Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi se näyttää naisten mielestä tyhmältä jos mies on naista lyhyempi muttei se jos mies on 30cm+ naista pidempi?

Vierailija
20.06.2024 |

Te näytätte ihan pikku lapsilta sellaisen miehen vieressä!!!

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

se on biolooginen juttu. Pitkä mies kuvastaa maskuliinisuutta

Ja karvattomuus naisellisuutta. 

Lol palstan karvaiset naiset alapeukuttaa

Vierailija
82/94 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni on minua 5 cm pidempi, mutta kukaan ei tule valittamaan asiasta, tuskin edes huomaa koko asiaa, vaikka työskentelen ammatissa, jossa helposti kiinnitetään huomio myös tuollaiseen asiaan.

Minua aina naurattaa kun näen naisen joka on lyhyemmän miehen kanssa kuin itse on. Nykyään on yllättävän paljon pitkiä nuoria naisia. Keskipituus pikkuhiljaa kasvaa kun naiset valitsevat itseään pidempiä miehiä ja lapsista tulee vanhempia pidempiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni on minua 5 cm pidempi, mutta kukaan ei tule valittamaan asiasta, tuskin edes huomaa koko asiaa, vaikka työskentelen ammatissa, jossa helposti kiinnitetään huomio myös tuollaiseen asiaan.

Minua aina naurattaa kun näen naisen joka on lyhyemmän miehen kanssa kuin itse on. Nykyään on yllättävän paljon pitkiä nuoria naisia. Keskipituus pikkuhiljaa kasvaa kun naiset valitsevat itseään pidempiä miehiä ja lapsista tulee vanhempia pidempiä.

Siinäpä naureskelet, ei paljoa haittaa. 

Vierailija
84/94 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

se on biolooginen juttu. Pitkä mies kuvastaa maskuliinisuutta

Pitkä ja laiha mies näyttää kylläkin enemmän pojalta kuin mieheltä, siksi painonlisääjävalmisteilla ja steroideilla on niin suuri menekki. 

Vierailija
85/94 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, nykyisin naiset valitsevat itseään pidempiä miehiä. Toista se oli ennen kun naiset valitsivat aina vain itseään lyhyempiä.

Vierailija
86/94 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidemmän miehen kainaloon/syliin vain loksahtaa mukavasti, tulee ihanan turvallinen olo. Jos ei mies edes yletä ottamaan kainaloon, onhan se kiusallista.

Miehenä on nyt pakko tunnustaa yksi seikka. Miehestä on todella kiusallista halata naista jos ei kädet yllä ympäri..eikä kyse ole nyt käsien pituudesta.

Vahvat kädet miehellä on hot. Vahvat kädet yhdistettynä "kilttiin" mieheen on superhot. Ja ei siis mitään bodarikäsiä, vaan tavallisemmatkin riittää. :)

samaa mieltä. nimenomaan ne isot, vahvat ja hellät kourat on ihanat. täytän onneksi miehen vaatimuksen isoista kourista. ne pitää saada täyteen tisseillä.

Vierailija
87/94 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en pidä pitkistä miehistä. N. 170cm on sopiva.

Kumma kun tämä palsta on teikäläisiä täynnä mutta tinderissä ei ollenkaan löydy.

Voin näkemättä sanoa ettei se ole pituudesta kiinni vaan kasvoista. Hyvännäköiselle miehelle riittää kyllä ottajia vaikka olisi kuinka lyhyt, tai jos ei, sitten on epämiellyttävä luonne. Olen itsekin tapaillut Tinderin kautta hyvännäköistä lyhyttä miestä (alle 170) kunnes jätti minut.

Vierailija
88/94 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi sinua naurattaa? olen muutamia tuollaisia pareja seurannut. heistä paistoi itsevarmuus ja onnellisuus. hersyvä huumori. yksi pari on todella huomiota herättävä, koska nainen on miestä päätä pitempi ja lihava, mies olematon hyttynen. täytyy myöntää, että itse en pystyisi vastaavaan. 

Vierailija
89/94 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi se näyttää NAISTEN mielestä niin tyhmältä jos mies on lyhyempi"....

Naisten? Keiden mielestä näyttää keiden ei.

Kyllä se pituuskompleksi on ihan miesten itsensä kehittämä.  Esitetään omia olettamuksia kiveen kirjoitettuna totena.  Hyvin monilla miehillä on niin huono itsetunto että menettävät miehuutensa jos nainen on pitempi.

Minä en ole mitenkään pitkien miesten fani.  Olen itse 168 cm ja melkein kaikki miesystäväni ovat olleet saman pituisia, joku lyhyempikin.  Jostain syystä pitkä mies ei sytytä ollenkaan.

Toiseksi ulkonäkö ei ole se määräävä tekijä. Ilman muuta ja luonnollisesti toisessa pitää nähdä jotain puoleensavetävää, sehän on selvä, mutta myös niin että kun toiseen tutustuu ulkonäöstä alkaa pitää aina vain enemmän jos luonne ja käytös on kohdallaan.  Onhan se outoa jos alkaa parisuhteeseen tyypin kanssa jossa kaikki puhuu omia mieltymyksiä vastaan! Oli sitten miten komea tahansa. Ei komeankaan p-ska syötäväksi kelpaa.

Toisen rahoista en ole kiinnostunut, tienaan itse omani ja kun olen ollut parisuhteessa ja asunut toisen kanssa molemmilla on ollut omat tilit ja rahat ja menot on maksettu yhteisestä kassasta.  Lopuista määrännyt kumpikin itse.

Miehillä on paljon näitä omia olettamuksia naisista joita pidetään niin taivaallisen totena ja sitten ei uskalleta edes yrittää lähestyä kun ei  se kuitenkaan. Vähän niinkuin siinä vitsissä "pidä tunkkis".  Heikko itsetunto pilaa paljon elämässä.

Vierailija
90/94 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en pidä pitkistä miehistä. N. 170cm on sopiva.

Kumma kun tämä palsta on teikäläisiä täynnä mutta tinderissä ei ollenkaan löydy.

Voin näkemättä sanoa ettei se ole pituudesta kiinni vaan kasvoista. Hyvännäköiselle miehelle riittää kyllä ottajia vaikka olisi kuinka lyhyt, tai jos ei, sitten on epämiellyttävä luonne. Olen itsekin tapaillut Tinderin kautta hyvännäköistä lyhyttä miestä (alle 170) kunnes jätti minut.

Joo, sen kyllä myönnän että top 1% naama miehelle se ei ole mikään ongelma jos pituutta on alle 170cm. Mutta sitten taas jos naama onkin se alin 90%.... ja varsinkin jos mennään suomessa (kanta)suomalaisella naamalla.

Vierailija
91/94 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvat ja todellisuus

Jokainen tietysti valitsee omansa oman makunsa mukaan, mutta onhan se voimakas äiti - poika ja isä - pikkutyttö - efekti, mikä syntyy sekä pituudesta että ikäeroista.

Usein "haetaan", siis katsoja hakee jotain yhteensopivuutta ja toistensa täydentävyyttä, ei missään tapauksessa pikkupoika - äitimuori tai vanhempi - lapsi tai amatsoni - hiiri - mielikuvaa.

Julkisuuteen haluavat asettuvat tieten tahtoen arviointien "alaisiksi". Juuri sen tähden heistä puhutaan ja keskustellaan, arvuutellaan ja ihmetellään. Niinhän on maailman sivu tehty. Eivät mielikuvat välttämättä poistu inttämällä, todistelemalla yhtä ja toista tms., nehän ovat vain mielikuvia. Pariskunnat voivat olla yhdessä lukemattomista syistä, niin kiintymyksestä, rahasta tai julkisuuden tai aseman, maineen, turvan, turvatun elatuksen tai minkä tahansa seikan vuoksi, senhän olemme jo oppineet. 

Vierailija
92/94 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En allekirjoita tätä väitettä. Osaan sanoa kumpi on pidempi, vain niistä pareista, joissa pituuseroa on yli 20cm. Muissa tapauksissa ihan sama. Huomattava kokoero kiinnittää huomiota, mutta ei se mielestäni erityisen tyhmältä näytä.

Vierailija
93/94 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasapainoinen ja fiksu mies käy kyllä, ei sillä pituudella väliä. Harmittavan usein lyhyet miehet kompensoi lyhyyttään olemalla ultramaskuliinisia, eli äkkipikaisia, väkivaltaisia ja yleensä myös naisvihamielisiä.

Vierailija
94/94 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

.