Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Naiset kertovat, mikä miehen ulkonäössä ei puhuttele, vaan suorastaan ällöttää

Kommentit (501)

Vierailija
81/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ehdottomat nounout ovat tosi pieni kalu, merkittävä ylipaino tai muuten iso pallovatsa, hintelyys, naiselliset muodot kropassa kuten pyöreä perse ja manboobsit ja alle 170 cm pituus. Nämä on semmoisia, että ei vaan voi mitään, ei pysty. 

Onko sulla miten löysä pillu?

Vierailija
82/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä mies valehtelee pituuttaan? Kuinka tyhmä pitää ihmisen olla?

Varmaan 20-30% miehistä valehtelee sen pokkana koska muuten ei tule matcheja. Ihan sairasta touhua.

Mutta kyllähän jokainen nainen erottaa hetkessä onko mies 165cm vai 185cm. En jäisi istumaan valehtelevan seuraan treffeillä. Mistä muusta se valehteleekaan jatkossa.

Minulle tapailumies valehteli olevansa 179cm pitkä. Todellisuudessa oli n. 171cm lyhyt. Itse olen 164cm, joten tuollaisen eron valehtelun huomaa heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaat hiukset pahemmat kuin kalju. Ne vanhentaa enemmän. Samoin kuin läski, huono ryhti, huonot hampaat, epäsopivat vaatteet. 

On kai miehilläkin vaatimuksia naisille! Ei saa olla liian pitkä, liian laiha, lihava, sänkitukkainen, kalju, pitää olla muodokas peppu, nätti naama, isot rinnat...

Vierailija
84/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhokkina nähtiin myös se, ettei mies suostu kertomaan pituuttaan kysyessä tai ilmoita sitä profiilissa. Moni koki turhaantuneensa, kun mies kiertelee tai ei ole rehellinen asiasta, kun asia tulisi kuitenkin viimeistään tavatessa ilmi

.

Entäs meikattu, filtterikuva, joka ei vastaa yhtään todellisuutta? Jos naisia turhauttaa ihmisen pituus, voi vain miettiä, miten paljon turhauttaa filtterimuunnellut kuvat toista osapuolta ja ollaan suorastaan tyrmistyneitä, kun tavatessa mies kääntyykin ympöri ja astelee pois

Ja kun kerta inhorealistisesti puhutaan, niin ei puhuta paskaa vaan sanotaan kuten se oikeasti on:

Naiset ei SUOSTU tapaamaan miestä joka alittaa heidän päästä keksimänsä pituusrajat. Miehen on pakko olla luova noissa äpeissä jos haluaa ikinä saada treffejä aikaan jos on lyhyempi

Toivottavasti tiemme kohtaavat tinderissä joskus, sillä minun pääni kääntävät juuri sinun pituisesi miehet. Jos vielä tykkäät käydä salilla niin...... Ärsyttää kun miehet aina listaa sen pituuden siis, mutta ymmärrän että pakko se on kun monet naiset on tämän suhteen niin typeriä ja rajoittuneita. Joka tapauksessa toivon että löydät sen naisen, joka arvostaa sinua sellaisena kuin olet.

Vierailija
85/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ehdottomat nounout ovat tosi pieni kalu, merkittävä ylipaino tai muuten iso pallovatsa, hintelyys, naiselliset muodot kropassa kuten pyöreä perse ja manboobsit ja alle 170 cm pituus. Nämä on semmoisia, että ei vaan voi mitään, ei pysty. 

Katkarapumies otti taas itseensä.

-eri

Vierailija
86/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen lyhyt pieni munainen kalju loukkaantui :D 

Vierailija
87/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mikä miehen ulkonäössä viehättää, listauksen numero 1, paksu pullottava lompakko.

Kehitysmaissa ehkä.

Suomessa enää tyhmimmät jauhopäänaiset joilla ei ole mitään koulutusta ja kengännumero-ÄO yrittävät botoksin voimin hankkia jonkun vanhan setämiehen elättämään itseään.

Setämiehen? Eivätköhän naiset ole pikemminkin suht nuorten, iloisten ja naisia hyvin kohtelevien varakkaiden miesten perään. 

Sellaisia miehiä jotka ovat oikeasti kasvoiltaan hyvännäköisiä, pitkiä, hyväkroppaisia ja sen lisäksi miljonäärejä on alle 40v ikäluokassa ehkä 0,02% miehistä. Eli saa sitä etsiä mutta sama kuin yrittäisi yksisarvista hankkia.

Ja noilla on niin suuri vienti

Sen vuoksi pitää olla ajoissa liikenteessä, mieluiten korkeakoulussa. Verkostoitumisessa tästäkin on kyse. M

Vierailija
88/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt suorastaan ällötä, mutta kyllä intohimon eteen saisi tehdä enemmän töitä kaljun ja pienimunaisen miehen kanssa. 

Onko sullakin messuhallipillu?

Vierailija
89/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta myös suurempaa suosiva. Treenaan paikkojani ja tiedän että lihakseni ovat hyvässä kunnossa. Silti pieni vehje harvoin antaa sitä mukavaa venytystä.

Vierailija
90/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt suorastaan ällötä, mutta kyllä intohimon eteen saisi tehdä enemmän töitä kaljun ja pienimunaisen miehen kanssa. 

Sun pienelle munalles kaikki normaalit vaginatkin ovat messuhalleja :--D 

Vierailija
91/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä naiset sanoo ja mitä naiset tekee on kaksi eri asiaa. Täällä "yllättävän" moni väittää muuta kuin kaikki kyselyt, gallupit ja tutkimukset väittää. Olethan sinäkin tätä viestiä lukeva nainen niin empaattinen, "ettei kalju haittaa.." ei pituus haittaa..." eli ts. "koen olevani empaattinen ja en niin pinnallinen ihminen (parempi kuin muut naiset)". Teot ovat kuiteniin tosielämässä aina jotain muuta. Varmasti osa tykkää kaljuista (pitkästä ja miehekkäästä) tai lyhyestä (paksuhiuksisesta) mutta ei esim. lyhyestä (alle 170 cm) kaljusta miehestä.

Miesten ulkonäössä naisia oksettaa aina piirteet joihin mies ei voi vaikuttaa. Lyhyyttä ja kaljuutta on myös lisäksi julkisesti sekä miesten että naisten toimesta hyväksyttävää pilkata.

Miehille taas suurin este on naisen lihavuus, joka on suurimmaksi osaksi yksilön omissa käsissä. Lihavia ei silti saa julkisesti pilkata tai muuten canceloidaan

Hullu maailma. Mutta niin se vain menee. Miinuksista näkee, ettei moni halua uskoa tätä.

Vierailija
92/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäinen kauneus on kauneinta kauneutta.

Vierailija
93/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihan keskiverto. Sen vuoksi tykkään vähintään keskivertokalustakin.

Vierailija
94/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen lyhyt pieni munainen kalju loukkaantui :D 

Kuules nyt ä m mä, mä en voi sille mitään, jos sulla on messuhallipillu :D

Vierailija
95/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa, eipä näitä nyt niin tosissaan tarvi ottaa.

Minulle kelpaa kyllä kalju mies, pitkähiuksinen mies taas ei. Pituudella taasen ei ole niin väliä kunhan on minua pidempi ja se on helppo saavuttaa koska olen 158 cm. pitkä. Mieltymykset vaihtelevat.

Sama juttuhan se on miehillä. Osa miehistä tykkää, et naisella pitäis olla isot tissit, osalle ei niin väliä.

Onhan sillä pituudella sinulle väliä aivan samalla tavalla, kuin useimmille muillekin naisille. Itseäsi pidempi pitää olla. Joillekin naisille riittää jopa itsensä pituinen, sinulle ei.

Vierailija
96/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllätyin siitä, että moni nainen reagoi kaljuuntumiseen noin. Eihän sille mies itse mitään mahda, kuten ei pituudellekaan. 

Mutta naisen paino (johon siis pystyy vaikuttamaan) on asia, johon mies ei saa kiinnittää mitään huomiota.

Vierailija
97/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisäinen kauneus on kauneinta kauneutta.

Jos sitä äijää ja tempauksiaan on tarkoitus vuosikymmeniä katsella ja myöskin jos sitä muikkelia ja tempauksiaan on tarkoitus vuosikymmeniä katsella.

Vierailija
98/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on kyllä ihan **tun aivokuolleita

Vierailija
99/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mitä naiset sanoo ja mitä naiset tekee on kaksi eri asiaa. Täällä "yllättävän" moni väittää muuta kuin kaikki kyselyt, gallupit ja tutkimukset väittää. Olethan sinäkin tätä viestiä lukeva nainen niin empaattinen, "ettei kalju haittaa.." ei pituus haittaa..." eli ts. "koen olevani empaattinen ja en niin pinnallinen ihminen (parempi kuin muut naiset)". Teot ovat kuiteniin tosielämässä aina jotain muuta. Varmasti osa tykkää kaljuista (pitkästä ja miehekkäästä) tai lyhyestä (paksuhiuksisesta) mutta ei esim. lyhyestä (alle 170 cm) kaljusta miehestä.

Miesten ulkonäössä naisia oksettaa aina piirteet joihin mies ei voi vaikuttaa. Lyhyyttä ja kaljuutta on myös lisäksi julkisesti sekä miesten että naisten toimesta hyväksyttävää pilkata.

Miehille taas suurin este on naisen lihavuus, joka on suurimmaksi osaksi yksilön omissa käsissä. Lihavia ei silti saa julkisesti pilkata tai muuten canceloidaan

Hullu maailma. Mutta

Ja suollat nyt ihan täyttä tuubaa valehdellessasi, että miehille suurin este on pelkkä naisten lihavuus. SINULLE se voi olla, mutta väitän, että suurin osa miehistäkin tuntee jonkinlaista kemiaa ja vetoa siihen naiseen, jonka kanssa päätyy parisuhteeseen. Ei siihen lähdetä pelkästään siksi, että nainen ei ole lihava. Tai sitten on miehellä päässä vikaa.

Vierailija
100/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mikä miehen ulkonäössä viehättää, listauksen numero 1, paksu pullottava lompakko.

Kehitysmaissa ehkä.

Suomessa enää tyhmimmät jauhopäänaiset joilla ei ole mitään koulutusta ja kengännumero-ÄO yrittävät botoksin voimin hankkia jonkun vanhan setämiehen elättämään itseään.

Setämiehen? Eivätköhän naiset ole pikemminkin suht nuorten, iloisten ja naisia hyvin kohtelevien varakkaiden miesten perään. 

Sellaisia miehiä jotka ovat oikeasti kasvoiltaan hyvännäköisiä, pitkiä, hyväkroppaisia ja sen lisäksi miljonäärejä on alle 40v ikäluokassa ehkä 0,02% miehistä. Eli saa sitä etsiä mutta sama kuin yrittäisi yksisarvist

Tämä on totta, itse löysin omani Hgin yliopistosta, eri pääaineesta. En tosin tiennyt hänen varallisuudestaan vielä silloin kun häneen rakastuin. Varallisuus ei useinkaan näy päälle. Asia paljastui vasta paljon myöhemmin. En tosin itsekään mikään tyhjätasku ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän