Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, jotka viettävät juhannuksen yksin?

Vierailija
21.06.2024 |

Minä vietän, eikä se edes haittaa. Oli jotain suunnitelmia, mutta olin helpottunut, kun ne peruuntuivat ystävän sairastumisen takia. Tapasimme kuitenkin pari päivää sitten. 

Mitä teette? Itse siivoilen ja pesen pyykkiä. Vaihdan lakanat ja käyn kaupassa valkkaamassa jotain hyvää kesäruokaa. Illaksi etsin hyvän sarjan tai katson jalkapallomatsin. Nautin kolmesta vapaapäivästä. 

Kommentit (129)

Vierailija
61/129 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä! Ja nautin joka sekunnista. Onnistuin torppaamaan kaikki juhannuskutsut, en voi sietää pitkän työputken jälkeen enää kenenkään kälätystä. Tänään kävin kaupassa ja ostin uusia perunoita. Nyt teen salaatin ja jauhelihakastikkeen kunnon ruskealla kastikkeella. Pyykkikone pyörii ja aion katsoa Bridgertonin. Ihana rauha.

Vierailija
62/129 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin 10 asti...joku 10 tuntia. Olen vaan laiskotellut. Ärsyttää olla näin saamaton. Ainoaksi saavutuksekseni taitaa jäädä että sain nyt vihdoin imuroitua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/129 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän kaiken yksin, niin arjen kuin pyhät, ja omasta halusta. Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän kaipaan seuraa.

Vierailija
64/129 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vietän yleensä kaikki juhlapyhät yksin ja tapaan ystäviä ja sukulaisia muina aikoina. Esim. joulu yksin on ihan parasta, kun ei tarvitse hössätä mitään jouluhommia kuin olla vaan ja ottaa rennosti. 

Niin samaa mieltä tuosta joulusta! Mä olen 62:sta joulustani viettänyt vain 2 yksin. Ensimmäisen kerran makasin sairaalassa letkuissa ja toinen kerta oli viime joulu, kun yksinkertaisesti vaan päätin, että en jaksa enää sukujouluja. 

Minä myös vietän jouluni yksin. Saa syödä juuri sellaista ruokaa kuin haluaa, katsoa ohjelmat joita haluaa katsoa ja avata itse ostamat lahjat kun haluaa. 

Olen viettänyt liikaa jouluja ihmisten kanssa jotka päättävät mitä tehdään, syödään, ollaan ja missä järjestyksessä. Eksä kiukutteli jos ei saanut tahtoaan läpi joten myötäilin häntä joka asiassa. Lahjatkin saatiin avata vasta kello 22.00 jälkeen koska hän halusi että lapsia pidetään jännityksessä mahdollisimman pitkään. Sepä kiva juttu 2-vuotiaalle.

Meni nyt vähän toisen juhlan puimiseksi mutta olen niin tyytyväinen omasta rauhasta ja omaan tahtiin pyhien juhlimisesta että en vaihtaisi pois.

Vierailija
65/129 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin nämä melkein menevät. Nytkin kyseltiin, että haluanko jonnekin joidenkin kanssa, mut vedin ässänä hihasta "epävakaan sään" ja sanoin et jään kotio. Hyvä niin... Enkä oo muille edes soittanut / viestitellyt, kun ei kiinnosta. Tää on mulle ihan normi viikonloppu, kuten kaikki muutkin "pyhät". 

Vierailija
66/129 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoliso löytyy, mutta hän aikoo tänään työskennellä ja katsoa jalkapalloa ja vasta sen jälkeen mahdollisesti viettää juhannusta. Hänellä on töitä myös huomenna, joten mitään reissua ei voida suunnitella.

Ajattelin lähteä alennusostoksille, syödä myöhäisen lounaan ulkona ja sitten ostaa kotiin juhannusruokia. Illemmalla johonkin yleiseen juhannussaunaan. Kokkoja ei tietääkseni ole maastopalovaroituksen vuoksi luvassa.

Huomenna taas pakkaan piknikeväät ja kirjan kassiin ja suuntaan joko uimarannalle tai johonkin saareen. Lisäksi voisin loikoilla riippumatossa ja syödä mansikoita ja jäätelöä.

Sulla on ihanat suunnitelmat riippumattoineen kaikkineen. Onko joku hyvä kirjat mitä lueskella? Itsellä myös pakastimessa jäätelöä jota ajattelin syödä saunan jälkeen sohvalla loikoillessa.

Vierailija
67/129 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin tietsikkaa pelaillen. Ehkä muutaman oluen vedän. Kovin paljoa ei viitsi ottaa kun olen vielä toipumassa flunssasta.

Pikaista paranemista!

Vierailija
68/129 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteko koskaan miettinyt miksi nykyään on niin paljon yksinäisyyttä, siis sinkuissa ja nuorissa, vanhuksissa ja parisuhteissa?

Hoitaako ihmiset jossain netissä ystävyydet? Eihän se ravitse ketään, keskustelu ja yhdessäolo, asioiden jakaminen ja läsnäolo että joku ihminen on vain siinä,se tuntuu hyvältä ja ravitsee mieltä. Miksi tämä on mennyt tällaiseksi? :(

Somen kautta tulee hoidettua sellaiset kuulumisten vaihdot, mikä ennen vaati vähintään puhelinsoiton tai vierailun. Luulen, että tämä yksi syy miksi itse näen vähemmän ystäviä, ennen oli "pakko" ja vuorovaikutus kasvotusten kuitenkin syvempää.

Vierailija
69/129 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin joo kun ei ole kavereita. Vanhempien luokse en viitsi mennä koska se olisi vielä säälittävämpää.

Höh, siinä ei ole mitään säälittävää.

Vierailija
70/129 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaveri teki oharit, vähän ottaa pattiin, kun oli niin innoissaan tulossa lounaalle, ja siitä piti sitten lähteä katselemaan juhannusrientoja läheiselle leirintäalueelle. Nyt sitten ilmoitti, että lähteekin yöksi poikansa perheen luo. 

Pärjään ja viihdyn yksinkin, mutta ärsyttää kun ostin kaikki ruokatarvikkeet ja nyt on jääkaappi piukassa. 

Miten ihmiset pystyvät tekemään tuollaista? Ei edes mitään pahoitteluja! 

hanki parempi kaveri ja jätä tuollainen kaveri menneisyyteen

Ainakin otan vähän etäisyyttä. Tuli mieleen, että on aiemminkin tehnyt oharit. Silloin oli sovittu jostain sunnuntain päiväreissusta ja viestitelty vielä samana aamuna aikataulusta. Olin jo valmiina lähtöön, kun tuli viesti, että "Maija" pyysi kanssaan pyöräilemään, lähdenkin sinne. 

Silloin olin niin pettynyt ja loukkaantunut, että piti oikein itkeä. 

Olenko mä joku kynnysmatto? Nyt ryhtiä! 

Vierailija
71/129 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tismalleen samanlainen skene minullakin kuin APeella. Paitsi jalkapallon taidan jättää katsomatta ja sen sijaan lämmitän saunan ja syön sieniä. Kiva katsella kovassa tuulessa heiluvia puita suojaisalta parvekkeelta. 

Uusiaperunoita, silliä ja porsasta pöytään. Kissoille kanssa herkkuja. 

Varsinkin jos syö taikasieniä niin heiluvat puut on kiinnostavia

Tarkoitatko taikasienillä metsistä löytyviä kärpässieniä ja suippumyrkkyseitikkiä? Enpä ottais edes pientä määrää. Helposti tuhoavat maksan ja siinä oli elämä sitten,

Vierailija
72/129 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri teki oharit, vähän ottaa pattiin, kun oli niin innoissaan tulossa lounaalle, ja siitä piti sitten lähteä katselemaan juhannusrientoja läheiselle leirintäalueelle. Nyt sitten ilmoitti, että lähteekin yöksi poikansa perheen luo. 

Pärjään ja viihdyn yksinkin, mutta ärsyttää kun ostin kaikki ruokatarvikkeet ja nyt on jääkaappi piukassa. 

No eipä tarvitse toiste kutsua! Ruokaakaan ei pysty, ainakaan minä, määräänsä enempää syömään. Pystyisitkö pakastamaan edes osan?

Vierailija
73/129 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aion katkeroitua kotona kun en kelpaa naisille. Mitään sen kummempaa ei voi ei-komeana miehenä tehdä, paitsi korkeintaan ehkä kaupassa käydä.

m42

Älä suotta katkeroidu. Leuka pystyyn vaan ja teet mitä huvittaa. Eipä nuo parisuhteet moniakaan onnellisiksi tee, päinvastoin eivät rahan ja yhteisen omaisuuden takia uskalla erota eli ovat jumissa pahemman kerran.

Vierailija
74/129 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mökillä, yksin.

Nyt menossa 8. päivä kovassa flunssassa. Olen jo "paksun rä'än" vaiheessa: se täyttää sinukset ja keuhkotiehyet. En tiedä, onko parempi yskiä, räkiä ja niistää, vai yrittää olla niin kuin ei olisikaan. Pää on tukossa rä'ästä ja sitä särkee.

Äsken kävin silti lupiininkukintoja kitkemässä ojanvarresta. Hoipuin sisälle ja rojahdin tähän sohvalle. Jättäisin mieluusti juhannuksen väliin kokonaan. Olemassaolo on nyt tuskaa.

Vierailija
75/129 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yksin vaan kissojen kanssa. En voisi edes kuvitella lähteväni jonnekin.

Nukuttiin pitkään, kohta lähdetään ulkoilemaan, teen halloum-salaatin (kissoille kanaa), nautin.

Vierailija
76/129 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hanki parempi kaveri ja jätä tuollainen kaveri menneisyyteen

Ainakin otan vähän etäisyyttä. Tuli mieleen, että on aiemminkin tehnyt oharit. Silloin oli sovittu jostain sunnuntain päiväreissusta ja viestitelty vielä samana aamuna aikataulusta. Olin jo valmiina lähtöön, kun tuli viesti, että "Maija" pyysi kanssaan pyöräilemään, lähd

Täältä tukituuppaus. Nyt ryhtiä saatna!! Pystyt siihen ja ansaitset parempaa! 

Vierailija
77/129 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aina yksin. Nyt koirani kuoli , niin todella yksin. Ennen vietin sen kanssa. Nyt ei ole ketään.

Otan osaa! 

Vierailija
78/129 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras juhannus koskaan! Yksin kotona, em-jalkapallo 2-3 ottelua joka päivä. Jalkapallopelien välissä grillaan ja käyn saunassa. Herkkuja ja lonkeroa on. Elämä on ihmisen parasta aikaa! 👍

M37

Vierailija
79/129 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
80/129 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä tarvitse toiste kutsua! Ruokaakaan ei pysty, ainakaan minä, määräänsä enempää syömään. Pystyisitkö pakastamaan edes osan?

Joo, oli kyllä viimeinen kerta, kun hänelle kestejä järjestän. 

Saan pakastettua osan ja muutkin hyödynnettyä, onneksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi