Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Röyhkeää toimintaa lapseni haudalla

Vierailija
21.06.2024 |

Voitteko kuvitella. Menin eilen istuttamaan lapseni haudalle kukkia, niin joku oli jo istuttanut sinne useita kukkapuskia ja tuonut nurmikolle ison kasan multaa. Ihmettelin, että onko seurakunta vahingossa laittanut, mutta kyseessä olikin selvittelyn jälkeen puolituttu henkilö, joka tunkee nokkansa joka asiaan. En siis edes tunne kunnolla koko ihmistä. Ihan vaan moikkaustuttu. Kyllä ihmiset ovat outoja! Nyt mietin, että kehtaanko repiä ne pois sieltä..Ennen oli kaunis nurmikko kiven edessä ja nyt se multakasa ja puskat. En ole tuonut multaa siihen maahan ennen vaan laittanut isoon purkkiin tai koriin kukkia, kun ei ole istutuslaatikkoa. Siisti niin. Kukat maljakossa olisin vielä ymmärtänyt, mutten tätä. Pistää vihaksi. Kuka menee toisen haudalle sorkkimaan ja vielä kysymättä!?!? 

Kommentit (131)

Vierailija
121/131 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että tämä on totta. Kaikenlaistahan täällä kirjoitellaan aikansa kuluksi. Saihan ihmiset riehaantumaan.

Onko sulla kaikki henkisesti ihan hyvin?? 

Vierailija
122/131 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

saitko vanki lomaa vai miten nyt ehdit

Onko kakki ok? Miksi tällaisia tänne kirjoittelet?? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/131 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyse lapsesi isän uudesta naisesta.....

Vierailija
124/131 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että tämä on totta. Kaikenlaistahan täällä kirjoitellaan aikansa kuluksi. Saihan ihmiset riehaantumaan.

Ei hänellä ole. Kyllä pitäisi uskoa kaikki mitä täällä kirjoitetaan. Ihan selvästi on m.t.potilas. Toivottavasti saa terapiaa.

Vierailija
125/131 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kyse lapsesi isän uudesta naisesta.....

Ei. 

Vierailija
126/131 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Kysy haudanvaltaajalta äläkä minulta. Eihän minun henkinen vointini tätä ongelmaa ratkaise. Ei kukaan normaali ihminen vie multakasoja ja puskia nurmikkohoidetulle haudalle jossa ei ole edes kukka-aluetta. Tai jos keksit tarinaa juhannuksen ratojsi niin kysy hiljaa itseltäsi.

Vierailija
127/131 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttavani toimii näin. Lisäksi hän kommentoi minun kukkaostoksiani isotätini haudalle. Henkilö on muutenkin ns. rajaton, ja olen usein miettinyt, koska kilahdan hänelle lopullisesti. Hän on myös käytännössä muuttanut aikuisen tyttärensä kotiin ja määrää siellä kaiken.

Vierailija
128/131 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi muutama vuosi sitten samoin kukkien kanssa. Olin jo istuttanut kesäkukat haudoille niissä oleviin kukka-altaisiin, kun sitten kerran kastelemaan mennessäni totesin että joku oli istuttanut keskimmäisen altaan eteen nurmikolle yhden aivan erilaisen kesäkukan, joka kaiken lisäksi oli mennyt aivan ränkyksi kastelun puutteesta. Hämmästyin todella, kuvitteliko joku että ensinnäkin hyväksyn kysymättä istuttamisen noin vain ja lisäksi mukisematta kastelisin tuota muihin, siisteihin ja yhteensointuviin istutuksiin täysin sopimatonta kukkaa?  Sen kummemmin asiaa märehtimättä kiskoin ränkyn pois ja koitin peittää kuopan mahdollisimman siististi.

Minulla on epäilykseni kuka kukan oli käynyt istuttamassa, mutta koskaan tämä ei ole kukasta alkanut kyselemään eikä uusia kukkia ole ilmestynyt sen jälkeen. Typerä ihminen ei myöskään tajunnut että kukkansa oli laitettuna nurmikolle jossa se oli varsin pahasti seurakunnan hoitaman ruohonleikkuun tiellä. En myöskään olisi edes kysyttäessä antanut lupaa istuttamiselle, koska haluan että kolmen kiven sukuhaudan kukat ovat yhteneväiset muodoltaan ja väreiltään.

Vierailija
129/131 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi muutama vuosi sitten samoin kukkien kanssa. Olin jo istuttanut kesäkukat haudoille niissä oleviin kukka-altaisiin, kun sitten kerran kastelemaan mennessäni totesin että joku oli istuttanut keskimmäisen altaan eteen nurmikolle yhden aivan erilaisen kesäkukan, joka kaiken lisäksi oli mennyt aivan ränkyksi kastelun puutteesta. Hämmästyin todella, kuvitteliko joku että ensinnäkin hyväksyn kysymättä istuttamisen noin vain ja lisäksi mukisematta kastelisin tuota muihin, siisteihin ja yhteensointuviin istutuksiin täysin sopimatonta kukkaa?  Sen kummemmin asiaa märehtimättä kiskoin ränkyn pois ja koitin peittää kuopan mahdollisimman siististi.

Minulla on epäilykseni kuka kukan oli käynyt istuttamassa, mutta koskaan tämä ei ole kukasta alkanut kyselemään eikä uusia kukkia ole ilmestynyt sen jälkeen. Typerä ihminen ei myöskään tajunnut että kukkansa oli laitettuna nurmikolle jossa se oli varsin pahasti seurakunnan hoitaman ruohonl

Onpa röyhkeää. Ikävä juttu. 

Vierailija
130/131 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa miten kävi, loppuiko haudalla sorkkiminen? 

Vierailija
131/131 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa käsittämättömän röyhkeää. Ei voi muuta sanoa. 

Täällä viedään haudalle olutpurkkejakin, mikä ihme tuo on jos kukkia ja multaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä