Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos eutanasia olisi laillinen niin ottaisitko armokuoleman?

Vierailija
20.06.2024 |

Minä menisin varmasti heti hakemaan armokuoleman, itse en uskalla itse omia päiviäni päättää. Syy jos pitäisi kertoa miksi sen haluaa niin sanoisin että en halua elää tyhmien,ilkeiden ja epärehellisten ihmisten kanssa. Karkuun ei pääse kun kaikkialla on muita ihmisiä ja yhteiskunta valvoo.

Ottaisitko sinä armokuoleman ja jos ottaisit niin miksi? Pitäisikö eutanasia laillistaa niin me halukkaat pääsisimme pois täältä?

M28

Kommentit (188)

Vierailija
1/188 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän sun vähän tarkemmin selvittää, mitä tuolla eutanasialla Suomessa oikeasti tarkoitetaan. 

Vierailija
2/188 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitsisin vakavasti. Olen jo nähnyt tämän elämän. Edessä vain vanheneminen vaivoineen.

M44

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/188 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sinä aina muuttaa jonnekin syrjäiseen paikkaan ja erakoitua.

Vierailija
4/188 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan itse haluaisi kokea sitä helvettiä minkä äitini syövän viimeisinä päivinä koki.

Vierailija
5/188 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt? En.

Jos tulisi paha mieli koska yhy yhy elämä ei aina ole täydellistä? En.

Jos olisin jatkuvissa kivuissa taudin takia mistä ei ole paranemista ja edessä vain pahenevaa kitumista loppuun saakka? Kyllä.

Vierailija
6/188 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina kannattanut eutanasiaa ja jos sairastuisin parantumattomasti niin mieluummin eutanasia kuin kituminen. 

Vierailija
7/188 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voithan sinä aina muuttaa jonnekin syrjäiseen paikkaan ja erakoitua.

Eihän tuo auta koska aina yhteiskunta rahaa perii, ainoa keino olisi perustaa oma valtio.

Ap

Vierailija
8/188 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisiköhän sun vähän tarkemmin selvittää, mitä tuolla eutanasialla Suomessa oikeasti tarkoitetaan. 

Eikö se ole sitä että jos haluaa kuolla niin silloin joku ammattihenkilö auttaa kuolemaan?

Ap

Vierailija
9/188 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Langettaisin etäeutanasioita kaikille vihamiehille ja vihanaisilleni.

Vierailija
10/188 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en seuraavien parin vuoden aikana onnistuisi nostamaan itseäni täältä pohjamudista, hyvin paljon mahdollista, että valitsisin eutanasian. Olisin sitten jo 40 enkä jaksaisi enää yrittää enkä jäädä vielä mahd. vuosikymmeniksi vain kitumaan. Kuolema tuntuu jo nyt ajatuksena helpottavalta. On itse asiassa tuntunut pikkulapsesta lähtien.

Vierailija
11/188 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo

M23

Vierailija
12/188 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joskus.

Vierailija
13/188 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eutanasia jos olisi suomessa laillinen niin itsemurhat vähenisi ainakin. 

Vierailija
14/188 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä selvitin asiat vuonna 2022, kun sairastuin syöpään.

Sveitsissä on klinikka, joka auttaa. Tuosta -22 syövästä selvisin mutta jos uudestaan tulee, niin Sveitsiin. Rahat  on varattuna tilillä. 

Jos mietitte eutanasiaa, niin täytyy katsoa maan ulkopuolelle.

syöpä -22

Vierailija
15/188 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtio voisi kyllä hoitaa kuoleman puolestani

Vierailija
16/188 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ottaisin siinä vaiheessa kun olen siinä kunnossa etten pääse liikkumaan kunnolla. Kun on ikänsä liikkunut sinne tänne ja sitten pitäisi maata vain sängyssä, niin olen valmis poistumaan. Mitä järkeä on hoitaa ihmistä pahimmillaan jopa vuosilkymmeniä sängyssä kun eläimetkin saavat paremman lähdön. 

Vierailija
17/188 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, elät kummallisessa ja pelottavassa maailmassa. Ehdotan, että tutustut toisenlaisiin ihmisiin. 

Ottaisin eutanasian, jos olisin - uudelleen - vakavasti fyysisesti sairas ja tiedossa olisi vain kipua ja kärsimystä, joita ei voisi lääkkeillä helpottaa. 

N

Vierailija
18/188 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan ehdottomasti eutanasiaa. Omalla kohdalla olen päättänyt että koska olen lapsia mennyt tekemään niin toistaiseksi täällä olen. Jos tulisi joku vaikea, parantumaton sairaus niin ei olisi sitten varmaan enää senkään vertaa motivaatiota jatkaa. Kuolema pelottaa varmasti kaikkia. Mutta olen aika sinut sen kanssa kyllä. Ei se ole pahinta maailmassa, ei lähellekään. 

Vierailija
19/188 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään, en sairasta masennusta.

Vierailija
20/188 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eutanasia jos olisi suomessa laillinen niin itsemurhat vähenisi ainakin. 

Raukkamaista ulkoistaa teko muiden niskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme