Jodel toimiiko teillä nyt?
Toimiiko teillä Jodel nyt?
Mulla lakkasi äsken toimimasta.
Poistin sovelluksen ja latasin uudestaan. Ei toimi silti.
Kommentit (159)
Toivottavasti jodelin henkilökunta ei ole jussin vietossa.
Jodelissa on parhaillaan Venäjältä peräisin oleva palvelunestohyökkäys päällä. Koitetaan saada yhteydet pelaamaan mahdollisimman nopeasti.
Onko itse pääpesukarhu kertomassa tilanteen täällä?
Jns porukkaa? Selviskö siitä alaikäisiä houkuttelevasta sedästä mitään? 🧐
Hävisikö muillakin sovelluksen poistaneilta karma, kotipaikkakunta yms.?
Mullakaan ei toimi. Haluun jodeliin, huomaa miten riippuvainen on siitä sovelluksesta :-D mutta yksinäisenä siellä saa vertaistukea ja keskusteluja, jotka koen tärkeiksi. Ja neuvoja, apua ym. ja voi auttaa muita.
Mul on tyhjä olo ilman jodelia :(
Alkaa varmaan vähitellen toimimaan. Siis eikö karmat ja kaikki katoa muutenkin jos sovelluksen poistaa. Kannattaa varmuuskopioida kaikki. Muuten pitää alottaa ns. alusta.
Sä varmaan tiedät tämän, jos oot saanu seittemät bännit, mutta mistä me nollat bännit saaneet oltasiin tiedetty 😃
Ihanaa!!! 😍😍 oon tässä pari tuntia miettiny, et miten makaronihomma nyt menee, ku jodel alhaalla. Tää oli iloinen uutinen!
Olen tällä hetkellä vaskikellolls tauolla
Mut mihin mä ne nyt vien saatikka pääsen näkee alkuperäiset
Vierailija kirjoitti:
Alkaa varmaan vähitellen toimimaan. Siis eikö karmat ja kaikki katoa muutenkin jos sovelluksen poistaa. Kannattaa varmuuskopioida kaikki. Muuten pitää alottaa ns. alusta.
Ei mulla ainakaan oo kadonnu, kun oon poistanu. Mutta kai se riippuu asetuksista tai jostain. Oisko Jodel-tili mulla peräti yhteydessä mun Google-tiliin.
Ja joo tiedän, että moni ei suin surminkaan liittäis näitä asioita toisiinsa. Mutta ehkä tää on nyt se mun reunalla elämis -valinta. Huu.
Ja eiks se sen laitteenkin ehkä tunnista, kun on sama. Tai jotain.
Vierailija kirjoitti:
Haluisin lukee pääsykoekanavalta vertaistukee kun tänään tuli hylsyä🥲
Tässä:
😆Buaahahahahahahahaahahähähähähähähähä🤣😂
Tapan itteni jos mun karma on hävinny.
Ada14v
Vierailija kirjoitti:
Mullakaan ei toimi. Haluun jodeliin, huomaa miten riippuvainen on siitä sovelluksesta :-D mutta yksinäisenä siellä saa vertaistukea ja keskusteluja, jotka koen tärkeiksi. Ja neuvoja, apua ym. ja voi auttaa muita.
Olet vakavasti mt-ongelmainen.
Jodel ei oo ollu lojaali tänään.