Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL: Naiset kertovat, mikä miehen ulkonäössä ei puhuttele, vaan suorastaan ällöttää

Kommentit (501)

Vierailija
121/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miellyttävä mies voi olla vaikka minkä näköinen.( siisti hyvällä normilla tavalla)Paljon ratkasee mitä suusta tulee, monia hyviä keskusteluja käyty. 

Vierailija
122/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomiakat aina solvaa meitä lyhyitä miehiä ja ei kelpuuta meitä.

Japanilaiset naiset ovat paljon mukavampia. Niitä ei haittaa meidän suomalaisten sinkkumiesten lyhyys. Tulevat baareissa ja yökerhoissa juttelemaan ja siitä jatkoille. Yksikään ei ole ainakaan minulle sanonut, että olen lyhyt. M34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhokkina nähtiin myös se, ettei mies suostu kertomaan pituuttaan kysyessä tai ilmoita sitä profiilissa. Moni koki turhaantuneensa, kun mies kiertelee tai ei ole rehellinen asiasta, kun asia tulisi kuitenkin viimeistään tavatessa ilmi

.

Entäs meikattu, filtterikuva, joka ei vastaa yhtään todellisuutta? Jos naisia turhauttaa ihmisen pituus, voi vain miettiä, miten paljon turhauttaa filtterimuunnellut kuvat toista osapuolta ja ollaan suorastaan tyrmistyneitä, kun tavatessa mies kääntyykin ympöri ja astelee pois

Ja kun kerta inhorealistisesti puhutaan, niin ei puhuta paskaa vaan sanotaan kuten se oikeasti on:

Naiset ei SUOSTU tapaamaan miestä joka alittaa heidän päästä keksimänsä pituusrajat. Miehen on pakko olla luova noissa äpeissä jos haluaa ikinä saada treffejä aikaan jos on lyhyempi kuin ns. panomiehet tai jopa sen naisen profiilissa

Seurustelu ei ole hyväntekeväisyyttä

Vierailija
124/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites, kun itse en ole huomannut, että naiset aina suosisivat itseään pidempää. Oon 180, ja suunnilleen samanpituisten kanssa ollut. Itsekin tykkään samanpituisista naisista. Vaikkei lyhyissäkään mitään vikaa ole.

Minä tuolla aikaisemmin kerroin, kuinka nämä lyhyet miehet eivät oikeasti itse kestä pitkää naista. Joku ihme trauma näillä jankuttaa ITSE siitä pituudestaan, jos se ei ole yli 180. Ja se, että siitä vielä valehdellaan deittisivustoilla on kyllä melkoinen turn-off. Luuleeko 170-ssenttinen mies, etten huomaa, kun hän on valehdellut pituutensa vaikka vain viisikin senttiä ylöspäin?

N178cm

Vierailija
125/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Messuhallipillu! 

Helvetin paljon nauroin. 

Hullulla on halvat huvit.

Ja joillakin ei ole huumorintajua ollenkaan :D

Vierailija
126/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin eli kalju ei kelpaa. Kaunistellen sanottuna itsemurha parempi ratkaisu?

Itä-Euroopassa näkee kaljuja miehiä naisten kanssa. Menkää sinne missä teille on kysyntää.

Vierailija
127/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Japanilaiset naiset ovat paljon mukavampia. Niitä ei haittaa meidän suomalaisten sinkkumiesten lyhyys. Tulevat baareissa ja yökerhoissa juttelemaan ja siitä jatkoille. Yksikään ei ole ainakaan minulle sanonut, että olen lyhyt. M34

Ne ei huomaa pituuskompleksistasi johtuvaa mt-häiriötäsi, koska puhutte molemmille vierasta kieltä :D

Vierailija
128/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Japanilaiset naiset ovat ystävällisiä. Japani on kuin taivas meille sinkkumiehille. ~Mies26

Vierailija
129/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Messuhallipillu! 

Helvetin paljon nauroin. 

Hyvä että omat jutut naurattaa. Eipähän tule sinulla aika pitkäksi

Kiva kuulla, että sinä et voi nauraa pillusi väljyydelle

Vierailija
130/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhokkina nähtiin myös se, ettei mies suostu kertomaan pituuttaan kysyessä tai ilmoita sitä profiilissa. Moni koki turhaantuneensa, kun mies kiertelee tai ei ole rehellinen asiasta, kun asia tulisi kuitenkin viimeistään tavatessa ilmi

.

Entäs meikattu, filtterikuva, joka ei vastaa yhtään todellisuutta? Jos naisia turhauttaa ihmisen pituus, voi vain miettiä, miten paljon turhauttaa filtterimuunnellut kuvat toista osapuolta ja ollaan suorastaan tyrmistyneitä, kun tavatessa mies kääntyykin ympöri ja astelee pois

Eipä moni nainenkaa ilmoita profiilissaan pituuttaan ja saman verran se miehiä turhauttaa. Yhtälailla miehet haluavat lyhyemmän naisen kuin naiset pidemmän miehen.

Vierailija
131/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten turn offit naisissa:

Lihavuus (kertoo samalla älykkyydestä)

Lyhyeksi kynitty värjätty kananpersetukka (näille tirskutaan. Oksettaa)

Ohuet hiukset

Selluliittiperse

Tatuoinnit (katso lihavuus)

Huono iho

Pullaposket

Pienet rinnat

Riippurinnat

Pienet huulet

Liian pitkä

Oudonmuotoinen pää

Tupakointi

"Olen erilainen kuin muut tytöt"

Matkustelun ihannointi

Liian monta kumppania (ei parisuhdemateriaalia)

Yksinhuoltajuus (ja lisäpiste jos lapsi ulkomaalaisen kanssa)

Ikä yli 30 vuotta

Vierailija
132/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni muna, iso sielu.

Vierailija
133/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Japanilaiset naiset ovat ystävällisiä. Japani on kuin taivas meille sinkkumiehille. ~Mies26

Sinne sitten. Kipin kapin ja hopi hopi. Saavat pitää kaikki teidät hobitit ihan mieluusti :D

Vierailija
134/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen pituus pitää ilmoittaa mutta naisen paino ei?

Vierailija
135/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinne sitten. Kipin kapin ja hopi hopi. Saavat pitää kaikki teidät hobitit ihan mieluusti :D

Miksi haukut meitä miehiä ketjussa ja olet noin vihamielinen? ~Mies26

Vierailija
136/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitte kiitollisia niille naisille ketkä matkaa Balkanin alueelle. Tulevaisuudessa saadaan tuuhetukkaisia harteikkaita pitkiä miehiä. Naisillakin on toivon mukaan kunnon tukka,eikä roikkuvaa narua.

Vierailija
137/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol naiset haluavat miehellä olevan poikamaiset hiukset! No vihdoin totuus tuli ilmi ettei naiset pidä miehistä vaan ovat pedoja.😂🤮

Järjestään jos katsoo näitä "hyvin ikääntyneitä" Hollywoodin miehiä esim. Cruise 50 vuoden iässä, Pitt 50 vuoden iässä, Clooney 50 vuoden iässä, niillä on vielä ihan sama hiusraja kuin parikymppisenä.

Se taas on geneettinen piirre jolle ei voi yhtään mitään terveillä elintavoilla tai ruokavaliolla. Esim. itse aloin pälvikaljuuntumaan jo 22 vuoden iässä vaikka urheilin sm-tasolla ja josta tuli kuittailua. Riippuu siis ihan tuurista saako ne 'poikamaiset hiukset' säilytettyä vai katoavatko ne jo ennen kuin aikuisuus pääsee edes kunnolla alkamaan.

Suren kyllä sitä että aloin näyttämään tosi vanhalta kaljuunnuttuani. Ehkä noin 15 vuotta ikäistäni vanhemmalta. Mutta en silti ala mitään hiuslisäk

Aina pääsee plastiikkakirurgille jos se kaljuus häiritsee elämää 

Vierailija
138/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Ja kun kerta inhorealistisesti puhutaan, niin ei puhuta paskaa vaan sanotaan kuten se oikeasti on:

Naiset ei SUOSTU tapaamaan miestä joka alittaa heidän päästä keksimänsä pituusrajat. Miehen on pakko olla luova noissa äpeissä jos haluaa ikinä saada treffejä aikaan jos on lyhyempi

Miksi lyhyt pituuttaan viilaava mies on vastenmielisempi kuin vaikka keskipitkä pituuttaan viilaava mies? Onko tämä piilovihaa nimenomaan lyhyitä miehiä kohtaan?

Vierailija
139/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miellyttävä mies voi olla vaikka minkä näköinen.( siisti hyvällä normilla tavalla)Paljon ratkasee mitä suusta tulee, monia hyviä keskusteluja käyty. 

Sellainen joka latoo mitä sylki suuhun tuo on aikuinen rääpäle. Kyllähän vitsejä voi murjoo en sitä sano.

Vierailija
140/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pituudella ei ole mitään merkitystä.

Kaljuus sopii monille miehille.

Peniksiään en mittaile, koska irtosuhteet eivät ole koskaan kiinnostaneet.

N 159 cm