Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kömpelöt nuoret miehet pelkäävät jo lähestyä naisia- siitä voi tutkijan mukaan seurata ongelmia

Vierailija
21.06.2024 |

Suomessa vuosien 1992 ja 2015 välillä niiden miesten määrä on kaksinkertaistunut, joiden on vaikea löytää itselleen kumppania.

Tutkimusten mukaan yksin olevista miehet haluaisivat kumppanin naisia useammin ja puolisotta jääminen on miehille naisia haitallisempaa; sinkkumiehet ovat sinkkunaisia onnettomampia. Samaan aikaan kun etenkin nuorten miesten vastentahtoinen sinkkuus on yleistynyt, kaikista seksuaalisesti aktiivisimmat miehet ovat naisten keskuudessa entistä suositumpia.

Harva kannattaa äärimäistä talousliberalismia, sillä rajoittamattomassa markkinataloudessa voitot kertyvät yksille ja samoille onnekkaille. Nuoret miehet vastustavat arvoliberalismia samasta syystä. Rajoittamattomilla deittimarkkinoilla voitot kertyvät harvoille menestyjille ja iso osa miehistä jää kokonaan ilman. Liberaalin seksuaalipolitiikan voittajia ovat naiset ja muutamat menestyjämiehet, sillä he ovat haluttua seuraa parisuhde- ja seksimarkkinoilla.

Viime vuosina seksuaalipoliittisessa keskustelussa on ansiokkaasti korostettu suostumusperusteista seksiä ja naisten kohtaamaa seksuaalista häirintää. Asialla on kuitenkin kääntöpuoli. Seksuaalipolitiikka, jossa seksiin vaaditaan suostumus, mutta suorat seksiehdotukset kuitenkin tulkitaan seksuaaliseksi häirinnäksi, voi näyttäytyä nuorille miehille keskenään ristiriitaiselta ja kasvokkaisia lähestymisiä entisestään hankaloittavalta. Kun seksuaalipolitiikan keskiössä on naisten epämiellyttävät kokemukset, monet harmittomat ja kiltit, mutta sosiaalisesti kömpelöt nuoret miehet saadaan pelkäämään, että naisten lähestyminen on rikos.

Lähde: Turun Sanomat 

Kommentit (451)

Vierailija
361/451 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Laillistetut bordellit hintasääntelyllä voisi olla yksi ratkaisu. Naiset vastustanee sitäkin. Niiden avulla miehet saisivat perustarpeen tyydytettyä. Ei toki aitoa rakkautta, mutta eipä sitä moni nykypäivänä muutenkaan löydä."

Seksi ei ole perustarve. Inhoan tätä ajattelua, että naisten kuuluisi toimia miesten runkkualustana, tai mies alkaa kiukuttelemaan.

Jos se jollekin on perustarve, niin sinä et sitä muuksi muuta, vaikka kiukuttaa. Jos bordellit tulee, niin ne tulee. Halusit tai et.

Se nyt vain ei ole perustarve. Ihminen ei kuole seksittömyyteen, ja omallakin kädellä kassit tyhjenee. Ruoka, vesi, suoja, kakkaaminen, terveydenhuolto jne ovat perustarpeita.

Liberaalina olen bordellien kannattaja, mutta ilman mitään hintasäätelyä. Antaa markkinoiden määrätä. 

Vierailija
362/451 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Laillistetut bordellit hintasääntelyllä voisi olla yksi ratkaisu. Naiset vastustanee sitäkin. Niiden avulla miehet saisivat perustarpeen tyydytettyä. Ei toki aitoa rakkautta, mutta eipä sitä moni nykypäivänä muutenkaan löydä."

Seksi ei ole perustarve. Inhoan tätä ajattelua, että naisten kuuluisi toimia miesten runkkualustana, tai mies alkaa kiukuttelemaan.

Jos se jollekin on perustarve, niin sinä et sitä muuksi muuta, vaikka kiukuttaa. Jos bordellit tulee, niin ne tulee. Halusit tai et.

Se nyt vain ei ole perustarve. Ihminen ei kuole seksittömyyteen, ja omallakin kädellä kassit tyhjenee. Ruoka, vesi, suoja, kakkaaminen, terveydenhuolto jne ovat perustarpeita.

Liberaalina olen bordellien kannattaja, mutta ilman mitään hintasäätelyä. Antaa markkinoiden määrätä. 

Lisääntyminen on yhteiskunnan perustarve. Kun feministit eivät enää halua suoda miehille lisääntymisoikeutta, niin se tarkoittaa yhteiskunnan itsetuhomekanismin aktivoimista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/451 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on selvä: Jonnejen sosiaalinen kyvyttömyys.

Voisiko tietokoneleikit vaihtaa esim judoon, vaellukseen, voimisteluun, jääkiekkoon, balettiin?

Ja kirjojen lukemiseen, teatteriin, musiikkiin.

Nythän vitsin heitit. Ei taida nyky some naiset hirveästi kirjoja lukea tai teatterissa käydä?

Monet ovat suurkuluttajia. Nuoret kuuntelevat suuria määriä kirjoja ja kuluttavat muutakin kulttuuria, minulta pyydettiin viime jouluna lahjaksi lippuja balettiin tai oopperaan, myös poika eikä vain tytöt...mutta hänellä tuntuukin olevan vientiä. En ihmettelisi jos edessä olisi kulttuurin kulta-aika. 

Vierailija
364/451 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen nainen etsii sosiaalista miestä, jonka taakse voi piilotua ja joka vie aina jänniin sosiaalisiin tilaisuuksiin, mutta pitää aina kädestä kiinni.

Yksin ollaan sitten mmmnnnpiippiip, koska sosiaaliset taidot perustuu tyttölauman läsnäolon antamaan tukeen.

Mitä vikaa tuollaisessa on? Minä (nainen) olen miehelleni juuri tuollainen, vien kivoihin, jänniin ja hauskoihin tilanteisiin ja paikkoihin, silti olen turvallinen ja pidän ujompaa kädestä. Itse olen rohkeampi. Hän on minulle hyvin rakas ja mielelläni hoidan ja järjestän elämään meille molemmille jotain muutakin kuin puuduttavaa arkea. Molemmat nauttivat. 

Suhteemme on hyvin onnellinen. 

Naisille se lauman tuki on lähes aina vähintäänkin toksista. Pojat toivoo että kaverilla onnistaa. Naiset on kateellisia epävarmoja ja miesvihamielisiä. Lähesty siinä sitten miehenä koko laumaa toksisia naisia. Ja auta armias jos joku nainen puhuu miehelle lauman ulkopuolella laitetaan rankaisu huhumylly heti käyntiin.

Vierailija
365/451 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuon taudin nimi on joka tuollaiseen luonnottomaan tilanteeseen ajaa?

Vierailija
366/451 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feminismi

Vierailija
367/451 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sosiaalinen fobia

Vierailija
368/451 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feminismi

Oikeistolaisuus pitäisi vaihtaa vihervassariudeksi, niin kävisi paremminkin flaksi.

Vierailija
369/451 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siltä se vähän tuntuu että työt ja opiskelut ihan kaikkineen pitäisi päättää yksilön puolesta ja tehdä kaikki näiden poikarukkien puolesta, kun ei ne osaa omaa elämäänsä pedata. Sellaista se ennen oli kun kaikki oli valmiina ja nyt yksilön pitää itse pärjätä ja tehdä kaikki itse.

Katsellaan nyt vaan ihan rauhassa, kun se "koulutettu nainen" saa piakkoin pärjätä ihan ilman jukisen sektorin rahoitusta.

Palikat loksahtelee paikoilleen. Ansiosidonnaista leikataan temppujatkot ei siihen auta ja päälle tulee se "asiallinen syy".

Saattaapi olla, että niille koulutetuille naisrukille alkaa kaikennäköiset järjestelyt maittamaan. Onhan se naisella luonnossa.

Hmmm? Minun tuntemani koulutetut sinkkunaiset ovat oikein hyvin pärjääviä ja jo näin nelikymppisenä eläkevaratkin alkaa olla säästettynä. On sijoituksia ja muuta omaisuutta. Toisaalta niin kyllä ovat tuntemani koulutetut sinkkumiehetkin, ihan hyvin pärjäävät hekin. Lapsia kasvattaneilla on heikoin rahatilanne, mutta ehkä he eläkeikään mennessä ottavat kiinni kun heitä kuitenkin on kaksi aina laskuja jakamassa.

Vierailija
370/451 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisääntyminen tarkoittaa liki 20 vuoden ajan lapsen elättämistä, hoitamista ja kasvattamista. Se on iso urakka, mutta miehet silti tuntuvat haluavan laistaa omasta osuudestaan. Pari päivää sitten miehet kilvan kertoivat miten miehet mieluummin menevät kavereiden kanssa kalalle mitä vaimon tueksi synnytykseen. Ja siinä on kyseessä alle vuorokauden aika.

Vierailija
371/451 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju osoittaa *jälleen* sen, että naiset eivät ymmärrä eivätkä voi ikinä ymmärtää sitä mitä on olla kokematon, hiljainen ja ujo mies. Se mies joka ei saa naisilta huomiota. Se mies joka valittiin viimeisenä liikuntatunnilla joukkueisiin eikä koskaan mihinkään naisten kanssa. Koulukiusausta, yksinäisyyttä, pakokeino videopeleihin ja tietokoneisiin. Nykyaikana on "onneksi" älylaitteetkin vielä kaiken lisäksi. Näin kasvetaan myös alisuoriutujaksi eikä saada sitä hyväpalkkaista uraa mikä edes jotenkin helpottaisi pariutumista.

Olemme saanneet nuoruutemme kuulla sitä valhetta, että "varmasti kaltaisi kiva ja mukava poika löytää naisen kuin naisen". Paskapuhetta.

Tämä ei ole mikään uusi illmiö. Itse kärsin lapsuuteni/nuoruuteni 90-luvulla ja silloin todistin useasti, että ne komeat ekstroverttiurheilijat/koulukiusaajat voittavat naispeleissä lähes aina.

Kun tähän vielä yhdistetään meidän miesten elämänvoimalle äärimmäisen suuri seksin tarve, epätoivoisuuden kehä on valmis. Yhtäkkiä se nuoruus onkin mennyt vauhdilla ohi, juna on jo niin kaukana että sitä ei saa edes hävittäjälentokoneella kiinni. Kokematon, epävarma ja mitäänsanomaton poika miehen ruumissa. Kaikki ne pari- ja ihmissuhteisiin sekä seksiin tarvittavat taidot jääneet oppimatta muiden tärkeiden kasvattavien elämänkokemusten lisäksi.

Terapiasta ei ole hyötyä, koska se EI tuo takaisin niitä viemärin pohjalle valuneita vuosia. Muita ehdotuksia mitä näihin juttuihin yleensä tulee on yksinhuoltajaan tyytyminen tai aasian matkailu.

Vierailija
372/451 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muita ehdotuksia mitä näihin juttuihin yleensä tulee on yksinhuoltajaan tyytyminen tai aasian matkailu.

Kumpaa noista olet kokeillut? Vai oletko kumpaakin?

Vierailija
373/451 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju osoittaa *jälleen* sen, että naiset eivät ymmärrä eivätkä voi ikinä ymmärtää sitä mitä on olla kokematon, hiljainen ja ujo mies. Se mies joka ei saa naisilta huomiota. Se mies joka valittiin viimeisenä liikuntatunnilla joukkueisiin eikä koskaan mihinkään naisten kanssa. Koulukiusausta, yksinäisyyttä, pakokeino videopeleihin ja tietokoneisiin. Nykyaikana on "onneksi" älylaitteetkin vielä kaiken lisäksi. Näin kasvetaan myös alisuoriutujaksi eikä saada sitä hyväpalkkaista uraa mikä edes jotenkin helpottaisi pariutumista.

Olemme saanneet nuoruutemme kuulla sitä valhetta, että "varmasti kaltaisi kiva ja mukava poika löytää naisen kuin naisen". Paskapuhetta.

Tämä ei ole mikään uusi illmiö. Itse kärsin lapsuuteni/nuoruuteni 90-luvulla ja silloin todistin useasti, että ne komeat ekstroverttiurheilijat/koulukiusaajat voittavat naispeleissä lähes aina.

Kun tähän vielä yhdistetään meidän miesten elämän

Ihan sama tilanne se on vastaavilla naisilla.

Vierailija
374/451 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

un tähän vielä yhdistetään meidän miesten elämänvoimalle äärimmäisen suuri seksin tarve, epätoivoisuuden kehä on valmis. Yhtäkkiä se nuoruus onkin mennyt vauhdilla ohi, juna on jo niin kaukana että sitä ei saa edes hävittäjälentokoneella kiinni. Kokematon, epävarma ja mitäänsanomaton poika miehen ruumissa. Kaikki ne pari- ja ihmissuhteisiin sekä seksiin tarvittavat taidot jääneet oppimatta muiden tärkeiden kasvattavien elämänkokemusten lisäksi.

Terapiasta ei ole hyötyä, koska se EI tuo takaisin niitä viemärin pohjalle valuneita vuosia. Muita ehdotuksia mitä näihin juttuihin yleensä tulee on yksinhuoltajaan tyytyminen tai aasian matkailu.

Kaiken tuon päälle äänestää oikeistoa, niin sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
375/451 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisille voitaisiin alkaa opettamaan kouluissa ihmisten mieltenliikkeiden ymmärtämistä ja näitä asioita. Suurin osa miehistä ei tajua näistä paljoakaan.

Naisen mielenliikkeitä ei ymmärrä itse pirukaan, miten niitä muka voisi opettaa???

Ei varmasti ymmärrä, jos on täysin sosiaalisesti sopeutumaton ihmisten kanssa elämiseen eikä ymmärrä lukea ympäristöään ja sieltä tulevia vihjeitä. Myös syy-seuraussuhteiden ymmärtäminen tuntuu olevan suurimmalle osalle miehiä loogisen päättelyn alue johon heillä ei ole pääsyä.

Miehen päättelyä: A -> B -> C. Naisen päättelyä: A -> D -> Ö -> C...

Taas yhdellä misogynistilla sosiaaliset taidot haussa. Eikös tuollaisen ihan tyhmän höpön kuin "naisen logiikka" voisi jo jättää sinne Kivi ajalle minne se kuuluukin. Naiset nykyään koulutetumpia kuin miehet, silti emme naureskele "miehen logiikalle". 

Vierailija
376/451 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun t

Ihan sama tilanne se on vastaavilla naisilla.

Naiselle parituminen on naurettavan helppoa. Ainoa mitä tarvitaan on, että nainen ei lähde voimautuneisiin metoo-juttuihin mukaan vaan omaa positiivisen asenteen häntä lähestyviä miehiä kohtaan.

Vierailija
377/451 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tännehän tätä liirumlaarum paskaa kanattaa suoltaa monta aloitusta päivässä. Kyllä sillä maailma muuttuu ja alkaa illuusio lohjeta rumilushirviölle myös.

Vierailija
378/451 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ottaa positiivisen asenteen häntä lähestyviä miehiä kohtaan, niin sitten hän saa lukea palstalta miten naisia kiinnostaa vain ne top10-miehet ja naiset on chadien panoringeissä mukana. Niin mitä naisten pitää tehdä?

Vierailija
379/451 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lisääntyminen ei ole perustavanlaatuinen tarve, niin meitä ei edes olisi. Joo seksin voi erottaa lisääntymisestä, mutta käytännössä ne liittyvät samaan perustavanlaatuiseen viettiin.

Jos kerran lähdetään vain hengissä pysymisen perustarpeista, niin selvä, kaikille koirankoppi, johon mahtuu juuri ja juuri nukkumaan. Syötäväksi pelkkää yhtä ja samaa kuivamuonaa, jossa on kaikki tarvittavat vitamiinit. Vettä hanasta ja riu-ulle pas ka lle. Se riittää kaikille. Ihan turha väittää muuta. Ihminen ei muuta tarvitse.

Vierailija
380/451 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tähän vielä yhdistetään meidän miesten elämän

Olen hiljainen, ujo ja arka nainen, kasvoin pelien ja kirjojen parissa koko lapsuuden ja nuoruuden, ysärin koin myös (olen syntynyt '89) ja osaatko laskea sormilla kuinka monet pojat minusta kiinnostuivat? Nolla. Syy? Olin nörtti, outo, omissa maalmoissa oleva ja viihdyin yksin, välitunnit luin kirjoja. Oli rajusti myös koulukiusattu, niin fyysistä kuin psyykkistä kiusaamista koin kaikki peruskouluvuodet. Silti minusta kasvoi suht ok ihminen. Olen edelleen hiljainen, luen paljon, harrastan taiteita ja pelejä. 

Joten väitteesi tuosta että naiset eivät voi ymmärtää mitä on olla hiljainen ja ujo. Kokemattomuuteen en ota osaa, niitä ei ole paljoa minullakaan, voin laskea yhden käden sormilla.

Ensimmäinen vakavampi suhde oli toisen naisen kanssa, se päättyi rumasti. Sen jälkeen oli pari suhdetta, jotka olivat kaukosuhteita. Olin sinkku yli 10v, ilman toisen henkilön kosketusta ja nyt olen tutustunut Amerikkalaiseen mieheen joka on luonteeltaan aivan upea. Hän on myös samankaltainen kuin minä, lukee paljon, pelaa pelejä, tekee minimipalkkatyötä mutta on onnellinen. Meillä synkkaa, ulkonäöltään ihan tavismies jolla on isävartalo.

Terapiaa suosittelen sinulle(kin), ei, se ei tuo takaisin niitä vuosia, mutta voit oppia niistä ja reflektoida. Ne hetket ovat hyviä oppiaineita ja niiden kautta kasvaa ja ymmärtää itseäänkin paremmin. 

Vastaus ei todellakaan ole Aasian matkat tai yksinhuoltajaan "tyytyminen".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi