Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos eutanasia olisi laillinen niin ottaisitko armokuoleman?

Vierailija
20.06.2024 |

Minä menisin varmasti heti hakemaan armokuoleman, itse en uskalla itse omia päiviäni päättää. Syy jos pitäisi kertoa miksi sen haluaa niin sanoisin että en halua elää tyhmien,ilkeiden ja epärehellisten ihmisten kanssa. Karkuun ei pääse kun kaikkialla on muita ihmisiä ja yhteiskunta valvoo.

Ottaisitko sinä armokuoleman ja jos ottaisit niin miksi? Pitäisikö eutanasia laillistaa niin me halukkaat pääsisimme pois täältä?

M28

Kommentit (188)

Vierailija
81/188 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairastanut depressiota 40 vuotta, lapsesta asti. Ei tämä tästä paremmaksi enää muutu. Eli ottaisin jos saisin. Vähemmän sotkuista kuin homman hoitaminen omin käsin.

Ken ei ole kokenut ei voi kuvitella mitä tämä on.

Vierailija
82/188 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älytön keskustelu. Ei missään ole sellainen eutanasia laillista, että terve ihminen noin vaan tapetaan, jos häntä ei huvita enää elää. Typerää sotkea asiaa tällä tavalla. Me tarvitsemme eutanasian kuolemansairaille, kituville ihmisille avuksi. Nämä muut pohdinnat pelaavat eutanasian vastustajien pussiin. Hehän pelottelevat, että sitten muka ruvetaan tappamaan vähän kaikkia. 

Nyt minun täytyy pahoitella. En lukenut koko ketjua läpi. Kirjoitin vastauksiani liittyen syöpään. Sellaiseen, mitä ei voi parantaa.

Missään nimessä en hyväksy eutanasiaa ihmisten mielijohteen tai masennuksen vuoksi. Omat kirjoitukseni liittyvät no. parantumattumattomaan syöpään/muuhun vastaavaan sairauteen.

Kannatan eutanasiaa/avustettua itsemurhaa siinä tilanteessa, kun on todettu, että hoidot ei auta. 

syöpä -22

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/188 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää kysymys, moniko itsemurha olisi saatu vältettyä, jos olisi ollut mahdollisuus eutanasiaan. Toki useimmat itsemurhat saataisiin vältettyä, jos mielenterveyshoito olisi kunnossa.

Vierailija
84/188 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpon hallitushan ajaa eutanasiaa, vain eri nimellä. Köyhiltä, työttömiltä ja sairailta otetaan kaikki pois.Ei varaa lääkäriin, ei hammashoitoon. Aikoja ei edes saa, jos olet työtön. Mädät hampaat suussa, pitäisi hakea niitä 4 työpaikkaa per kuukausi. Kuka palkkaa hampaatonta töihin?  Eutanasia malliin 2024.

Vierailija
85/188 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ainakin toistaiseksi parannettavissa oleva rintasyöpä, mutta ahdistaa suostua hoitoihin koska jos ne epäonnistuvat, minulla ei välttämättä ole varaa eutanasiaan Sveitsissä. Olen varannut itselleni jo koktailin lääkkeitä, joilla henki lähtee. Mielummin kuolisin niin, ettei kukaan sivullinen joudu poliisitutkintaan.

Vierailija
86/188 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoisitko, missä kohtaa sikiöstä tulee ihminen? Jos pystyt siihen, saat Nobelin palkinnon.

Siinä vaiheessa kun on sen verran kehittynyt että voi elää kohdun ulkopuolella, eli ei lähelläkään niitä viikkoja kuin täällä tehdään abortti.

Vierailija
87/188 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kannatat sekä sikiöiden abortointia että myös omasta mielestäsi väärin ajattelelevien kaasuttamista.

Vierailija
88/188 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoisitko, missä kohtaa sikiöstä tulee ihminen? Jos pystyt siihen, saat Nobelin palkinnon.

Siinä vaiheessa kun on sen verran kehittynyt että voi elää kohdun ulkopuolella, eli ei lähelläkään niitä viikkoja kuin täällä tehdään abortti.

Lääkäri Päivi Räsänen ajattelee aika tavalla toisin. Mikä mahtaa olla oma lääketieteellinen koulutuksesi?

Vierailija
89/188 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitushan siis oli puhdas trolli, jolla oli tarkoitus vainota tiettyä palstalla vierailevaa.

Vierailija
90/188 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuoleman lähestyessä olisin kovin kivulias niin sitten. Ajattelin katsoa tämän elämän loppuun vaikka välillä on kuolemankin haluja ollut ja viime keväänä meinasin itsemurhan tehdä. 

Vierailija
91/188 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kannatat sekä sikiöiden abortointia että myös omasta mielestäsi väärin ajattelelevien kaasuttamista.

Sitähän he itsekin toivovat...

Vierailija
92/188 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä selvitin asiat vuonna 2022, kun sairastuin syöpään.

Sveitsissä on klinikka, joka auttaa. Tuosta -22 syövästä selvisin mutta jos uudestaan tulee, niin Sveitsiin. Rahat  on varattuna tilillä. 

Jos mietitte eutanasiaa, niin täytyy katsoa maan ulkopuolelle.

syöpä -22

Matka maksaa kymppitonnin, ja sitä ennen täytyy liittyä klinikan jäseneksi, käännättää kaikki potilaskertomukset englanniksi tai saksaksi, ja jonotusaika on vuoden. Ei sinne noin vain mennä.

Niin?? Mikä ongelma? Sanoin jo, että rahat on tilillä. Tilillä on 70 000 ja sijoituksissa lisää. Ei minulle maksu ole mikään ongelma. Tai sitten en ymmärtänyt, mitä tarkoitat......

Klinikan jäseneksi voi liittyä ja pitää liittyä. Entä sitten?

Nämä lainaukset..... Ainakaan minä en hallitse näitä

Kommentoijalle 68.

Enhän minä ole spontaanisti Sveitsiin menossakaan... Mitä ihmettä tarkoitat?

Seuraava kontrolli syyskuussa -24 ja tietenkin tutkimuksiin menisi aikaa (jos syöpä) ja lääkäreiden lausunnot, kannattaako enää kemo + syto, ja siinä vaiheessa kun todetaan, että hoidot ei kannata/toimi, niin lopetaan kaikki --> ei hoitoja Suomessa ---> paperit kasaan ___> Sveitsi 

syöpä -22

Vierailija
93/188 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi sairaus, joka johtaa kuolemaan.

Vierailija
94/188 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herää kysymys, moniko itsemurha olisi saatu vältettyä, jos olisi ollut mahdollisuus eutanasiaan. Toki useimmat itsemurhat saataisiin vältettyä, jos mielenterveyshoito olisi kunnossa.

outoa sanaleikkiä- kun se itsevalittu eutanasiahan on myös itsemurha!

Vierailija
95/188 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisitko sinä armokuoleman ja jos ottaisit niin miksi? Pitäisikö eutanasia laillistaa niin me halukkaat pääsisimme pois täältä?

Tottakai, koska v-lestadiolaisena maanpäällinen elämä on helvettiä, ja taivaassa kaikki on täysin toisin. Tässä elämässä keskityn vain synnyttämään lapsia toinen toisen perään, mutta tulevaisuudessa koittaa onni ja autuus.

Vierailija
96/188 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi sairaus, joka johtaa kuolemaan.

Elämä johtaa kuolemaan.

Vierailija
97/188 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan moni hetken mielenkuohussa kuolemaa etsinyt on myöhemmin, tilanteiden ja itsen lutviuduttua, ollut sitä mieltä että voi pska kun en silloin kuollut?

Vierailija
98/188 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sveitsissä on klinikka, joka auttaa. Tuosta -22 syövästä selvisin mutta jos uudestaan tulee, niin Sveitsiin. Rahat  on varattuna tilillä. 

Kuulin hinnan olevan 10 k + matkat.

Saanko tiedustella: olitko ko. eutanasia-klinikkaan henk.koht. yhteydessä? Vaiko vain mainosmielikuva/kuulopuheita..? Mitä dokumentteja he vaativat? Saako yksin saapua ilman saattajaa? Haudataanko vainaja Sveitsiin? *esittää kysymyksiä*

En ole tuo jolta kysyt, mutta tiedän että hintaan kuuluu tuhkaus Sveitsissä + paluu uurnassa kotimaahan. Potilaskertomukset ja lääkärintodistukset on lähetettävä sinne etukäteen. Ymmärtääkseni pitää olla saattaja. Eutanasiaklinikalle matkustaminen pitäisi osata ajoittaa siihen sairauden vaiheeseen jolloin vielä jaksaa lähteä, ja varsinkin kun valmistelut kestävät yleensä vuoden, kyseessä on pitkä prosessi.

Vierailija
99/188 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

syöpä -22

Matka maksaa kymppitonnin, ja sitä ennen täytyy liittyä klinikan jäseneksi, käännättää kaikki potilaskertomukset englanniksi tai saksaksi, ja jonotusaika on vuoden. Ei sinne noin vain mennä.

Niin?? Mikä ongelma? Sanoin jo, että rahat on tilillä. Tilillä on 70 000 ja sijoituksissa lisää. Ei minulle maksu ole mikään ongelma. Tai sitten en ymmärtänyt, mitä tarkoitat......

Klinikan jäsen

No sittenhän sinulla ei ole mitään ongelmaa! Tervemenoa!

Vierailija
100/188 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä monta ihanaa, kylmää olutta on juomatta ja muitakin, vähäpätöisempiä mutta silti positiivisia asioita kokematta joten miksi hoputtaa kuolemista? Kovin pianhan se tulee hakemattakin.  m57

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän