Jodel toimiiko teillä nyt?
Toimiiko teillä Jodel nyt?
Mulla lakkasi äsken toimimasta.
Poistin sovelluksen ja latasin uudestaan. Ei toimi silti.
Kommentit (159)
Oon täällä ihan hätää kärsimässä kun ton katkoksen aikana poistin ja latasin jodelin uudestaan, koska luulin et vika on mun puhelimessa. Sit kun jodel alko toimia niin se ilmoitti mulle että tämä käyttäjä on jäähyllä eikä se ole vielä päättänyt 😭😭 eikä jodel tietenkään vastaa mitään, että mistä tällaiset jäähyt on tullu. T. @88
Mulla ei ainakaan toimi tällä hetkellä 😔
on,,joku häirö nyt ei lataa mitään!!
Juu ei toimi. Luulin jo bannien tulleen 😅
Toimiiko teillä jodel nyt? Mulla tulee vaan se mainos missä kehotetaan hankkimaan jodel-plus.
Mulla on ikuinen porttari. Väärät mielipiteet. M40
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ikuinen porttari. Väärät mielipiteet. M40
Minä olen mode ja ei toimi mulla.
Toimiiko jodel jo? Minulla ei vieläkään.
Ei toimi vieläkää vaik kaikil kavereil toimii, enkä tajuu miten oisin saanu bännit
Vierailija kirjoitti:
Miks niin moni pelästyi saaneensa bännit? Sulle tulee kyllä ilmoitus jos olet saanut bännit ja pystyt siltikin lukemaan jodlauksia, mutta et vastaamaan tai antamaan ääniä, reaktioita
T. 7 bännit saanut
Onko kellään muulla ollut tälläin, että en pysty kirjoitaa, kun käskee ottaa jodel plussan (se ilmainen kokeilu oli ja päättyi) ja reagoimaankin pystyn vain ajoittain eli jos renkkaan liittyä kanavalta poistun ja liityn uudelleen, pystyy taas reagoimaan kerran, muttei enempää. Kirjoittaa ei anna ilman plussaa, ei taida olla mitään bännejä, kun ei ole ilmoitettu siitä?
Jee toimii! Ja mahtavaa kuulla että makaronien matka päättyi onnellisesti jodelin kaatumisesta huolimatta! T. 338