Jodel toimiiko teillä nyt?
Toimiiko teillä Jodel nyt?
Mulla lakkasi äsken toimimasta.
Poistin sovelluksen ja latasin uudestaan. Ei toimi silti.
Kommentit (159)
Mullakaan ei toimi Jodel sovellus. En ole sitten ainoa. Jospa pian taas pääsee seuraamaan jännittäviä keskusteluita.
Ei perhana toimi , juhannus piloilla kyl.jos ei saada toimimaan
Ootko sä se original makaronikuriiri vai se joka lähti mopolla?
Ai makaroonit ois matkalla! Kai te nyt yhteystiedot vaihdoitte, että saatte toisenne kii? Vaik kylhän se varmaan kohta taas toimii
Haluisin lukee pääsykoekanavalta vertaistukee kun tänään tuli hylsyä🥲
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksista! Ehdin jo huolestua, että olenko sanonut jotain tyhmää ja saanut bannit :D
Muistutuksena se, että vaikka saisit bannit niin pääset aina lukemaan muiden postauksia.
Missään tilanteessa sovellus ei tule estämään sun sisäänpääsyä.
Aa, kiitos! En tiennyt tätä. Ei tarvitse sitten jatkossa säikähtää, että mikä juttu :)
No mä niitä makarooneja oottelen :D @137
Vierailija kirjoitti:
👧🏻: Yhyyyy en pääse @terapiassa-kanavalle yyyhyyy😩
En tiennyt tuollaisesta kanavasta. Varmasti hyvä, että sellainen on!
Oletko itse ajatellut mennä, jos et vielä ole mennyt, terapiaan 😊 Voisit kenties oppia siellä ystävällisempää viestintää. Ja mikä oman itsesi kannalta erityisen tärkeää, oppia ymmärtämään niitä syitä, joiden vuoksi koet tarvetta tulla neutraaliin asialliseen keskusteluun mukaan vain sanoaksesi jotain ilkeää ja asian kannalta merkityksetöntä.
Vierailija kirjoitti:
Ja mä olen toimittamassa Makarooneja ouluu eikä se toimi apuaa. Tietäjät tietää
Jos oot 339 niin oon täs bussipysäkin edessä/takana, jos mopolla ni mites sut sais kiinni, olis kysyttävää :D terveisin 137 makaroonien odottaja
Minulla tuli juuri aamulla 100k karmaa ja sain modet. Rupesin jakelemaan urakalla banneja vääristä mielipiteistä. Ilmeisesti osui kaikkiin tähän ketjuun kirjoittaneille.
Vierailija kirjoitti:
Minulla tuli juuri aamulla 100k karmaa ja sain modet. Rupesin jakelemaan urakalla banneja vääristä mielipiteistä. Ilmeisesti osui kaikkiin tähän ketjuun kirjoittaneille.
Mihin ketjuun viittaat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oot 339 niin oon täs bussipysäkin edessä/takana, jos mopolla ni mites sut sais kiinni, olis kysyttävää :D terveisin 137 makaroonien odottaja
Hauskaa että tänne on löytäneet kyseisen ketjun porukka 😅 Mulla on vaan tylsää, onneks ei oo makaroniprojekteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa että tänne on löytäneet kyseisen ketjun porukka 😅 Mulla on vaan tylsää, onneks ei oo makaroniprojekteja.
😂 mulla pikku paniikki et löytäähän 339 oikeaa autoon🥹
Rip kaikille jol oli seksitreffit sovittu chatin kaut💀