Jodel toimiiko teillä nyt?
Toimiiko teillä Jodel nyt?
Mulla lakkasi äsken toimimasta.
Poistin sovelluksen ja latasin uudestaan. Ei toimi silti.
Kommentit (159)
Minä latasin pitkästä aikaa Jodelin ja nyt sitte en ehtinyt ku tunnin selata ennen ku loppui toimimasta. 😁
Just mun tuuria, juuri oltiin treffejä sopimassa juhannukseksi ja jodel päätti kaatua😬
Kaatu about samaan aikaan ku psykan tulokset tuli, varmaa kaikki rynnänny pääsykokeet ja psykalle kanaville nii kiireel😂 entiiä jos muitaki aloi tuli tänää, voipi olla et ne ennen juhannusta laitto useempiakin.
Eihän se toimi ikinä juhlapyhinä tai tapahtumien aikaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tilanne makaronien kanssa?
339 sai makaroonit toimitettu ja minä vietyä hänet kentälle🤩 terveisin 137
Myönnän, että @oj tuliaiskarkit jäi kuule @137 mun laukun taskuun. @86 kyllä sai maistiaisen ouzo-karkeista 🥺 Anteeksi!
t: 339
Vierailija kirjoitti:
Just mun tuuria, juuri oltiin treffejä sopimassa juhannukseksi ja jodel päätti kaatua😬
Sama, vielä neitsyen (mun) ekat seksitreffit. Ei ota yhtään päähän.
Vittuku nyt ei saa ees seuraa kysyttyy kun jäin ihan yksin koko jussiks 😩
Luulin että tuli bännit kun lakkas yhtäkkiä toimimasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tilanne makaronien kanssa?
339 sai makaroonit toimitettu ja minä vietyä hänet kentälle🤩 terveisin 137
Myönnän, että @oj tuliaiskarkit jäi kuule @137 mun laukun taskuun. @86 kyllä sai maistiaisen ouzo-karkeista 🥺 Anteeksi!
t: 339
no ei se mitää! Jos sitä tulee ite etelässä käymää kesän aikana, ni jospa @ojlla olis muutama karkki viel tallessa
-137
Millasia kuumia chatteja sulla on? 😁
Miks niin moni pelästyi saaneensa bännit? Sulle tulee kyllä ilmoitus jos olet saanut bännit ja pystyt siltikin lukemaan jodlauksia, mutta et vastaamaan tai antamaan ääniä, reaktioita
T. 7 bännit saanut
Ja täällä olisi ollut kovasti asiaa Kissojen hätäkokoukseen. Mut mahtavaa et tää ketju tuli käytännössä Jodelin tilalle! Ja heti hyvien tekojen draamaa, tän takia rakastan Jodelia! Pakko varmaan sit lukea jostain se makaroonikeskustelu!
Mulla onneks ollu mitään chättiä kesken mutta mistä mä nyt haen juhannusheilan kun Tinderissäkin on suht hiljaista? 🥲 Veikkaan että Jodel kaatu koska kävi jo aikaisemmin hitaalla sen juhannuskuvaketjun takia.
Mistä nyt löydän @oj jolla yli kakskyt senttiä
Mulla ei toimi myöskään! Onneksi en ole ainoa... kolme tuntia sitten lakkasi toimimasta.
Oliko tää mun Jumalattaret-kuvan syytä? 💋
T. 80G
Harvinaisen pitkä tauko. Yleensä alle tunnissa palautuu normaaliksi. Näitä tuppaa olemaan aika usein. Luulin ensin että omat yhteydet pettää, kun välillä niissäkin häikkää. Hyvä tietää etten ole ainoa ja Jodel on rikki.
Sekoon jos en pääse tänään jodeliin😭