Suurin syy, miksi miehet ei lähesty naisia on se, että naiset ei ole ensin osoittaneet miestä kohtaan mielenkiintoa
Ihan turha se on miehen naisia lähestyä, jos naiset ei osoita miestä kohtaan mitään kiinnostusta osoittavia signaaleja, kun pakit tulee suurimmalla todennäköisyydellä.
Muistan jo yläasteella, miten tytöt olivat avoimen ihastuneita joihinkin poikiin. Helppohan se on silloin lähestyä, kun tietää itsekin olevansa haluttu.
Kommentit (118)
Siis pitäisikö kaikkien naisten osoittaa mielenkiintoa kaikkia miehiä kohtaan jotka näkevät? Kuulostaa ilotalolta.
Vierailija kirjoitti:
Niin, se tarkoittaa ettei olla kiinnostuneita.
Outoa, en kyllä itse ilmaise kiinnostusta vaikka kuinka kiinnostaisi.
M38
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan pitäs miettiä sitä lähestymistapaansa naisia kohtaan. Siisti olemus ja hyvä tanssitaito on myös eduksi. Ennenkaikkea älä mene valkosipulille, tupakalle ja viinalle haisevana humalaisena sönköttämään jotain omasta mielestäsi hyvää juttua naiselle johon haluat tutustua. Ellet sitten hae samanlaista kuin olet.
Juuri näin, miten olisi vaikka ihan tavallinen keskustelutuokio. Mutta ei tukevassa humalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on totuuden jäljillä. Naiset ei vaan aina oo ajatellut miehen näkökulmasta tätä asiaa. Tämän takia en itsekään ole lähestynyt naisia. Pakkeja en todellakaan kaipaile. Ja nyt jo 40v iässä sitä tottunut elämään itsekseen ihan hyvin. Ei oo mikään pakko saada naista tai himo ei jyllää eikä pakkomiellettä. Elämä on helpompaa.
Voi ressukkaa. Olen tavisnainen ja saanut itse monet pakit. En silti alkanut pelätä miehiä tai lopettanut heille hymyilyä ja puhumista. Olen nimittäin rohkea ja aloitekykyinen. Jos kymmenestä kiinnostavasta miehestä yhdeksän katsoo ohi ja/tai antaa pakit mutta kymmenes on itsekin kiinnostunut niin hyvinhän se lopulta meni.
Noitten yksin jäävien miesten todellinen ongelma on pelkuruus. Ei kestetä sitä ettei kaikki maailman naiset olekaan juuri itsestä kiinnostuneita ja uhriudutaan. Sille e
Kun pakkien määrä liikkuu useissa sadoissa tai jopa tuhansissa niin kyllä siinä tyhmempikin tajuaa ettei maksa vaivaa.
Tämä ketju on taas kerran hyvä esimerkki siitä, että naisten hehkutettu empatiakyky koskee vain toisia naisia. Eivät naiset osaa asettua miehen asemaan.
Siksihän näitä keskusteluja juuri käydään, että alettaisiin edes hiukan paremmin ymmärtää toisia, niin naiset miehiä kuin miehet naisia.
Se on sitten tyypistä kiinni, mikä ketäkin miellyttää. Se nyt on ikiaikainen miehen osa, että nainen valitsee niistä ympärilläpyörijöistä. Ja kaikkein paras tilanne on muuten se, kun mies tietää, mitä haluaa eli siis kenet haluaa ilman, että nainen on edes huomannut ja esimerkiksi hakee vaikka tanssimaan. Eli mies tekee itse päätöksensä ja toimii "vakuuttavasti". Ja tietenkin vain, jos ihastus on ehdottomasti molemminpuolista.
Tottakai, jos on törmätty aiemmin ja "annettu myönteisiä merkkejä, esimerkiksi hymyilty", onhan se miehelle helpompaa, mutta tämä on siis kakkossijalla, koska se valinta tuntuu miedommalta, kun naisenkin pitäisi olla omalla tavallaan aktiivinen eli houkutella. Koska kaikki ympärilläpyörijäthän odottavat sitä samaa viestiä naiselta eli katsetta, hymyä.
Tämä nyt oli vain yksi naisnäkökulma
Nuorempana naiset osoittivat kiinnostustaan useastikin. Tajusin sen vasta jälkeenpäin. Kai se itsetunto oli kiusaamisesta kärsinyt niin paljon ettei uskonut että kukaan voisi olla kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Niin? Mitä ajat takaa tällä? Ei kai meidän kaiken muun lisäksi tarvitse alkaa kaivella teitä jostain kiven alta?
Joo ei tarvii. Ihan sama mitä teette.
Tämä, mukavasti käyttäytyvä nainen saa viisasta seuraa. Tissi perse housu feministi saa sisään ulos seuraa.
Mun mielestäni on pelkästään hyvä että miehet eivät enää lähesty naisia. Toivottavasti tämä trendi jatkuu.
Suurinta osaa naisista ei kiinnosta. Onhan toi toisessa ketjussa esiintyvä nuori pari hirmu symppis ja toivon heille kaikkea hyvää. Haluaisinko enää tällä iällä alkaa hoivaamaan isoa miestä? En. Epäilen monien muidenkin naisten ajattelevan samoin. Sitten on niitä ketkä ovat muuten vaan epätoivoisia tai vailla rahaa.
Silloin kun vielä kävin baareissa, ainoat jotka lähestyivät minua olivat ulkomaalaisia tai turisteja. Suomalaiset mököttivät seinään nojaten. No, tanssin sitten niiden ulkkarien kanssa ja kivaa oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, se tarkoittaa ettei olla kiinnostuneita.
Outoa, en kyllä itse ilmaise kiinnostusta vaikka kuinka kiinnostaisi.
M38
Koska sinulla on mielen sairaus, paranoia. Fiksut ilmaisevat kun kiinnostaa, eivätkä ole vastentahtoisesti sinkkuja pitkään. Ei niissä pakeissa ole mitään noloa, normaalia elämää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne on signaalit, mitä pitäisi lähettää? Katseet ja hymyhän ei miehiin vaikuta mitenkään - kävelevät ohi kuin olisi ilmaa vaan.
Hei. Moi. Iltaa. Päivää. Kukkuluuruu. Mitä kuuluu?
Minun suurin syyni olla lähestymättä naisia on ettei minulla ole heille tarjottavaa. En jaksa esittää kiinnostunutta, kun ainoastaan seksi kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Minun suurin syyni olla lähestymättä naisia on ettei minulla ole heille tarjottavaa. En jaksa esittää kiinnostunutta, kun ainoastaan seksi kiinnostaa.
Pitäydyt maksullisissa.
Tämä on totta ainakin minun kohdallani. En lähestyä ellen saa ensin katsekontaktia.
Ihme pskaa taas. Kun teille vellihousuille ei mitkään tavalliset naiset kelpaa, vaan jokaiselle pitäis olla hoikka, vaalea naapurintyttömäinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Ihme pskaa taas. Kun teille vellihousuille ei mitkään tavalliset naiset kelpaa, vaan jokaiselle pitäis olla hoikka, vaalea naapurintyttömäinen nainen.
Eikö se ole vaan hyvä, että miehet eivät lähesty sinua? En minä ainakaan halua että tuntemattomat ihmiset häiritsevät minua bussissa, kirjastossa, ruokakaupassa tai missään muuallakaan julkisella paikalla?
Voisin tehdä oman historiani perusteella yleistyksen, että naisia kiinnostaa keskimäärin 40% miehistä. Eli suurin osa ei herätä mielenkiintoa sellaisenaan. Tuosta 40% ehkä 2% saa sen ulkonäöllään, loput jonkinlaisella yhdistelmällä hyvää luonnetta, persoonallisuutta, vaurautta ja ulkonäköä
Jos epäilet kuuluvasi tuohon epäkiinnostavaan 60% ja haluat naisen, sinun on pelattava oikeilla panoksilla. Voit tarjota naiselle esim. Perinteistä avioliittoa ja kotiäitiyttä. Jos yrität samaa kuin kaikki muutkin, eli "parisuhdetta", et tule todennäköisesti onnistumaan. Jos yrität avointa suhdetta, fwb tai jotain muuta vastaavaa, vielä huonommat todennäköisyydet. Kiinnostavat miehet tarjoilevat sen verran irtoseksiä, että tarpeet tyydyttyvät heidän kanssaan, jos sellainen kiinnostaa. Kaikkia ei kuitenkaan kiinnosta, ja silloin tuo vanhakantainen avio voi muodostua valttikortiksi, sillä muutoin kiinnostavat miehet eivät yleensä osaa sitoutua