaa ja toinen pakenee. Kun juttu alkaa luontevasta molemminpuolisesta kiinnostuksesta, hommat sujuu kuin itsestään. Aiemmin olin joskus yrittänyt jotain aloitteita, joihin miehetkin olivat lähteneet mukaan, mutta eihän siitä koskaan tullut mitään. Yksipuolinen kiinnostus ja aloite ei yleensä johda muuhun kuin sydänsuruihin!
Vierailija kirjoitti:
Naiset vastaavat tällaisiin kysymyksiin usein niin ylimielisesti ja nenäkkäästi, eivätkä kunnioittavasti ja tasavertaisesti keskustellen.
Koska paranoidissa skitsossa ei ole mitään kunnioitettavaa. Sairaalloinen normaalin elämän asioiden pelkääminen on sairaus, tajua edes se.
Periaatteessa joo. Mutta tuo että toinen "vaikuttaa myötämieliseltä" on mielestäni erittäin ongelmallinen asia, koska se on aivan liian tulkinnanvarainen ilmaisu. Tämän takia itse kieltäisin kaikki lähestymiset julkisilla paikoilla.