Miksi se näyttää naisten mielestä tyhmältä jos mies on naista lyhyempi muttei se jos mies on 30cm+ naista pidempi?
Te näytätte ihan pikku lapsilta sellaisen miehen vieressä!!!
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidemmän miehen kainaloon/syliin vain loksahtaa mukavasti, tulee ihanan turvallinen olo. Jos ei mies edes yletä ottamaan kainaloon, onhan se kiusallista.
Miehenä on nyt pakko tunnustaa yksi seikka. Miehestä on todella kiusallista halata naista jos ei kädet yllä ympäri..eikä kyse ole nyt käsien pituudesta.
Vahvat kädet miehellä on hot. Vahvat kädet yhdistettynä "kilttiin" mieheen on superhot. Ja ei siis mitään bodarikäsiä, vaan tavallisemmatkin riittää. :)
No niin..oliko sulla kiireitä juhannuksena? *wirn*
Niitä voi siirtää. Sielläkö sinä elämäni mies olet? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kutsumme sitä jalostumiseksi. Lyhyt nainen parantaa omaa geeniperimäänsä tuottamalla pitkän miehen kanssa jälkeläisiä jotka ovat synnyttäjäänsä pidempiä.
Tuolla logiikalla mies ei ajattele kovin paljon mahdollisia poikiaan ja heidän geeniperimäänsä valitessaan lyhyen naisen.
Loogisesti mies ei ajattele loogisesti saadessaan pimp..no kyllä sä tiedät.
Miksi sitten aina sanotaan, että nainen alitajuisesti noudattaa primitiivisiä vaistojaan ja valitsee lapsilleen isän, jolla on hyvä ulkonäkö tai joka on hyvä elättäjä? Eikö miehillä ole primitiivisiä vaistoja jälkeläistensä laadun suhteen?
Logiikkasi ontuu sillä yh naist
Logiikkahan nimenomaan on kohdillaan, jos yh valitsee sen paljon puhutun komean jännämiehen. Ulkonäkögeenejä mies jakaa jälkeläiselle, mutta isäksi ja puolisoksi hänestä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidemmän miehen kainaloon/syliin vain loksahtaa mukavasti, tulee ihanan turvallinen olo. Jos ei mies edes yletä ottamaan kainaloon, onhan se kiusallista.
Miehenä on nyt pakko tunnustaa yksi seikka. Miehestä on todella kiusallista halata naista jos ei kädet yllä ympäri..eikä kyse ole nyt käsien pituudesta.
Vahvat kädet miehellä on hot. Vahvat kädet yhdistettynä "kilttiin" mieheen on superhot. Ja ei siis mitään bodarikäsiä, vaan tavallisemmatkin riittää. :)
No niin..oliko sulla kiireitä juhannuksena? *wirn*
Niitä voi siirtää. Sielläkö sinä elämäni mies olet? :D
Tässähän oon ollu sun vieressä koko ajan 👀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mm-hm, tottakai. Kiusallista se on naisellekin, kun mies ei oman möhömahansa takaa yllä halimaan.
Olet asian ytimessä. Mies ei nimenomaan halua sitä omaa möhömahaa. 🤰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mm-hm, tottakai. Kiusallista se on naisellekin, kun mies ei oman möhömahansa takaa yllä halimaan.
Miehen kannattaa sitten laihduttaa 👍
"Niitä voi siirtää. Sielläkö sinä elämäni mies olet? :D
Tässähän oon ollu sun vieressä koko ajan 👀"
Voisitko please olla vähän näkyvämmässä muodossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen kannattaa sitten laihduttaa 👍
Vuosi sitten laihdutin 90 kiloa kun pakkasin sille laukut valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa niitä vanhoja luokkakuvianne.
Montako naista/ tyttöä siellä kahdella ylimmällä rivillä on? Max 1 tai 2. Ihmetelkää siinä sitten miksi naiset ovat itseään pidempien miesten kanssa.
Joojoo, mutta se ei tarkoita että se ei näyttäisi typerältä kun ne alimman rivin muijat seurustelevat ylimmän rivin poikien kanssa.
Joku 2-10cm on hyvä pituusero. Ne 15cm+ pituuseron parisuhteet pitäisi kieltää lailla.
Jaa 🤔 Minä olen 175 ja mies 190.
Pojan ja miniän pituudet ovat samat. Eli laittomia pareja molemmat.
Veikkaan, että jos teillä on vielä hyvät vartalot, olette näyttäviä pareja.
Huvittavan ja epäsuhtaisen näköisiä ovat sellaiset 190-senttiset tai jopa pidemmät miehet, joiden käsipuolessa roikkuu joku Anna Abreun kokoinen nainen. Anna on 153 cm.
Sitten esim. Roni Back on 196 cm, mutta koska Airi-vaimo on myös pitkä, he näyttävät yhdessä sopusuhtaisilta.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on täyttä totta. Joskus näkee pareja joista tulee heti mieleen että onpa sopusuhtainen pari ulkoisesti. Sitten on näitä joissa nainen on miehen napaan asti, mutta eipähän lapset ainakaan sitten kasva liian pitkiksi. Varsinkin moni pitkä nainen kärsii pituudestaan.
Olen iloinen ja ylpeä että en ole pätkä nainen
Vaimoni on minua 5 cm pidempi, mutta kukaan ei tule valittamaan asiasta, tuskin edes huomaa koko asiaa, vaikka työskentelen ammatissa, jossa helposti kiinnitetään huomio myös tuollaiseen asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä näytän ihan lapselle oman poikani vieressä. Hän on 41cm minua pidempi. Minun ja isän pituuero on 26cm
Eikö edes kurtuista huomaa?
Vierailija kirjoitti:
Tuo on täyttä totta. Joskus näkee pareja joista tulee heti mieleen että onpa sopusuhtainen pari ulkoisesti. Sitten on näitä joissa nainen on miehen napaan asti, mutta eipähän lapset ainakaan sitten kasva liian pitkiksi. Varsinkin moni pitkä nainen kärsii pituudestaan.
Tiedän vanhemman pariskunnan, mies oli 185 ja vaimo noin 150, kolme aikuista lasta, kaksi poikaa, joista hän, jonka tunnen on 166 cm ja toinenkin alle 170 ja tyttö on alle 160.
Moni pitkä nainen voi kärsiä pituudestaan, varsinkin teini-iässä, mutta silloin puhutaan jo yli 180 sentin pituuksista ja silloinkin vain, jos pitkä nainen on joko valtavan lihava tai laiha. Nuorissa naisissa jopa ylä-asteikäisissä ja lukiolaisissa on paljon lähempänä 180 cm: n pituisia ja ovat näyttäviä. Taitavat nykyään semmoiset alle 155 senttiset naiset ja tytöt paremminkin kärsiä pituudestaan. He ovat suhteessa yhtä pitkiä/lyhyitä kuin alle 170 senttiset miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on aivan se ja sama, miltä mä ja kumppanini ulkopuolisen silmään näytetään.
Niin, kunhan se mies vaan ei ole naista lyhyempi, niin kaikki on ok. Moni nainen tekisi mieluummin itsar in kuin seurustelisi lyhyen miehen kanssa.
Olet väärässä. On mulla ollut itseäni lyhyempiäkin seurustelukumppaneita. Ja edelleenkin ihan se ja sama, miltä se ulkopuolisten silmiin on näyttänyt.
Jos olisin lyhyt, haluaisin mieluummin pitkän puolison, jotta lapsista ei tule lyhyydestään valittavia miehiä. Aina miehet valittavat lyhyydestään, niin miksi haluaisin sellaisen taakan omille poikalapsille? Onhan pituus naisille puolestaan taakka, mutta ei aiheuta yhtä voimakasta uhriutumista heillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen pituudella ole mitään väliä..tärkeintä on että on hyvä Bärsse 🍑🤗
Millainen on hyvä peppu? Saako olla pienempää mallia?
Kiinteä ja pyöreä. Yleensä pienempi malli täyttää kriteerit paremmin kuin iso.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin lyhyt, haluaisin mieluummin pitkän puolison, jotta lapsista ei tule lyhyydestään valittavia miehiä. Aina miehet valittavat lyhyydestään, niin miksi haluaisin sellaisen taakan omille poikalapsille? Onhan pituus naisille puolestaan taakka, mutta ei aiheuta yhtä voimakasta uhriutumista heillä.
Olen pitkä nainen ja aina iloinnut pituudestani. Minusta pituus tuo näyttävyyttä. Tällä en siis kritisoi lyhyempiä kanssasisariani. Kunhan kerron, että oma pituus on aina ollut itselleni oikein passeli.
"Huvittavan ja epäsuhtaisen näköisiä ovat sellaiset 190-senttiset tai jopa pidemmät miehet, joiden käsipuolessa roikkuu joku Anna Abreun kokoinen nainen. Anna on 153 cm."
Mukavaa, jos löydät ihmisten ulkonäöstä huvia itsellesi, mutta tuskin ihmiset pariutuessaan valitsevat puolisoa näyttääkseen tämän kanssa sopusuhtaiselta parilta, vaan ollakseen onnellisia ihmisen kanssa, josta tykkäävät.
Minä näytän ihan lapselle oman poikani vieressä. Hän on 41cm minua pidempi. Minun ja isän pituuero on 26cm