Jodel toimiiko teillä nyt?
Toimiiko teillä Jodel nyt?
Mulla lakkasi äsken toimimasta.
Poistin sovelluksen ja latasin uudestaan. Ei toimi silti.
Kommentit (159)
Googlaa palkkiteoria, pisteet häviää kohteista joihin et päässy. Eli pääset siihen mis pisteet näkyy :D
Mikä juhannuskuva? Mennyt ohi...
Haha mul kävi viime vuonna sama oikiksen kanssa et hain vaan hki & uef ja oisin päässy kaikkiin muihin :D tän vuoden tuloksia odotellessa
Vierailija kirjoitti:
Ja täällä olisi ollut kovasti asiaa Kissojen hätäkokoukseen. Mut mahtavaa et tää ketju tuli käytännössä Jodelin tilalle! Ja heti hyvien tekojen draamaa, tän takia rakastan Jodelia! Pakko varmaan sit lukea jostain se makaroonikeskustelu!
Ootko menossa sinne juhannusmiittiin? Tarvitsisin heilan sinne!
Vierailija kirjoitti:
Oisin päässyt kuulemma psykalle jkl, jns tai Oulu mut en hakenut niihin perhetilanteen takia. Mitä jos tämä oli mun viimeinen mahdollisuus?
Tähän piti siis vastata!
Kouluun hakeville vertaistukiketju: https://www.vauva.fi/keskustelu/5520980/kevaan-2-yhteishaku-2024-virall…
Ihanaa kun 339 ja 137 löytäneet tänne ja makaronit löysi perille! 😍
Vierailija kirjoitti:
Mulla onneks ollu mitään chättiä kesken mutta mistä mä nyt haen juhannusheilan kun Tinderissäkin on suht hiljaista? 🥲 Veikkaan että Jodel kaatu koska kävi jo aikaisemmin hitaalla sen juhannuskuvaketjun takia.
Siis apua vastasin väärään! Tähän piti vastata😂
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun 339 ja 137 löytäneet tänne ja makaronit löysi perille! 😍
no jep, onnistu🤩 mut pitääks mun vaa tyytyä etten saa moottoripyörä makarooni kuriiria kiinni🥺 -137
Jodelin serverit hajos.
Eivät kestäneet kehitysvanmaisen m35 jatkuvaa Sinkku nainen kahville/pyöräilemään/jne. juttuja
Muute ei haittais mut oltii sopimas treffei erään neitokaisen kanss :(
Mietinkin, että mitä ihmettä, minähän olen kissa, ja kokoustan tärkeiden asioiden puolesta, enkä hillu jossakin, toisin kuin palvelijat. Mutta hyvä, jos oikea osoite löytyy, toivottavasti heila löytyy ja voitte adoptoida yhdessä paljon kissoja!
Mullakaan ei toimi. Mites muuten kun mulla ei oo pariin päivään toiminu chatpyynnöt ollenkaan. Voiks niihin pelkästään tulla ban ilman syytä vai onks mun chat vaan rikki? Mulle voi kyllä lähettää chatpyynnön mut mun pyynnöt ei mee mihinkään... :(
Onpas moni ollut sopimassa tärskyjä. Olen pitänyt sitä lähinnä harvinaisena asiana, kun ollaan anonyymeja :D
Oli tosi hirveää katsoa Slovenia-Serbia ottelu ilman jodelia😔
Vierailija kirjoitti:
Ny toimii!!!
Eipä toimi....
Toivotaan et alkaisi vielä illalla toimimaan! 🙏 Ehkä hänellä menee vielä ajaessa.
Juu ei oo tänään toiminut, juhannusmiittiä ois kiva sopia, mutta vissiin sama paikka kuin viime vuonna eli kaivarin kalliot leikkipuiston takana klo 16 eteenpäin?