Miten on aatto sujunut tähän asti?
Me olimme anoppilassa joululounaalla, hyvää oli. Sitten ulkoilimme, todella kaunis luminen sää eikä liian kylmä. Nyt laiskottelua, illalla vielä päivällinen. Lahjat on jo jaettu. Ei minkäänlaista stressiä.
Entä teillä?
Kommentit (39)
Hyvin. Kuuntelin joulurauhan, sitten söin juuri herkullista sisäpaistia rakuunaporkkanoilla ja juuri laitoin tiskikoneen pyörimään.
Nyt sohvalla.
Hyvin on mennyt. Olen ulkoillut, syönyt ja saunonut. Juuri äsken tein kuuman jalkakylvyn, on hyvä olla. Kohta voisi taas syödä jotain pientä. 😄
Hiha kastui kun tiskasin, joulu pilalla.
Kissa riehuu umpihumalassa
Koira oksensi kukkaruukkuun ja sammui hankeen.
Akka tanssii lambadaa alasti pyödällä.
Vierailija kirjoitti:
Kuva kiitos!
Täysin turha päivä vuodessa. Kukaan ei vahingossakaan muista. Tämä on itselleni ihmiskunnan itsekkyyden valtava, pahalta haiseva monumentti koko päivä.
ihan jees.
tosin olin eilen niin väsynyt että nukahin ennen
intiimiä hetkeä ja nyt on pussit täynä ja kokoajan
ärsyttää siksi.
joulupukin mantra; vatsa täysi ja pussit tyhjät
ei toteutunut tänä vuonna täällä
Pahoitin mieleni jouluohjelmista ja kiukuttelin siitä blogiini.
t. uniikki wokehiutale
Ruoanlaiton merkeissä mennyt. Aamupäivällä aloin kuorimaan lanttuja ja tekemään lanttulaatikkoa. Perunalaatikko tehty myös. Nyt on rosollin teko. Tykkään ruoanlaitosta joten ei haittaa. Kuudelta aattoateria. Sitten vain oleilua, areenasta tai youtubesta ohjelmien katselua, lukemista.
Yhtä paha sisäinen olo kun muinakin päivinä mutta saattaa kyllä vielä pahentuakkin
Hyvällä mallilla jouluaatto. Äsken olin päiväunilla.
Yövuorot. Tässä heräilen ja juon aamukahvia. Sit varmaan pitäs syödä jotain ja levätä ruuan päälle, että jaksaa ens yön.
Kauhea krapula. Tosi heikko olo. Pitäisi alkaa laatia valtavaa kirjelmää Vaasan hovioikeuteen. En millään jaksaisi. Jouluruuat ostan vasta välipäivinä alesta ja migreeniä aiheuttavan hyasintin, jotta voin kitua.
Kunto salila ei ollu trikoo perseitä niin treenasin vaa hauikset ja lähdin kotiin. Söin muutaman siivun kinkkua ja nyt on kuudes olut menossa. Ehkä tässä vielä saunotaan, tai sitten korkaan viina pullon. Ois näitä kaljojakin vielä 18 jäljellä, mutta joku drinkki vois maistua välissä. Ja sit on vielä lonkeroakin. Joulukuusen heivasin jo pihalle, karisi liikaa.
Väsyttää. Päivä on mennyt keittiössä. Äsken syötiin, tiskikone on päällä eikä yhtään huvittaisi mennä anopin luo käymään. Olisi pitänyt käydä suihkussa, mutta en ehdi. Varmaan haisen hielle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuva kiitos!
Ei herkille, toi hiha on rumaa katseltavaa
Vierailija kirjoitti:
Väsyttää. Päivä on mennyt keittiössä. Äsken syötiin, tiskikone on päällä eikä yhtään huvittaisi mennä anopin luo käymään. Olisi pitänyt käydä suihkussa, mutta en ehdi. Varmaan haisen hielle.
Miksi vietät joulua noin? Kaiken saa valmiina!
Hyvin. Lopetin ihmissuhteen ihmisen kanssa, joka ei hallitse hermojaan eikä osaa käsitellä tunteitaan. Tai toivottavasti lopetin, koska tähän mennessä hän on aina tullut takaisin, mutta minä en jaksa sitä enää, vaikka hänestä oikeasti pidänkin ja välitän.
Nyt hiukkasen myllertää päässä ja vatsassa, mutta kyllä tämä tästä. Olen pitänyt exceliä hänen kiukuttelukohtauksistaan keksiäkseni, mikä ne laukaisee, mutta pakko myöntää, ettei psykologinen osaamiseni tai hänen työ- ja raha-asioidensa tuntemukseni riitä. Taulukko kuitenkin kertoo, että 365 päivän tarkastelujaksolla hän kiukutteli 86 vuorokautta. Se on liikaa kestokyvylleni, melkein neljäsosa ajasta.
Hyvää joulua kaikille ja parempaa kuin itselleni :D
Vierailija kirjoitti:
Täysin turha päivä vuodessa. Kukaan ei vahingossakaan muista. Tämä on itselleni ihmiskunnan itsekkyyden valtava, pahalta haiseva monumentti koko päivä.
Hyvää joulua sinulle, yksinäinen! Täällä toinen samanlainen, mutta mulle yksinäisyys on miellyttävä olotila. Ei tarvitse hössötellä kenenkään takia.
Katsopa, olisko kotiseurakunnassasi jotain jouluhartautta tai konserttia, koska sinne voi mennä kuka tahansa olemaan muiden joukossa vaikka yksin ja hiljaa, jos tahtoo. Mutta on muiden kanssa eikä kukaan tuomitse tai katso kieroon. Voipi olla joulumusiikkia ja kahvitarjoilukin, eikä maksa mitään. Jäsenkirja ei pakollinen.
Suosittelen seurakuntatouhuja, vaikka olen kirkkoon kuulumaton ateisti. Auttaa yksinäisyyteen ja jos sitä papin puhettakin kuuntelee, siitä saa jotain hyvää itselleen, vaikkei henkiolentoihin uskoisikaan.
Yksinäisyydelleen voi itse tehdä paljon. Ei voi odottaa, että joku muu alkaa sinun yksinäisyyttäsi poistaa.
iitos. oikein hyvin! Kävin kuulemassa joulurauhanjulistuksen. Sotilassoittokunnan lisäksi yhdellä äijällä oli karvahattu, muilla pipo. Sitten kävin hautausmaalla äitini haudalla ja veteraanien muistomerkillä. Lopuksi sytytin jääkärikenraalin haudalle kynttilän ja nostin siellä jo olleen kynttilän pystyyn. Nyt join torttukahvit ja hiljennyn joulutotien nautintaan,
Hyvää joulua kaikille palstalaisille!
Hyvin. Aamulla herättiin melko aikaisin koko perhe vauvan takia. Riisipuurolla ja kahvilla päivä käyntiin. Kävin pienellä kävelyllä koiran kanssa ja mies laittoi lasten kanssa viimeiset koristeet kuuseen. Sauna on ihan just lämmin ja sen jälkeen syödään. Joulupukki tulee klo 17 jälkeen.