Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suurin syy, miksi miehet ei lähesty naisia on se, että naiset ei ole ensin osoittaneet miestä kohtaan mielenkiintoa

Vierailija
21.06.2024 |

Ihan turha se on miehen naisia lähestyä, jos naiset ei osoita miestä kohtaan mitään kiinnostusta osoittavia signaaleja, kun pakit tulee suurimmalla todennäköisyydellä. 

Muistan jo yläasteella, miten tytöt olivat avoimen ihastuneita joihinkin poikiin. Helppohan se on silloin lähestyä, kun tietää itsekin olevansa haluttu.

Kommentit (118)

Vierailija
41/118 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sekin on nykyään naisen tehtävä? Ei kiitos. Kertoo vain siitä, että kyseinen herra ei saa oma-aloitteisesti mitään muutakaan aikaan.

Vierailija
42/118 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sekin on nykyään naisen tehtävä? Ei kiitos. Kertoo vain siitä, että kyseinen herra ei saa oma-aloitteisesti mitään muutakaan aikaan.

Joo ei kyllä lähtökohtaisesti kiinnosta aloitevyttömät miehet yhtään. Ja joskus joku ulisee tasa-arvosta, niin mun pää räjähtää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/118 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme pskaa taas. Kun teille vellihousuille ei mitkään tavalliset naiset kelpaa, vaan jokaiselle pitäis olla hoikka, vaalea naapurintyttömäinen nainen. 

Eikö se ole vaan hyvä, että miehet eivät lähesty sinua? En minä ainakaan halua että tuntemattomat ihmiset häiritsevät minua bussissa, kirjastossa, ruokakaupassa tai missään muuallakaan julkisella paikalla?

En sanonut, ettei mua lähestytä.

Vierailija
44/118 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei kyllä lähtökohtaisesti kiinnosta aloitevyttömät miehet yhtään. Ja joskus joku ulisee tasa-arvosta, niin mun pää räjähtää.

Tasa-arvoa halusitte, tasa-arvoa saitte.

Vierailija
45/118 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja poks!

Vierailija
46/118 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluttiin vaan äänestää, mut piti kasvattaa sit pallitkin. 🤷🏻

Vierailija
47/118 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päin vastoin. Juurikin saat vain passiivisia naisia tekemällä itse aloitteen.

Vierailija
48/118 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme pskaa taas. Kun teille vellihousuille ei mitkään tavalliset naiset kelpaa, vaan jokaiselle pitäis olla hoikka, vaalea naapurintyttömäinen nainen. 

Eikö se ole vaan hyvä, että miehet eivät lähesty sinua? En minä ainakaan halua että tuntemattomat ihmiset häiritsevät minua bussissa, kirjastossa, ruokakaupassa tai missään muuallakaan julkisella paikalla?

Kirjoitit aiemmassa viestissäsi että miehet ovat vellihousuja joille ei tavallinen nainen kelpaa. Oletin tämän perusteella että sinä olet tuollainen tavallinen nainen, joka ei kelpaa miehille. Etkö siis olekaan tuollainen?

Vierailija
49/118 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nysväykselöä ei ole tasa-arvon kanssa mitään tekemistä. Olen nainen ja ilmaisen kyllä kiinnostukseni.

Paranoidi pelkuri ei herätä kiinnostusta kenestäkään normaalista ihmisestä. Hoitoa löytyisi, mutta anna kun avaan, et uskalla sitäkään.

Vierailija
50/118 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeassahan tuo ap tässä on.

Naista voidaan erehtyä pitämään maksullisena tai osa kuvittelee jopa naisen osoittaman mielenkiinnon oikeuttavan seksuaalirikokseen. Siksi ei todellakaan naisella ole mitään haluja alkaa ilmehtiä tai elehtii yhtään normaalia kohteliaisuutta enempää vieraille miehille.

Vierailija
51/118 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päin vastoin. Juurikin saat vain passiivisia naisia tekemällä itse aloitteen.

Älä sit vingu inkkeli foorumilla kun tääkin joulu ja ystävänpäivä menee yksikseen. Väitätte kivenkovaan ettette kaipaa naisia, vaikka todistetusti noina kahtena ajankohtana käyttäjiltä rupee tulemaan itsetuhoisia ketjuja.

Vierailija
52/118 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, se tarkoittaa ettei olla kiinnostuneita. 

Outoa, en kyllä itse ilmaise kiinnostusta vaikka kuinka kiinnostaisi.

M38

Miehistä ei saa kuin ongelmia elämäänsä. Kun sen pitää mielessä niin loppuu se hetkellinen, yleensä ohimenevä kiinnostus, (jonka voitkin hetken pohdittuasi ja avattuasi kuukautiskiertokalenterisi todeta johtuneen vain ovulaatiosta). Odottaa muutaman päivän ja tyyppi ei kiinnosta millään tavalla enää, ikinä.

Vierailija
53/118 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitit aiemmassa viestissäsi että miehet ovat vellihousuja joille ei tavallinen nainen kelpaa. Oletin tämän perusteella että sinä olet tuollainen tavallinen nainen, joka ei kelpaa miehille. Etkö siis olekaan tuollainen?

Käsityksiä asioistako ei voi muodostaa esim. ihmisten kanssa käytyjen keskusteluiden perusteella? 😳😳😳

Vierailija
54/118 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot sitten vain 'terve' vaikka saisit takaisin vain tylyn hiljaisuuden. Kaikki ovat täällä hoitamassa tai hoitamatta omia sosiaalisia suhteitaan, ja se, jota kiinnostaa hoitaa niitä juuri sinun kanssasi, kantaa oman kortensa kekoon ilman sinun apuasi. Ihmiset ovat vapaita sanomaan tai olemaan sanomatta sitä ensimmäistä 'moi'ta. Olet tehnyt jo osuutesi. Jos se jää siihen, niin se jää siihen. 

Siinä voi olla niin kova tunnelataus ja myllerrys että pelkää joutuu pettymään pahemman kerran jos tulee rukkaset. Täytyy asennoitua pilke silmäkulmassa ja ottaa kevyt flirtti ihan huumorin kannalta. Ei elämä oo niin vakavaa vaikka nuorena voi tuntua siltä ja aina tulee uusia ihastumisia kun pitää silmät ja korvat sekä mielen avoimena eikä jää roikkumaan menneeseen vaan pyyhältää etiä päin.

Vierailija
55/118 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsityksiä asioistako ei voi muodostaa esim. ihmisten kanssa käytyjen keskusteluiden perusteella? 😳😳😳

Kirjoitit että miehet ovat vellihousuja joille ei tavallinen nainen kelpaa. Mutta sinä et siis kuitenkaan itse ole tällainen tavallinen nainen? Vaan olet ilmeisesti tavallista paremman näköinen nainen, joka kelpaa miehille? 

Miksi se on sinulle ongelma, että tavallinen nainen ei kelpaa miehille? Sinähän kelpaat, joten miksi tämä asia on sinulle ongelma? 

Vierailija
56/118 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, se tarkoittaa ettei olla kiinnostuneita. 

Outoa, en kyllä itse ilmaise kiinnostusta vaikka kuinka kiinnostaisi.

M38

Miehistä ei saa kuin ongelmia elämäänsä. Kun sen pitää mielessä niin loppuu se hetkellinen, yleensä ohimenevä kiinnostus, (jonka voitkin hetken pohdittuasi ja avattuasi kuukautiskiertokalenterisi todeta johtuneen vain ovulaatiosta). Odottaa muutaman päivän ja tyyppi ei kiinnosta millään tavalla enää, ikinä.

Juuri näin. Mitä nopeammin miehet lopettavat kokonaan naisten lähestymisen, sen parempi.

Vierailija
57/118 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia itse suojelua, ettei lähesty naisia, jotka eivät vaikuta kiinnostuneelta. Samoin ei kannata lähestyä koiraa, joka haukkuu vihaisesti. Tapauskohtaisesti kun arvioi, että onko kannattavaa, niin pääsee jo aika pitkälle.

Minä olen elämäni aikana kiinnostunut kaikkiaan kahdesta miehestä, ja tein itse erittäin selviä aloitteita, kun ei nekään meinanneet hoksata ihan perusflirtistä, että olen kiinnostunut. Minulle on ihan se ja sama niiden satojen miesten lähentymisyritykset, kun en heistä ollut kiinnostunut. En tiedä, onko miehillä enemmän kiska auki ja yritetään vähän kaikkia, vai olenko naiseksikin outo, kun kiinnostavia ihmisiä tulee vastaan niin äärimmäisen harvoin ja kaikki muut ihmiset aiheuttavat lähinnä kiusaantumista. 

Vierailija
58/118 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia itse suojelua, ettei lähesty naisia, jotka eivät vaikuta kiinnostuneelta. Samoin ei kannata lähestyä koiraa, joka haukkuu vihaisesti. Tapauskohtaisesti kun arvioi, että onko kannattavaa, niin pääsee jo aika pitkälle.

Minä olen elämäni aikana kiinnostunut kaikkiaan kahdesta miehestä, ja tein itse erittäin selviä aloitteita, kun ei nekään meinanneet hoksata ihan perusflirtistä, että olen kiinnostunut. Minulle on ihan se ja sama niiden satojen miesten lähentymisyritykset, kun en heistä ollut kiinnostunut. En tiedä, onko miehillä enemmän kiska auki ja yritetään vähän kaikkia, vai olenko naiseksikin outo, kun kiinnostavia ihmisiä tulee vastaan niin äärimmäisen harvoin ja kaikki muut ihmiset aiheuttavat lähinnä kiusaantumista. 

Naisen pitää olla nirso. Sulla on suuri riski joutua maksuttomaksi palveluntarjoajaksi. 

Vierailija
59/118 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi se on sinulle ongelma, että tavallinen nainen ei kelpaa miehille? Sinähän kelpaat, joten miksi tämä asia on sinulle ongelma?"

Koska olen kykenevä ajattelemaan muitakin kuin itseäni. Lisäksi en suuresti arvosta miehiä, ovat yksinkertaisia apinoita mielestäni, joten ei ole tarvetta leperrellä niille/niistä. 

Vierailija
60/118 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miesten mielestä naisen pitää tehdä aina aloite.