Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perinteinen juhannusriita taas äidin kanssa

Vierailija
21.06.2024 |

Mitä muiden juhannukseen kuuluu? Minulla perinteinen riita äidin kanssa. Viime juhannuksena lähdin äidin luolta ja vietin juhannuksen yksiössäni itkien ja saman taidan tehdä tänä vuonna. Minun oli tarkoitus juhlia myös syntymäpäiväni viikonloppuna perheen kanssa, mutta taidan jättää väliin ja juhlia yksikseni myöhemmin.

Viime vuoden riidan aihetta en muista, tänä vuonna riita saatiin aikaiseksi siitä että pyysin äitiä puhumaan normaalilla puheäänellä jos on pakko puhua yöllä puhelimessa, koska muut talossa nukkuivat. Äiti puhuu siis äärimmäisen kovalla äänellä aina puhelimessa ja oli yön puhelimessa. Minä menen aina ulos tai autoon puhumaan jos olen myöhään illalla tai yöllä puhelimessa ja se on mielestäni ihan normaalia kohteliaisuutta. Äiti haukkui minut sosiaalipummiksi ja sosiopaatiksi ja heitti minua biojätepussilla kun pyysin puhumaan hieman hiljempaa. Sosiaalipummi olen siksi, että sain juhannuksen vapaaksi. Olen siis työssäkäyvä ja tulin käymään kotona koska luulin, että muut halusivat perhejuhannuksen. Sosiopaatti olen siksi, että pyysin ottamaan muut huomioon puhumalla hieman hiljempaa.

Tämä kuulostaa niin typerältä kirjoitettuna mutta tuli vähän paha mieli, kun hän heitti minua tuolla haisevalla roskapussilla. Suunnittelin lähteväni taksilla nyt aamusta pois kun muut vielä nukkuvat.

Mitäs muiden juhannukseen kuuluu?

Kommentit (98)

Vierailija
1/98 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkuu 😂

Ottakaa nyt vielä kunnolla viinaa heti aamusta, tunnutte olevan sen sortin Kiljusen herrasväki, että olisi piste Iin päälle.

Vierailija
2/98 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/98 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes menet äitisi luo, kun jo etukäteen teidät, että tulee jotain draamaa? Sinä ehdit vielä hankkiutua johonkin kivaan paikkaan juhannukseksi. Missä päin Suomea asut, saisit vihjeitä.

Vierailija
4/98 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä hauskinta on se, ettei kukaan meistä ole juonut pisaraakaan. Olemme absolutisteja koko perhe.

Ap

Vierailija
5/98 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biojätepussi on pehmeä paketti. Draamailet suotta. ;D  normi juhannus. Jatkakaa 

Vierailija
6/98 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Kela Gold ja äitini rakastaa minua. Sanoo omaksi pikku possupummerokseen.

Vierailija
7/98 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen pakkomielle teillä on puhua yöt puhelimessa? 

Vierailija
8/98 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välit poikki tuollaiseen äitiin! Saatpa nähdä että hyvinvointisi paranee kohisten.

Vierailija
9/98 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biojätepussi on pehmeä paketti. Draamailet suotta. ;D  normi juhannus. Jatkakaa 

Saanko minä tulla mätkimään sinua biojätepussillani? Selvin päin? Juhannustaikoja?

Vierailija
10/98 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olettepa kummaa sakkia

Vierailija
11/98 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä menen aina ulos tai autoon puhumaan jos olen myöhään illalla tai yöllä puhelimessa ja se on mielestäni ihan normaalia kohteliaisuutta."

KOHTELIAISUUTTA!YÖLLÄ! PUHELIMESSA! Menet siis ULOS yöllä puhumaan, kohteliaisuudesta!

Siis yöllä nukutaan eikä puhuta puhelimessa!

EN kyllä viitsisi lähteä yönselkään kuuntelemaan haukkumisia. Lyö luuri korvaan, "puhutaan päivällä"

Pidä nyt viikon hiljaisuus ja kerro että sua loukkaa ooinen käytös! ( onko äitisi viistoista! )

Vierailija
12/98 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene sinne. Kai äitisi osaa itse viettää jussinsa jo siihen ikään mennessä. Miksi sun pitäisi kuunnella nimittelyä ja haukkumista. Pidä perheesi myös muualla turvassa. Aseta rajasi. Soitella voi että hyvää juhannusta.

Vierailija
13/98 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se SIKA

Vierailija
14/98 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä hauskinta on se, ettei kukaan meistä ole juonut pisaraakaan. Olemme absolutisteja koko perhe.

Ap

Kahjo voi olla ilman viinaakin siis!

Vierailija
15/98 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidillä on ilmeisesti jokin kaksisuuntainen tai jokin muu persoonallisuushäiriö, haastaa riitaa jatkuvasti jos minulla on esimerkiksi vääränlainen ilme, istun vaikka liian pitkään autossa jos esimerkiksi kirjoitan viestiä, olen olohuoneessa tai kerron omia kuulumisiani. Olen aina sosiopaatti tai narsisti ja "haen reaktiota" ja "herkuttelen draamalla" jos erehdyn vaikka istumaan olohuoneen sohvalla oman huoneeni sängyn sijaan, kuuntelen musiikkia kuulokkeilla tai lähden kämpille esimerkiksi työvuoroon valmistautumaan. 

Sallittua on istua omassa huoneessa mutta mielellään ilman puhelinta ja kuulokkeita seinää tuijottaen, äänikirjojen kuunteleminen kuulokkeilla aiheuttaa hänelle sellaisen raivokohtauksen että kaappien ovet pitää paiskoa p*skaksi ja kaikki astiat viskoa tiskialtaaseen tuhannen gorillan voimalla ja särkeä kaikki irtotavara tuhannen säpäleiksi mitä käsiinsä saa.

Minä olen tietysti kaikkeen syyllinen ja aiheutan hänen pahan olonsa esimerkiksi sillä, etten halua kuulla hänen seksielämästään tai jaksa joka päivä kuunnella jargonia siitä, miten hän vihaa isääni. Olen myös narsisti ja sosiopaatti koska haluan pitää yhteyttä isääni.

Ap

Vierailija
16/98 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinnejuhannuksena ahtaudutaan kylmänkostealle mökille 20 neliön koppiin riitelemään ja raatamaan, kuorimaan porkkanoita ja solvaamaan miniää. 

Te ette opi ikinä, juntit.

Vierailija
17/98 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin itkettää!

Vierailija
18/98 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen pakkomielle teillä on puhua yöt puhelimessa? 

HUOM!

Kohteliaisuudesta, ulkona, yöllä!

Muut nukkuu! :D

Vierailija
19/98 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vietä tieten tahtoen vapaa-aikaa noin kamalassa seurassa

Vierailija
20/98 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidillä on ilmeisesti jokin kaksisuuntainen tai jokin muu persoonallisuushäiriö, haastaa riitaa jatkuvasti jos minulla on esimerkiksi vääränlainen ilme, istun vaikka liian pitkään autossa jos esimerkiksi kirjoitan viestiä, olen olohuoneessa tai kerron omia kuulumisiani. Olen aina sosiopaatti tai narsisti ja "haen reaktiota" ja "herkuttelen draamalla" jos erehdyn vaikka istumaan olohuoneen sohvalla oman huoneeni sängyn sijaan, kuuntelen musiikkia kuulokkeilla tai lähden kämpille esimerkiksi työvuoroon valmistautumaan. 

Sallittua on istua omassa huoneessa mutta mielellään ilman puhelinta ja kuulokkeita seinää tuijottaen, äänikirjojen kuunteleminen kuulokkeilla aiheuttaa hänelle sellaisen raivokohtauksen että kaappien ovet pitää paiskoa p*skaksi ja kaikki astiat viskoa tiskialtaaseen tuhannen gorillan voimalla ja särkeä kaikki irtotavara tuhannen säpäleiksi mitä käsiinsä saa.

Minä olen tietysti kaikkeen syyllinen ja aiheutan hän

No olet sinä. Mene sen isäsi luo riitelemään kun kerran haluat. Jätä äitis rauhaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi