Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos eutanasia olisi laillinen niin ottaisitko armokuoleman?

Vierailija
20.06.2024 |

Minä menisin varmasti heti hakemaan armokuoleman, itse en uskalla itse omia päiviäni päättää. Syy jos pitäisi kertoa miksi sen haluaa niin sanoisin että en halua elää tyhmien,ilkeiden ja epärehellisten ihmisten kanssa. Karkuun ei pääse kun kaikkialla on muita ihmisiä ja yhteiskunta valvoo.

Ottaisitko sinä armokuoleman ja jos ottaisit niin miksi? Pitäisikö eutanasia laillistaa niin me halukkaat pääsisimme pois täältä?

M28

Kommentit (188)

Vierailija
41/188 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On barbariaa, ettei eutanasiaa hyväksytä. Kaikkein pahimpia ovat lääkärit, jotka vastustavat eutanasiaa uskonnollisin perustein.

Vierailija
42/188 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin eutanasian koska en tykkää elämästä. Tulot on liian pienet,kaikki on liian kallista, miksi joku saa istumatyöstä paremmin palkkaa kuin ne jotka tekee tuottavaa työtä? Ihmiset ovat tosi tolloja ja ilkeitä. Helpoin tie pois olisi se eutanasia eli joku vaan riistäisi minulta hengen ruiskeella. Nyt päivä kerrallaan kituutellaan täällä maailman onnellisimmassa maassa.

Ei se ole ihan noin yksinkertaista. Lainsäädännön täytyy suojella myös lääkäreitä tai niitä joille annetaan valtuus tappaa toinen ihminen. Muuten he saavat murhasyytteen. Mutta ainaha voit tehdä itse itsellesi jotain. Se vain on sotkuista ja epävarmaa.

En usko että Suomeen saadaan pitkään aikaan eutanasialakia. Ruotsikaan ei ole saanut sitä läpi, ja jos joskus ollaan niin edistyneitä, se tulee koskemaan vain parantumatonta syöpää sairastavia tai ALS-potilaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/188 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisellä ei ole oikeutta tappaa toista eikä mielellään itseäänkään.

Vierailija
44/188 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On barbariaa, ettei eutanasiaa hyväksytä. Kaikkein pahimpia ovat lääkärit, jotka vastustavat eutanasiaa uskonnollisin perustein.

Lääkäreiltä loppuisi työt kun masentuneet,ylipainoiset ja vaikeasti sairaat ihmiset hakisi itselleen kuoleman sen sijaan että he eläisivät. Ketä ne lääkärit sitten hoitaisi? Lääkärit on porvareita ja raha ratkaisee heille.

Vierailija
45/188 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä selvitin asiat vuonna 2022, kun sairastuin syöpään.

Sveitsissä on klinikka, joka auttaa. Tuosta -22 syövästä selvisin mutta jos uudestaan tulee, niin Sveitsiin. Rahat  on varattuna tilillä. 

Jos mietitte eutanasiaa, niin täytyy katsoa maan ulkopuolelle.

syöpä -22

Matka maksaa kymppitonnin, ja sitä ennen täytyy liittyä klinikan jäseneksi, käännättää kaikki potilaskertomukset englanniksi tai saksaksi, ja jonotusaika on vuoden. Ei sinne noin vain mennä.

Juuri näin. Muistaakseni mukaan pitää myös lähteä saattaja. Ja oikea ajoitus on tärkeä: liian hyväkuntoista eivät hyväksy, mutta ei saa myöskään olla liian huonossa kunnossa.

Ovat tarkkoja diagnooseistakin. Monen eri lääkärin vahvistamat diagnoosit.

Ei tosiaan ole läpihuutojuttu vaikka rahaa tilillä olisikin.

Vierailija
46/188 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi apteekista ei voisi ostaa semmoista satsia, joilla henki lähtee jos on lääkärilta "resepti". Varsinkin jos on kyse jo kuolemansairaasta jolla kovat kivut? Ei siinä lääkäriä tarvittaisi sen kumemmin..

Vierailija
47/188 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varma, etteivät eutanasiaa vastustavat ihmiset ole nähneet läheisensä kärsivän.

Vierailija
48/188 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, elämä on laiffia...

Vierailija
49/188 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole itse valmis päättää päiviään, niin ei oo vielä valmis kuolemaan.

Vierailija
50/188 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi apteekista ei voisi ostaa semmoista satsia, joilla henki lähtee jos on lääkärilta "resepti". Varsinkin jos on kyse jo kuolemansairaasta jolla kovat kivut? Ei siinä lääkäriä tarvittaisi sen kumemmin..

Tämä. Toki tämä pitäisi olla niin että lääkärin lupaa tähän ei tarvitse vaan sen voisi ostaa apteekista ihan kuka vain. 

Vierailija
51/188 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisellä ei ole oikeutta tappaa toista eikä mielellään itseäänkään.

Murha on rikos mutta itsemurha ei ole rikos. Kysymys onkin siitä onko elämäänsä väsyneillä rohkeutta ja osaamista tappaa itsensä. Parantumattomasti sairailla pitäisi olla oikeus pyytää että heidän kuolemansa sallitaan.

Vierailija
52/188 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkäreiltä loppuisi työt kun masentuneet,ylipainoiset ja vaikeasti sairaat ihmiset hakisi itselleen kuoleman sen sijaan että he eläisivät. Ketä ne lääkärit sitten hoitaisi? Lääkärit on porvareita ja raha ratkaisee heille.

Tää olisi myös selvää säästöä... saksassa tätä yksi viiksiveikko muuten yritti yleistää...

Vierailija
53/188 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olisihan se ainakin parempi kuin ampua kuula kalloon, hukuttautua tai hypätä junan alle.

Vierailija
54/188 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sinä päätät päiväsi jos makaat liikuntakyvyttömänä sairaalassa tai hoitolaitoksessa?

Vierailija
55/188 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä apteekista saa lääkkeitä joilla lähtee henki. Minun tyttärelleni kävi niin.

Vierailija
56/188 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sinä päätät päiväsi jos makaat liikuntakyvyttömänä sairaalassa tai hoitolaitoksessa?

Nyt on kyse siitä että jos ihminen haluaa kuolla niin miksi yhteiskunta ei auta sitä kuolemaan? Toki joku vaikesti sairas voi myös haluta kuolla ja sille se oikeus pitäisi yhteiskunnan myös antaa.

Vierailija
57/188 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää olisi myös selvää säästöä... saksassa tätä yksi viiksiveikko muuten yritti yleistää...

Oletan, että vastustat myös abortteja...

Vierailija
58/188 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotikuolema on aina poliisiasia.

Vierailija
59/188 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä apteekista saa lääkkeitä joilla lähtee henki. Minun tyttärelleni kävi niin.

Jos menen apteekkiin kysymään " myykää minulle lääkkeitä millä voin riistää henkeni" niin myykö ne niitä minulle?

Vierailija
60/188 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erittäin epävarmaa. Useimmat joutuvat ojasta allikkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme