Miksi se näyttää naisten mielestä tyhmältä jos mies on naista lyhyempi muttei se jos mies on 30cm+ naista pidempi?
Te näytätte ihan pikku lapsilta sellaisen miehen vieressä!!!
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Just tämä on se ongelma kun on 191 pituinen mies. Mistä edes löytää nainen joka olisi edes 175 pituinen? Ei ainakaan suomesta kovinkaan helpolla kun tuntuu, että kaikki naiset ovat jotain teletappi ja pihatonttu osastoa. Onhan lyhyissä naisissa tietysti se etu, ettei niiden tarvitse polvistua kun ne ottaa..tai no..olkoon. mutta kuitenkin olisihan se kiva löytää ihan ihmisen pituinen nainenkin.
Jaajaa. Ja tällä palstalla mammat ihan tosissaan väittää että suunnilleen joka toinen nuori nainen on 180cm+.
Kaikki pitkät naiset jotka tunnen seurustevat itseään lyhyempien miesten kanssa. Olen 178cm mies ja naiset on yli 190cm ja heidän kaikki miehet on alle 178cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just tämä on se ongelma kun on 191 pituinen mies. Mistä edes löytää nainen joka olisi edes 175 pituinen? Ei ainakaan suomesta kovinkaan helpolla kun tuntuu, että kaikki naiset ovat jotain teletappi ja pihatonttu osastoa. Onhan lyhyissä naisissa tietysti se etu, ettei niiden tarvitse polvistua kun ne ottaa..tai no..olkoon. mutta kuitenkin olisihan se kiva löytää ihan ihmisen pituinen nainenkin.
Olen 178 cm. Tuo polvistumisjuttu ei tehnyt vaikutusta. Juntti, mikä juntti heti tekstistä päätellen.
Juu, varmaan ne sun mies mieltymykset on tosi tärkeitä kaikille tämän maailman 190cm+ miehille...
Vierailija kirjoitti:
Kaikki pitkät naiset jotka tunnen seurustevat itseään lyhyempien miesten kanssa. Olen 178cm mies ja naiset on yli 190cm ja heidän kaikki miehet on alle 178cm
Joopajoo.
Ap selkeästi kärsii pienen miehen syndroomaa koska asia häntä noin huolettaa. Se nyt vaan sattuu johtumaan ihan realiteeteista ja käytännön syistä, että mies on naista pidempi. Mikä fetissi sinulla sitten on pitkiin naisiin? Miksi sinulle ei kelpaa ne lyhyemmät Naiset? Tietysti tarjonta vähenee aika merkittävästi jos olet itse 150 senttinen henkilö.
Entä jos kävelee työkaverin, kaverin tai vaikka sukulaisen vieressä, pitäisikö sitäkin välttää jos on kokoeroa?
Katsokaa niitä vanhoja luokkakuvianne.
Montako naista/ tyttöä siellä kahdella ylimmällä rivillä on? Max 1 tai 2. Ihmetelkää siinä sitten miksi naiset ovat itseään pidempien miesten kanssa.
Minua ei ole kiinnostanut pätkän vertaa mitä muut miettii jos ja kun olen ollut kakskyt kolkytsenttiä itseäni lyhyemmän naisen kanssa. Funsize naiset on söpöjä 🙂
Vierailija kirjoitti:
Minua ei ole kiinnostanut pätkän vertaa mitä muut miettii jos ja kun olen ollut kakskyt kolkytsenttiä itseäni lyhyemmän naisen kanssa. Funsize naiset on söpöjä 🙂
Miten olisi jos suosiolla jättäisit ne lyhyet naiset meille lyhyille miehille...
Vierailija kirjoitti:
Ap selkeästi kärsii pienen miehen syndroomaa koska asia häntä noin huolettaa. Se nyt vaan sattuu johtumaan ihan realiteeteista ja käytännön syistä, että mies on naista pidempi. Mikä fetissi sinulla sitten on pitkiin naisiin? Miksi sinulle ei kelpaa ne lyhyemmät Naiset? Tietysti tarjonta vähenee aika merkittävästi jos olet itse 150 senttinen henkilö.
Kaikki kelpaa. Reikä kun reikä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa niitä vanhoja luokkakuvianne.
Montako naista/ tyttöä siellä kahdella ylimmällä rivillä on? Max 1 tai 2. Ihmetelkää siinä sitten miksi naiset ovat itseään pidempien miesten kanssa.
Joojoo, mutta se ei tarkoita että se ei näyttäisi typerältä kun ne alimman rivin muijat seurustelevat ylimmän rivin poikien kanssa.
Joku 2-10cm on hyvä pituusero. Ne 15cm+ pituuseron parisuhteet pitäisi kieltää lailla.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos kävelee työkaverin, kaverin tai vaikka sukulaisen vieressä, pitäisikö sitäkin välttää jos on kokoeroa?
Joo
Vierailija kirjoitti:
Ap selkeästi kärsii pienen miehen syndroomaa koska asia häntä noin huolettaa. Se nyt vaan sattuu johtumaan ihan realiteeteista ja käytännön syistä, että mies on naista pidempi. Helpompi olla anaaliyhdynnässäkin, kun mies on pidempi. Mikä fetissi sinulla sitten on pitkiin naisiin? Miksi sinulle ei kelpaa ne lyhyemmät Naiset? Tietysti tarjonta vähenee aika merkittävästi jos olet itse 150 senttinen henkilö.
Rumaa haukkua yhtään ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on aivan se ja sama, miltä mä ja kumppanini ulkopuolisen silmään näytetään.
Niin, kunhan se mies vaan ei ole naista lyhyempi, niin kaikki on ok. Moni nainen tekisi mieluummin itsar in kuin seurustelisi lyhyen miehen kanssa.
Höpöhöpö useimmat naiset käyvät ihan kuumana kääpiömiehiin, ehkä niiden pää on sopivalla korkeudella?
Kutsumme sitä jalostumiseksi. Lyhyt nainen parantaa omaa geeniperimäänsä tuottamalla pitkän miehen kanssa jälkeläisiä jotka ovat synnyttäjäänsä pidempiä.
Ei kiinnosta lyhyet miehet pätkän vertaa.
En välitä isoista pituuseroista mitenkään päin. En haluaisi kovin paljoa itseäni (165 cm) pidempää miestä. Joku 175-180 cm ois aika perfect.
JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ,EIKÖ J kirjain ole kauniimpi kuin ..Ö??????
Naisen pituudella ole mitään väliä..tärkeintä on että on hyvä Bärsse 🍑🤗
Olen 178 cm. Tuo polvistumisjuttu ei tehnyt vaikutusta. Juntti, mikä juntti heti tekstistä päätellen.