Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kömpelöt nuoret miehet pelkäävät jo lähestyä naisia- siitä voi tutkijan mukaan seurata ongelmia

Vierailija
21.06.2024 |

Suomessa vuosien 1992 ja 2015 välillä niiden miesten määrä on kaksinkertaistunut, joiden on vaikea löytää itselleen kumppania.

Tutkimusten mukaan yksin olevista miehet haluaisivat kumppanin naisia useammin ja puolisotta jääminen on miehille naisia haitallisempaa; sinkkumiehet ovat sinkkunaisia onnettomampia. Samaan aikaan kun etenkin nuorten miesten vastentahtoinen sinkkuus on yleistynyt, kaikista seksuaalisesti aktiivisimmat miehet ovat naisten keskuudessa entistä suositumpia.

Harva kannattaa äärimäistä talousliberalismia, sillä rajoittamattomassa markkinataloudessa voitot kertyvät yksille ja samoille onnekkaille. Nuoret miehet vastustavat arvoliberalismia samasta syystä. Rajoittamattomilla deittimarkkinoilla voitot kertyvät harvoille menestyjille ja iso osa miehistä jää kokonaan ilman. Liberaalin seksuaalipolitiikan voittajia ovat naiset ja muutamat menestyjämiehet, sillä he ovat haluttua seuraa parisuhde- ja seksimarkkinoilla.

Viime vuosina seksuaalipoliittisessa keskustelussa on ansiokkaasti korostettu suostumusperusteista seksiä ja naisten kohtaamaa seksuaalista häirintää. Asialla on kuitenkin kääntöpuoli. Seksuaalipolitiikka, jossa seksiin vaaditaan suostumus, mutta suorat seksiehdotukset kuitenkin tulkitaan seksuaaliseksi häirinnäksi, voi näyttäytyä nuorille miehille keskenään ristiriitaiselta ja kasvokkaisia lähestymisiä entisestään hankaloittavalta. Kun seksuaalipolitiikan keskiössä on naisten epämiellyttävät kokemukset, monet harmittomat ja kiltit, mutta sosiaalisesti kömpelöt nuoret miehet saadaan pelkäämään, että naisten lähestyminen on rikos.

Lähde: Turun Sanomat 

Kommentit (451)

Vierailija
381/451 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemattomuuteen en ota osaa, niitä ei ole paljoa minullakaan, voin laskea yhden käden sormilla.

Tuo on äärettömän paljon enemmän kuin miehillä joilla on nolla suhdetta eikä mitään toivoa paremmasta.

Vierailija
382/451 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemattomuuteen en ota osaa, niitä ei ole paljoa minullakaan, voin laskea yhden käden sormilla.

Tuo on äärettömän paljon enemmän kuin miehillä joilla on nolla suhdetta eikä mitään toivoa paremmasta.

Minä olen suurin uhri tämän maan päällä minä minä M I N Ä !!!! Kenenkään muun kärsimyksellä ei ole mitään väliä kun minulla on joku asia vähän huonosti :(

Onnea vaan elämään tuolla asenteella!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/451 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vaikkei olisikaan kokemuksia tai jos niitä on vähän, ei se tee ihmisestä huonompaa. Se on se katkeruus mikä ihmisille tulee ja se ei ole ihailtavaa ja sen vuoksi ne kokemukset voivat jäädäkin kokonaan saavuttamatta.

Vierailija
384/451 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietyissä asioissa ollaan kyllä edistytty, mutta näköjään edelleen ollaan 100 vuotta jäljessä siinä, että miehen on tehtävä aloite tai on jotenkin ns. saamaton tai kömpelö eikä ole mies ollenkaan. Aloitteita voivat tehdä myös naiset itse. 

Naiset tekee aloitteita mutta monet miehet ovat niin sosiaalisesti kömpelöitä etteivät osaa vastata siihen mitään. Sitten ulisevat että naisten vika kun ei onnistu.

En ole koskaan nähnyt yhdenkään naisen tekevän aloitetta. Ikinä. Taitaa olla yhtä harvinaista, kuin yksisarviset.

Ja tuo, että väität miesten olevan kykenemättömiä niitä vihjeitä näkemään, on vain ylimielistä, lapsellista paskaa. Katse tai hymy ei ole vihje mistään.

Lol. Mitäs tuohon muuta voi sanoa? 90% tuntemistani pariskunnista nainen on tehnyt sen aloitteen. Ongelma lienee se, että naiset tekevät aloitteen ainoastaan kun ovat kunnolla kiinnostuneita, miehet vähän suuntaan ja toiseen. Siksi monella naisella tulee mieleen että "tuo nyt vaan vonkaa seksiä", koska siitä kyse yleensä on.

Vierailija
385/451 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen suurin uhri tämän maan päällä minä minä M I N Ä !!!! Kenenkään muun kärsimyksellä ei ole mitään väliä kun minulla on joku asia vähän huonosti :(

Kyse ei ole uhriudesta vaan siitä, että on todella iso ero, että onko edes jotain vai eikö ole yhtään mitään. Esim. talvella joku vähän rumempikin talvitakki on aivan eri asia kuin se että ei ole talvitakkia lainkaan.

Vierailija
386/451 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lisääntyminen ei ole perustavanlaatuinen tarve, niin meitä ei edes olisi. Joo seksin voi erottaa lisääntymisestä, mutta käytännössä ne liittyvät samaan perustavanlaatuiseen viettiin.

Jos kerran lähdetään vain hengissä pysymisen perustarpeista, niin selvä, kaikille koirankoppi, johon mahtuu juuri ja juuri nukkumaan. Syötäväksi pelkkää yhtä ja samaa kuivamuonaa, jossa on kaikki tarvittavat vitamiinit. Vettä hanasta ja riu-ulle pas ka lle. Se riittää kaikille. Ihan turha väittää muuta. Ihminen ei muuta tarvitse.

Vietit ovat viettejä. Minulla on huomattavan voimakas pesänrakennusvietti, sinä varmaan sitten haluat kustannella tätäkin, aivan yhtä tärkeää lisääntymiseen liittyvää viettiä verorahoin?

Pesänrakennusvietin tukeminen myös olisi paljon inhimillisempää kuin se, että miesten tulisi päästä hintasäätelyhintaan panemaan naisia jotka eivät oikeasti heitä halua. (määrittelykysymys, onko tämä raiskaamista. On joitain naisia jotka tekevät seksityötä omasta tahdostaan, mutta huomattava osa heistä on mukana pakon vuoksi) 

Vierailija
387/451 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju osoittaa *jälleen* sen, että naiset eivät ymmärrä eivätkä voi ikinä ymmärtää sitä mitä on olla kokematon, hiljainen ja ujo mies. Se mies joka ei saa naisilta huomiota. Se mies joka valittiin viimeisenä liikuntatunnilla joukkueisiin eikä koskaan mihinkään naisten kanssa. Koulukiusausta, yksinäisyyttä, pakokeino videopeleihin ja tietokoneisiin. Nykyaikana on "onneksi" älylaitteetkin vielä kaiken lisäksi. Näin kasvetaan myös alisuoriutujaksi eikä saada sitä hyväpalkkaista uraa mikä edes jotenkin helpottaisi pariutumista.

Olemme saanneet nuoruutemme kuulla sitä valhetta, että "varmasti kaltaisi kiva ja mukava poika löytää naisen kuin naisen". Paskapuhetta.

Tämä ei ole mikään uusi illmiö. Itse kärsin lapsuuteni/nuoruuteni 90-luvulla ja silloin todistin useasti, että ne komeat ekstroverttiurheilijat/koulukiusaajat voittavat naispeleissä lähes aina.

Kun t

Tekisin melkein mitä vaan löytääksesi kaltaisesi naisen. Ihmistyyppisi on juuri sitä mitä haen, toivottavasti tulet olemaan onnellinen suhteessasi tämän miehen kanssa. Terapiaan ei nykyhetkellä rahat riitä, ja vaikka riittäisikin pitää saada ensin suunniteltua se etten jää terapiassa käymisestä kiinni tutuille tai läheisille.

Fakta on myös se, että ujojen ja hiljaisten naisten on helpompi löytää/saada mies (jos siis käyttää etsintään deittipalveluita).

Vierailija
388/451 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei ole uhriudesta vaan siitä, että on todella iso ero, että onko edes jotain vai eikö ole yhtään mitään. Esim. talvella joku vähän rumempikin talvitakki on aivan eri asia kuin se että ei ole talvitakkia lainkaan.

Mielenkiintoinen vertauskuva kokemuksista ja talvitakeista... mutta tottahan se on, tuo on uhriutumista mikä ruokkii sitä katkeruutta. Kukaan nainen ei halua katkeran miehen kanssa olla, se ei vain toimi, joten kannattaa ensin opetella tuosta uhriutumisesta ja katkeruudesta pois joko itse tai terapian avulla.

Vierailija
389/451 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"(määrittelykysymys, onko tämä raiskaamista. On joitain naisia jotka tekevät seksityötä omasta tahdostaan, mutta huomattava osa heistä on mukana pakon vuoksi) "

Ei ole mikään määrittelykysymys. Laillisissa ja valvotuissa bordelleissa olisi täysin vapaaehtoista työskennellä.

Vierailija
390/451 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:Fakta on myös se, että ujojen ja hiljaisten naisten on helpompi löytää/saada mies (jos siis käyttää etsintään deittipalveluita).

viisikymppisenä ukkona toteaisin että ala sitten ujoksi naiseksi. Tarvitset vain peruukin ja meikkiä.

Jussina saa parrua perseeseen varmasti, kun tarpeeksi yrittää.

Vierailija
391/451 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MEETOO vaikuttaa yhä, ei mies saa edes katsoa naista ilman tuomiota.

Naisten aiheuttama syy.

Meetoo on hyvä juttu. Ennen meetootakin oli kirjoittamaton sääntö että naisia ei lähennellä tai huudella niille asiattomuuksia.

Tosi monet miehet ja varsinkin jo 1975 syntyneestä eteenpäin pitää tätä ihan normaalina käytäntönä.

Kohdellaan naisia kuten itse haluaisi kohdeltavan. Annetaan rauha ja pidetään turvavälit.

Suurin osa miehistä osaa käyttäytyä modernisti meetoon säännöillä jo ennen meetoota.

Miehet voisivat ottaa mallia naisista ja antaa naisten lähestyä heitä ilman että huutaa kovaäänisesti ja markkinoi itseään mitenkään. Mainostaminen ja yrittäminen vain aiheuttaa päinvastaisen reaktion. Riittää kun laittautuu nätiksi ja ostaa hienot suloiset vaatteet päälleen ja käy laittamassa nätin kampauks

Miten pitkä olet? Oletko ollut aina normaalipainoinen tai urheilullisenu ulkomuodon omaava?

Vierailija
392/451 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen vertauskuva kokemuksista ja talvitakeista... mutta tottahan se on, tuo on uhriutumista mikä ruokkii sitä katkeruutta. Kukaan nainen ei halua katkeran miehen kanssa olla, se ei vain toimi, joten kannattaa ensin opetella tuosta uhriutumisesta ja katkeruudesta pois joko itse tai terapian avulla.

Naiset ovat katkeria "patriarkaatille" joka kuulemma sortaa heitä. Mutta mies taas ei saa olla katkera mistään.

Vierailija
393/451 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin melkein mitä vaan löytääksesi kaltaisesi naisen. Ihmistyyppisi on juuri sitä mitä haen, toivottavasti tulet olemaan onnellinen suhteessasi tämän miehen kanssa. Terapiaan ei nykyhetkellä rahat riitä, ja vaikka riittäisikin pitää saada ensin suunniteltua se etten jää terapiassa käymisestä kiinni tutuille tai läheisille.

Fakta on myös se, että ujojen ja hiljaisten naisten on helpompi löytää/saada mies (jos siis käyttää etsintään deittipalveluita).

Kiitos :) ja  kyllä meitä hiljaisia ja ujoja, rauhallisia naisia löytyy.  Me tutustuttiin Redditissä ihan sattumalta, alkoi satunnaisena kommentointina yhteen postaukseen ja siitä sitten siirryttiin yksityisviesteihin ja tutustuttiin lisää. 

En tiedä miten paljon ujot ja hiljaiset naiset käyttää deittiappeja, yms. Itse en koskaan mennyt niihin koska en vain koe oloani mukavaksi niissä, etenkin kun en istu kauneusnormeihin. 

Terapia olisi kyllä hyvä apu, sillä minua se on auttanut hurjasti ja aion jatkaa käyntejä, on paaaaljon traumoja käsiteltävänä. Minulle on tullut jopa jonkinlaista itsevarmuutta sitä kautta. Lyhytterapiaakin kannattaa vilkaista, että missä hinnoissa ne ovat. Ja ei niistä tarvitse kertoa kenellekään muulle ellet itse halua, sinua vartenhan siellä tehdään tuota työtä.

Vierailija
394/451 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat katkeria "patriarkaatille" joka kuulemma sortaa heitä. Mutta mies taas ei saa olla katkera mistään.

Hmmm, en minä koe olevani katkera ja sorrettu, kyllä, olen feministi mutten edusta tätä uutta meisvihaista feminismiä. Kyllähän kuka tahansa saa olla katkera asioista, mutta sen katkeroituneen henkilön on hyvä ymmärtää että se ei vie elämää yhtään eteenpäin. 

Vierailija
395/451 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naiselle parituminen on naurettavan helppoa. Ainoa mitä tarvitaan on, että nainen ei lähde voimautuneisiin metoo-juttuihin mukaan vaan omaa positiivisen asenteen häntä lähestyviä miehiä kohtaan."

Manspleinaaja liittyi keskusteluun!

Vierailija
396/451 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"(määrittelykysymys, onko tämä raiskaamista. On joitain naisia jotka tekevät seksityötä omasta tahdostaan, mutta huomattava osa heistä on mukana pakon vuoksi) "

Ei ole mikään määrittelykysymys. Laillisissa ja valvotuissa bordelleissa olisi täysin vapaaehtoista työskennellä.

Bordellista ujokin mies voi löytää itselleen vaimon ja tulevien lastensa äidin.

Vierailija
397/451 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on miehiä, jotka uskovat, mitä naiset sanovat. eli eivät lähesty enää naisia feminismin ja metoon vuoksi. ja sitten on jännämiehiä, joita ei paskan vertaa kiinnosta, mitä naiset sanovat ja näillä jännämiehillä riittää naisia.

No tämähän nyt on täyttä paskaa. Ootko ihan tosissas, että jos vieras mies tulee lääppimään ja nainen sanoo, että "älä tee noin, en halua" niin sellainen kies sitten on naisten suosiossa? Tai jpku rais***kari mies joka ei välitä naisen kieelosta???? Oot ihan sairas. Naisen EI tarkoittaa EI ja jos mies ei sitä tajua, on piru merrassa.  Ei miehellä ole mitään oikeutta koskea naisee, jos nainen ei halua. Kenelläkään ei ole oikeutta koskea toiseen ihmiseen luvatta. Olipa sitten mies tai nainen.  Ihmisellä pitää ja kuuluu olla fyysinen koskemattomuus, eikä ainakaan naiset arvosta sitä, ettei heidän koskemattomuuttaan kunnoiteta. Jännämiehet ei todellakaan ole normaalin naisen suosiossa. 

Vierailija
398/451 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bordellista ujokin mies voi löytää itselleen vaimon ja tulevien lastensa äidin.

Kannattaa alkaa vain homoksi mieluummin. Bordellissakin pitää osata monia juttuja.

Vierailija
399/451 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Laillistetut bordellit hintasääntelyllä voisi olla yksi ratkaisu. Naiset vastustanee sitäkin. Niiden avulla miehet saisivat perustarpeen tyydytettyä. Ei toki aitoa rakkautta, mutta eipä sitä moni nykypäivänä muutenkaan löydä."

Seksi ei ole perustarve. Inhoan tätä ajattelua, että naisten kuuluisi toimia miesten runkkualustana, tai mies alkaa kiukuttelemaan.

Jos se jollekin on perustarve, niin sinä et sitä muuksi muuta, vaikka kiukuttaa. Jos bordellit tulee, niin ne tulee. Halusit tai et.

Se nyt vain ei ole perustarve. Ihminen ei kuole seksittömyyteen, ja omallakin kädellä kassit tyhjenee. Ruoka, vesi, suoja, kakkaaminen, terveydenhuolto jne ovat perustarpeita.

Liberaalina olen bordellien kannattaja, mutta ilman mitään hintasäätelyä. Ant

Maailma on muuttunut monella tavalla ennustamattomasti (pidemmän aikavälin). Maailma voi muuttua tältäkin osin. Naiset edelleen tekee lapsia (joku mies "lisääntyy oikeutetusti". Mutta voi olla, että sen lisäksi miehet ei muuta saakaan. Ei parisuhdetta tai lisää seksiä. Tehtävä täytetty ja "mieslapsi" saa mennä. Tämä voi tulla jopa yhteiskunnalliseksi standardiksi ajan saatossa. On suurempiakin muutoksia tapahtunut. Kuten internet ja sen vaikutus kanssakäymiseen/kanssakäymättömyyteen. Yhteiskunta saa jälkeläisensä. Edellinen ei tapahdu heti ja nopeasti, mutta voi tapahtua. Ja taloudellisen vastuun kantaa yhteiskunta, joka kansalaisia haluaa. Niiden harventuneiden enää lisääntymiskykyisten avulla, ja niistäkin terveet seulottuina. Dystopiaa? On. niin kuin jo moni muukin asia entisessä valossa.

Vierailija
400/451 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pitkä olet? Oletko ollut aina normaalipainoinen tai urheilullisenu ulkomuodon omaava?

171cm ja 88kg. 

Eli todella lihaksikas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän