Kömpelöt nuoret miehet pelkäävät jo lähestyä naisia- siitä voi tutkijan mukaan seurata ongelmia
Suomessa vuosien 1992 ja 2015 välillä niiden miesten määrä on kaksinkertaistunut, joiden on vaikea löytää itselleen kumppania.
Tutkimusten mukaan yksin olevista miehet haluaisivat kumppanin naisia useammin ja puolisotta jääminen on miehille naisia haitallisempaa; sinkkumiehet ovat sinkkunaisia onnettomampia. Samaan aikaan kun etenkin nuorten miesten vastentahtoinen sinkkuus on yleistynyt, kaikista seksuaalisesti aktiivisimmat miehet ovat naisten keskuudessa entistä suositumpia.
Harva kannattaa äärimäistä talousliberalismia, sillä rajoittamattomassa markkinataloudessa voitot kertyvät yksille ja samoille onnekkaille. Nuoret miehet vastustavat arvoliberalismia samasta syystä. Rajoittamattomilla deittimarkkinoilla voitot kertyvät harvoille menestyjille ja iso osa miehistä jää kokonaan ilman. Liberaalin seksuaalipolitiikan voittajia ovat naiset ja muutamat menestyjämiehet, sillä he ovat haluttua seuraa parisuhde- ja seksimarkkinoilla.
Viime vuosina seksuaalipoliittisessa keskustelussa on ansiokkaasti korostettu suostumusperusteista seksiä ja naisten kohtaamaa seksuaalista häirintää. Asialla on kuitenkin kääntöpuoli. Seksuaalipolitiikka, jossa seksiin vaaditaan suostumus, mutta suorat seksiehdotukset kuitenkin tulkitaan seksuaaliseksi häirinnäksi, voi näyttäytyä nuorille miehille keskenään ristiriitaiselta ja kasvokkaisia lähestymisiä entisestään hankaloittavalta. Kun seksuaalipolitiikan keskiössä on naisten epämiellyttävät kokemukset, monet harmittomat ja kiltit, mutta sosiaalisesti kömpelöt nuoret miehet saadaan pelkäämään, että naisten lähestyminen on rikos.
Lähde: Turun Sanomat
Kommentit (451)
Eräs viiskymppinen mies kuunteli aikansa yhden narukäsivartisen 18 v nuoren miehen avautumista, kuinka ei ole vielä päässyt naisen makuun. Uikutti, kun ei rohkene, ei ole rahaa jne. Aikansa kuunteli ja sanoi sitten jätkälle, että rupiat kuule homoks vaan. Samalla miehen päässä oli mielikuva, kuinka hän ottaa tuon nuoren klopin takaapäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet haluavat sellaisen naisen, joka on vaikeasti lähestyttävä ja tyly? Miksi mukava, lämmin ja empaattinen nainen ei yleensä kelpaa? Sellainen uskollinen, perinteisen parisuhteen haluava. Valitetaan kun naiset ei halua sitoutua ja pyörittävät tinderissä haaremia, mutta halutaan itselleen kuitenkin tämän kaltainen nainen. Eikö kukaan näe tässä ristiriitaa :D
Enpä usko, että halutaan mitään Tinder-mimmiä, vaan mukava ihminen joka on omasta mielestä jollain tavalla nätti.
"Miksi mukava, lämmin ja empaattinen nainen ei yleensä kelpaa?"
Varmasti kelpaa, mutta missä nämä luuraavat? Kuulema eivät ole Tinderissä, niin missä sitten?
Tässä on ongelma. Ihmiset eivät kohtaa. Kaiki sinkut pakotettava joka viikko torilla pidettäviin kansanta
Naisilla on usein miehiä väkevämpi vietti, kun se perustuu rakkauteen - omaan rakkaaseen, ei satunnaisiin vieraisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mies ottaa valtavan riskin jos juttelee naiselle jollain muulla tavalla kuin miten juttelisi isoäidilleen. Toisaalta jos sitä riskiä ei koskaan ota, niin päätyy ikisinkuksi."
Ihan oikeasti, naisia kannattaa lähestyä neutraalisti. Ei ihme, että teillä on vaikeaa.
Jos naisia lähestyy neutraalisti, niin saa neutraalin reaktion; päätyy friendzonelle.
Kuten joku täällä jo kysyi: kuinka monta läheistä ystävää sinulla on, jotka ovat naisia? Friendzone on pelimiesten termi. He haluavat, että ostat heidän kurssejaan ja katsot heidän videoitaan. Heidän tavoitteenaan ei ole, että löydät yhtään minkäänlaista suhdetta.
Olet tähän asti ilmeisesti lähestynyt ei-neutraalisti. Mitkä ovat tulokset? Jos eivät kummoiset niin olisiko aika kokeilla muuta taktiikkaa? Se, että lähestyt neutraalisti ei myöskään tarkoita, että lopputulos olisi neutraali. Kuitenkin olisi todella hyvä idea, että edes ensimmäiset 10-50 lausettasi olisivat neutraaleja jos olet etsimässä pitkää parisuhdetta.
Kuten aiemmassa viestissä oli, jos vain pöllähdät sen puoleen tunnin ajan tarkkailemasi naisen eteen ja täräytät treffi- tai seksikutsun, hän saa sen kaksi sekuntia aikaa arvioida sinua, käytöstäsi ja luonnettasi, kun sinä sait puoli tuntia. Lisäksi teet huonon ensivaikutelman noin 99,9% naisen mielestä.
Mutta kaikin mokomin, jatka sillä linjalla jonka itse katsot parhaaksi.
Hassuinta on miten sosiaalidarwinistinaiset hekottelevat tässä ketjussa, että on ihan luonnonmukaista että huonogeeniset miehet jäävät ikuisesti yksin. Se siinä siis on hassua että on huomattavan todennäköistä että siitä heidän omasta poikanaperostaan saattaa tulla tulevaisuudessa myös tällaista geenijätettä. Mitäs ei pärjännyt modernissa maailmassa, saatanan reppana, ihan oma syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mies ottaa valtavan riskin jos juttelee naiselle jollain muulla tavalla kuin miten juttelisi isoäidilleen. Toisaalta jos sitä riskiä ei koskaan ota, niin päätyy ikisinkuksi."
Ihan oikeasti, naisia kannattaa lähestyä neutraalisti. Ei ihme, että teillä on vaikeaa.
Jos naisia lähestyy neutraalisti, niin saa neutraalin reaktion; päätyy friendzonelle.
Näin se menee. Tuollahan joku kertoi lähestyneensä neutraalisti kymmeniä, ellei satoja naisia, ja kuulemma edelleen sinkku.
Taisin olla minä. Olen kyllä seurustellutkin, vaikkei ne sitten kestäneetkään. Ongelmani ei ole tutustumisessa, vaan syystä tai toisesta suhteeni eivät ole kestäneet. En tiedä mitään friendzoneista, mutta on minulla ollut naisia ystävinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Hassuinta on miten sosiaalidarwinistinaiset hekottelevat tässä ketjussa, että on ihan luonnonmukaista että huonogeeniset miehet jäävät ikuisesti yksin. Se siinä siis on hassua että on huomattavan todennäköistä että siitä heidän omasta poikanaperostaan saattaa tulla tulevaisuudessa myös tällaista geenijätettä. Mitäs ei pärjännyt modernissa maailmassa, saatanan reppana, ihan oma syy.
Kyllä me ihan oikeistolaisia ollaan enemmänkin.
Mikähän minulla meni oikein, kun minusta tuli isä ollessani 34v?
Minulla on ystäviä ja harrastuksia sekä työpaikka. Elän ihan normaalia matalapalkka-alan unelmaa.
Vaimo on tienaa neljäkertaa enemmän. Olen ollut koti-isänäkin ja olen pääosin vihervassari.
Onko se mun arvomaailma? Vihervassarius, joka kantaa hedelmää ja sitten normaalit veteraaneilta perityt käytöstavat muita ihmisiä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ystäviä ja harrastuksia sekä työpaikka. Elän ihan normaalia matalapalkka-alan unelmaa.
Vaimo on tienaa neljäkertaa enemmän. Olen ollut koti-isänäkin ja olen pääosin vihervassari.
Onko se mun arvomaailma? Vihervassarius, joka kantaa hedelmää ja sitten normaalit veteraaneilta perityt käytöstavat muita ihmisiä kohtaan.
Oot normo tai hyvännäköinen chad.
Tulee väkisinkin mieleen ajatus, että tämä palsta (ylläpito) manipuloi keskusteluja jatkuvasti. Tietoisesti luo eripuraa ihmisten välille.
Vierailija kirjoitti:
Arvomaailma sopi yhteen naisen kanssa.
Montako sinkkua vihervassarimiestä tunnet?
Vierailija kirjoitti:Jos eläisimme metsästäjä-keräilijöinä, tappaisin jokaisen miehen joka käyttäytyy loukkaavasti. Ja heimoni auttaisi siinä.
Jotain vikaa sussa on, kun ei ihmiset tuohonkaan aikaan käyttäytyneet noin epäsosiaalisesti. Sun heimos olisi estänyt sua käyttäytymästä tyhmästi. Sun kaltaiset kahjot olisi pistetty omien taholta aisoihin jo ajoissa. Ei kuulu ihmiselle luontaiseen käytökseen tuollainen tappaminen tyhjästä.
Vierailija kirjoitti:
Harva länsimainen nainen haluaa, ja toisaalta länsimainen mies ei uskalla koska pelkää metoota. Tämän seurauksena länsimaalaisten syntyvyys on olemattoman huono ja vähitellen länsimaalaiset katoavat elinkelpoisempien kulttuurien tieltä.
Mitä ihmeen pelkäämistä siinä metoossa on? Samat säännöt pätivät ennen metootakin, silloin vain ei puhuttu siitä joukosta jotka eivät näitä sääntöjä noudattaneet. Hyssyteltiin.
Ei ennenkään ole lääppijöitä ja törkysuita hyvällä katsottu.
Ainoastaan lääppijöiden ja törkykommenttien suoltajien tarvii pelätä metoota.
Hyvä vain että asiasta nyt uskalletaan puhua, normaalin miehen elämään tai naisten lähestymiseen sillä vain ei pitäisi olla mitään vaikutusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennenvanahaan Raamatun aikoihin ennen sotia kun oli kunnon meininkiä ja oli Neuvostoliitokin ja hienoa meininkiä sen ympärillä. Oli sirppi ja vasara ja asioilla oli järkkymättömät pelisäännöt ja säätelyt.
Ei ollut vapautta.
Isä ja äiti teki sopimuksen toisen perheen vanhempien kanssa ja sopi sopimusavioliittoja, elikäs pakkoavioliittoja pojan puolesta. Kun ei se poika ennenkkään ole naista osannut valloittaa. Sen on aina sosialistisesti tehnyt vanhemmat pojan puolesta.
Kapitalismi tuo liikaa vapauksia ihmisille. Moni ei halua itse päättää omasta elämästään, vaan haluaa valtion tai omat vanhemmat päättämään puolesta. Se tuo yksilölle turvallisen tunteen, kun on vaimokin päätetty puolesta.
Siltä se vähän tuntuu että työt ja opiskelut ihan kaikkineen pitäisi päättää yksilön puolesta ja
Koko ihmiskunnan historian ajan koulut on suunniteltu ensisijaisesti pojille. Vain pojille. Ja kehityksen kauden aikana koulut on olleet sallittuja tytöillekin.
Nykyään eroja on alkanut oppimistuloksissa olemaan. Älä kuitenkaan vedä vääriä johtopäätöksiä. Rimaa on alennettu ja helpotuksia lisätty. Se ei ole paremmin pärjäävien tyttöjen vika, jos/kun pojat menee sieltä, mistä aita on matalin. Kukaan/mikään ei siihen pakota.
On monet pitkät parisuhteeet alkaneet ystävyyspohjaltakin. Vankka ystävyys (+ luottamus + kunnioitus) on aika hyvä pohja loppujen lopuksi. Pelkkä seksuaalinen mielenkiinto voi lopahtaa aika nopeasti ja ainakin laimenee ajan kuluessa joka tapauksessa.
Ei ehkä ihan pelkkä ystävyys riitä mutta jos siihen tulee lisäksi pieni ihastuminen/rakastuminen vielä päälle, niin sitten voi tulla tosi hyvä suhde.
Ja jos ollaan aluksi ihan ystäviä, niin voi tutustua toiseen rauhassa ja miettiä, että onko aineksia johonkin isompaan. Ei tarvitse pitää kiirettä.
Hauska juttu jonka toinen vanhemmistani kertoi hänen opiskelijakavereistaan oli se, että toisella ei ollut kämppää ja toisella oli ja sitten se toinen kysyi että voisko ne alkaa olla yhdessä ja että tämå toinen sitten muuttaisi toisen luokse (en muista kumpi kysyi kummalta), mutta siitä seurasi pitkä avioliitto joka tapauksessa... Juttu vain kuulosti kerrottuna niin epäromanttiselta ettei ole tosikaan, mutta ehkä parilla oli myös vähän ihan oikeita tunteita toisiaan kohtaan kuiteskin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot normo tai hyvännäköinen chad.
"Normo" ja "Chad", paljastit itsesi juuri inceliksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten ongelma, miesten syy ja miehet tämän saavat korjata ihan itsekseen.
Turha syyttä naisia siitä, että naisten itseluottamus ja itsekunnioitus ovat kasvaneet tässä vuosien aikana. Naiset ovat huomanneet, että eivät tarvitse miestä, eivät ainakaan miestä joka loukkaa, nöyryyttää, käyttää hyväkseen, tuo pelkkää murhetta naisen elämään. Naisen osa ei ole olla miehen tai yhteiskunnan orja, jonka ainoa tehtävä on synnyttää ja tehdä ruokaa.
Miehet korjatkoon omat ongelmansa. Katse peiliin.
No ne katsoivat peiliin ja jäivät kotiin.
Mitäs nyt tehdään?
Eivät lähesty naisia vaikka mediakin on herännyt ja yrittää häpäisemällä saada miehiä liikkeelle.
Sitten ei tehdä mitään. Mitä me tehdään miehellä, joka ei uskalla naiselle edes sanoa Hei. Et emme tee mitään, pysykööt kotona.
Näinkö te vietätte juhannusta? Sama jankkaus jatkuu vuoden jokaisena päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Näinkö te vietätte juhannusta? Sama jankkaus jatkuu vuoden jokaisena päivänä.
Pitäisikö jonkun naisen kanssa tunkea viettämään juhannusta? Se vasta olisikin metoo.
Kun syntyvyys jatkaa laskuaan muutaman vuosikymmenen ja jäljellä olevilla nuorilla miehillä ei ole mitään syytä tätä maata puolustaa. Vanhukset kun siihen ei pysty.
Mulle on tehty ihan suoria aloitteita. Enkä ole julkkis. Ja ainakin osa olleet varsin hyvännäköisiä naisia. Tosin itselleni naisissa merkkaat tosi moni muukin asia kuin pelkkä ulkonäkö. Sen perusteella yksinään en kiinnostu kenestäkään. Joskus on kiva jutella reilusti vanhempien naisten kanssa kun tietää ettei kyseessä ole mikään iskemistilanne. Voin itse asiassa aika hyvin samaistua hyvännäköisiin naisiin joihin kohdistuu paljon iskuyrityksiä. En halua turhaan valittaa, mutta tuo voi olla pidemmän päälle stressaavaa. Voi kuulostaa jonkun mielestä kivalta, mutta en ole itse kokenut noin.