Jos eutanasia olisi laillinen niin ottaisitko armokuoleman?
Minä menisin varmasti heti hakemaan armokuoleman, itse en uskalla itse omia päiviäni päättää. Syy jos pitäisi kertoa miksi sen haluaa niin sanoisin että en halua elää tyhmien,ilkeiden ja epärehellisten ihmisten kanssa. Karkuun ei pääse kun kaikkialla on muita ihmisiä ja yhteiskunta valvoo.
Ottaisitko sinä armokuoleman ja jos ottaisit niin miksi? Pitäisikö eutanasia laillistaa niin me halukkaat pääsisimme pois täältä?
M28
Kommentit (189)
En ottaisi. En ole tuollainen minäminäminä ihminen kuin ap. Uskon hyvään saattohoitoon.
Vierailija kirjoitti:
"Eutanasia" on Suomessa täysin laillinen!
Meillä se on perinteisesti suoritettu itse ja näin sen tulee olla myös jatkossa!
Eutanasiassa ei tule käyttää tuliaseita, sillä vihavasemmisto kirjaa jokaisen tuliaseisiin liittyvän kuoleman sellaiseen sarakkeeseen tilastoissaan, jota se yrittää käyttää kaikkien tuliaseiden kieltämiseen maassamme ja siten maamme turvallisuuden ja elintason romahduttamiseen!
Helppoja, varmoja ja miellyttäviä tapoja jää silti käytettäväksi yllinkyllin!
Oletko örkki kun tuollai kirjottelet? Tuon kaltaisista yllytyksistä joutas vankilaan!
Jos minulla todetaan parantumaton ja kärsimystä aiheuttava sairaus, otan hengen pois itseltäni, ellei eutanasiaa ole sallittu vieä.
Vierailija kirjoitti:
En ottaisi. En ole tuollainen minäminäminä ihminen kuin ap. Uskon hyvään saattohoitoon.
Suomen hyvä saattohoito on kuolla nälkään ja janoon.
Vierailija kirjoitti:
Eutanasia pitäisi laillistaa mahdollisimman nopeasti mutta kommarit vastustaa sitä aina. Suoli on täys niitä.
Olet erehtynyt. Persut ja kristityt vastustavat.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä joskus tulevaisuudessa. Sitten kun kehoni tai raajani menevät pysyvästi niin huonoon kuntoon, että yksin eläminen ja fyysisesti kuormittavien asioiden tekeminen ei enää koskaan onnistu kunnolla ilman toistuvia ongelmia tai jatkuvaa avustajan tarvetta. Vaihtoisesti silloin jos sairaistuisin pysyvästi niin pahasti, että joutuisin ottamaan useita lääkkeitä tai käyttämään useita erilaisia hoitoaineita suunnilleen päivittäin. Toivottavasti eutanasia laillistettaisiin joskus lähivuosina. Lisäksi toivon että kaikki eutanasiaa, abortteja vastustavat ihmiset erotettaisiin ikuisiksi ajoiksi pois hallituksista, myös kaikista muista vaikutusvaltaisista asemista.
Olen samaa mieltä. Eivät abortit ja eutanasia iloisia asioita sinänsä ole, mutta ihmisyyteen kuuluvat ne rosoiset ja epämukavatkin asiat. Ei lääketiede voi valita vain kivoja ja iloisia asioita, siihen kuuluvat ikävätkin asiat, ennen kuin tämä elämäksi kutsuttu reissu on loppuun asti taputeltu.
Ihmiset, tällaisilla ajatuksilla leikkiminen ei tee oikeutta niille jotka ei oo saanu elää elämäänsä loppuun asti tai joku on riistäny heidän henkensä. Miettikää ny vähä lisää. Nykyteknologiaki auttaa als potilaita, ja kukaan ei voi tietää miten nopeesti sairaus pahenee! Harvinaiset tapaukset jopa paranee. Ei kaikissa tapauksissa, ja kärsimys on toki väärin, mut aina on TOIVOA.
Vierailija kirjoitti:
Idari 😆🤣
Jos vaihtoehtona olisi puolison ja lasten riesaksi jääminen niin kyllä!
Dementia tai alzheimer vanhuksena - ei kiitos, piikille vaan!