Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Naiset kertovat, mikä miehen ulkonäössä ei puhuttele, vaan suorastaan ällöttää

Kommentit (501)

Vierailija
41/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ernest Khalimov on edelleen esimerkki täydellisestä miehestä.

Hyi. En ilmeisesti pidä täydellisistä miehistä. Vastenmielisen näköinen :D

Vierailija
42/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukahan se oikeasti on vastenmielinen, kun sinulle fyysiset piirteet ovat tärkeämpiä kuin ihmisen sisin. Sinulle merkkaa se miltä mies näyttää eikä esim. se että tämä on hauska.

Mies voi olla hauska, mutta, jotta pääsee naisen sänkyyn, tulisi hänen viehättää naista myös seksuaalisesti. Hauska lyhyt mies pääsee friendzonelle, jos on rehellinen pituudestaan.

En olekaan kiistänyt sitä. Mutta se että tuo johon ei koeta seksuaalista vetoa yrittää valehdella sen pituutensa ylemmäs on vain surullista. Et sinä voi sanoa yhtä ja olla todellisuudessa toista, se todellisuus tulee ilmi sitten kun näet sen miehen kasvotusten. Ihan varmasti huomaan jos 170-senttinen mies valehtelee olevansa 185cm ja lähden sillä oletuksella treffeille, niin puusilmä en ole.

Menee maku koko miehestä ja haluan vain poistua paikalta tuossa tilanteessa; Valitettavasti tuo tilanne on tapahtunut minulle joitain kertoja ja sen johdosta haluni treffailla ylipäätään ovat romahtaneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä pituus on kriteerinä jo sen puolesta että olen 166cm. Jos mies on minua hirveästi lyhyempi niin näyttää jo koomiselta jos kuljemme yhdessä saatika jos käytän korkkareita.

Kaljuuntumisen voi hoitaa siististi vetämällä loputkin hapsut pois, mutta valitettavasti jotkut miehet yrittävät ylläpitää hiuksia vaikka hiusraja on paennut kauemmas kuin Dr. Philillä joka näyttää aivan hirveältä, tekee kolmekymppisestä miehestä 55v ukon näköisen.

Näyttää koomiselta? Miksi se sitten ei mielestäsi näytä koomiselta, jos mies on puoli metriä naista pitempi?

Ps. Et todellakaan ole mikään pitkä. Vai mitä meinasit tuolla kun mainitsit pituutesi?

En ole tuo 166cm nainen, mutta vastaan silti. Eihän hän väittänyt olevansa pitkä! Tai korkkarit jalassa voi olla pitkähkö näköinen varsinkin jos mies on selvästi lyhyempi. Ja 166cm pituista naista "hirveästi lyhyempi" mies on tosi lyhyt. 

Vierailija
44/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon sit epätyypillinen nainen! Mun päät kääntää aina ekana kaljut miehet. :D Tai sellaiset, jotka ajaa päänsä kaljuksi, vaikkei vielä hiusraja pakenisi tai olisi oikeasti hiukset lähteneet. En tiedä, miksi, se ehkä näyttää miehekkäältä. Toisaalta ei sillä sinänsä väliä ole, onko hiuksia vai ei, persoona ratkaisee. Lisäksi en oikeastaan ikinä ajattele pituutta, vasta tätä palstaa lukiessa oon tajunnut, miten iso ongelma se on joillekin miehille (ja tärkeä joillekin naisille). Piti oikein joskus aikoinaan pysähtyä miettimään, minkä pituisia miehiä mun lähipiirissä oikein on, minkä pituisiin miehiin olen ollut elämäni aikana ihastunut jne. ja tajusin, että osa on ollut tosi lyhyitä! Ehkä silti vähän pidempiä kuin minä (163 cm.) En kertakaikkiaan näe pituutta merkittävänä asiana, en osaa kiinnittää siihen huomiota.

Vierailija
45/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian treenattu ei munkaan mielestä näytä hyvältä. Sellainen siro tanssijan vartalo olisi eniten mun makuuni, mikä ei toki sulje pois muitakaan vaihtoehtoja varsin kelpoisina. Ja nyt jos puhutaan ihan puhtaasti ulkonäöstä, niin mulla on kolme. Ylivoimaisin inhokki on punapigmenttisyys, sellainen kuin vaikka prinssi Harrylla. En tiedä miksi, naisilla se on ihan ok mutta miehissä se puistattaa.

Toisena inhokkina on tietyt kasvonpiirteet ja niihin piirteisiin kuuluva nenän ja suun muoto (huuleton). Jostain syystä näitä piirteitä näkee usein kaljuiksiajelluilla, maihareihin ja reisitaskuihin pukeutuvilla hieman pönäköillä miehillä. Ehkä se kaljuus ja pönäkkyys jotenkin korostaa niitä kasvonpiirteitä?

Kolmantena inhokkina on pitkä parta. En muutenkaan erityisesti välitä miesten naamakarvoituksesta, mutta kaikki muut paitsi sellainen liehuparta vielä menee. Mutta parta on näistä ainoa oma valinta, kaksi ekaa on geneettistä..

Vierailija
46/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi 😍 poikarakkautta 

Vierailija
47/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa tuon seuraajista on homomiehiä instagramissa. Jos haluat mallin jolla valtaosa miljoonista seuraajista on hedelmällisiä 18-26v naisia:

Vierailija
48/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol naiset haluavat miehellä olevan poikamaiset hiukset! No vihdoin totuus tuli ilmi ettei naiset pidä miehistä vaan ovat pedoja.😂🤮

Järjestään jos katsoo näitä "hyvin ikääntyneitä" Hollywoodin miehiä esim. Cruise 50 vuoden iässä, Pitt 50 vuoden iässä, Clooney 50 vuoden iässä, niillä on vielä ihan sama hiusraja kuin parikymppisenä.

Se taas on geneettinen piirre jolle ei voi yhtään mitään terveillä elintavoilla tai ruokavaliolla. Esim. itse aloin pälvikaljuuntumaan jo 22 vuoden iässä vaikka urheilin sm-tasolla ja josta tuli kuittailua. Riippuu siis ihan tuurista saako ne 'poikamaiset hiukset' säilytettyä vai katoavatko ne jo ennen kuin aikuisuus pääsee edes kunnolla alkamaan.

Suren kyllä sitä että aloin näyttämään tosi vanhalta kaljuunnuttuani. Ehkä noin 15 vuotta ikäistäni vanhemmalta. Mutta en silti ala mitään hiuslisäk

Älä turhaan sure. Mun exä oli kaljuuntunut myös joskus parikymppisenä. Kun tutustuin häneen, oli hällä sivuilla vielä jotain kasvustoa, mutta mun pyynnöstä ajoi nekin pois. Monille miehille sopii kalju, mutta nimenomaan se koko kalju, eikä mikään pellehermanni.

Voi, kun te miehet oikeasti tietäisitte, kuinka paljon enemmän suurimalle osalle naisista merkitsee miehen luonne ja käytöstavat kuin jotkut poikamaiset hiukset ja veen muotoinen kroppa.

Vierailija
49/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tuollainen tavanomaisella tavalla miehekkään komea tuo on, mutta leuka on epösuhtaisen suuri, parta vielä korostaa niin että menee lähes naurettavan puolelle jo.

Vierailija
50/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol naiset haluavat miehellä olevan poikamaiset hiukset! No vihdoin totuus tuli ilmi ettei naiset pidä miehistä vaan ovat pedoja.😂🤮

Järjestään jos katsoo näitä "hyvin ikääntyneitä" Hollywoodin miehiä esim. Cruise 50 vuoden iässä, Pitt 50 vuoden iässä, Clooney 50 vuoden iässä, niillä on vielä ihan sama hiusraja kuin parikymppisenä.

Se taas on geneettinen piirre jolle ei voi yhtään mitään terveillä elintavoilla tai ruokavaliolla. Esim. itse aloin pälvikaljuuntumaan jo 22 vuoden iässä vaikka urheilin sm-tasolla ja josta tuli kuittailua. Riippuu siis ihan tuurista saako ne 'poikamaiset hiukset' säilytettyä vai katoavatko ne jo ennen kuin aikuisuus pääsee edes kunnolla alkamaan.

Suren kyllä sitä että aloin näyttämään tosi vanhalta kaljuunnuttuani. Ehkä noin 15 vuotta ikäistäni vanhemmalta. Mutta en silti ala mitään hiuslisäkkeitä tai perukkeja käyttämään, joku roti.

Kyllä mies julkkiksetkin käyvät kauneusoperaatioissa. Rahalla saa hius siirteitä ja kauniin valkoisia ja suoria hampaita yms.

Vierailija
51/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parta tekee miehen.

Tiesitkö, että miesten parroissa on hyvin usein ulostebakteereja? :D

Vierailija
52/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhokkina nähtiin myös se, ettei mies suostu kertomaan pituuttaan kysyessä tai ilmoita sitä profiilissa. Moni koki turhaantuneensa, kun mies kiertelee tai ei ole rehellinen asiasta, kun asia tulisi kuitenkin viimeistään tavatessa ilmi

.

Entäs meikattu, filtterikuva, joka ei vastaa yhtään todellisuutta? Jos naisia turhauttaa ihmisen pituus, voi vain miettiä, miten paljon turhauttaa filtterimuunnellut kuvat toista osapuolta ja ollaan suorastaan tyrmistyneitä, kun tavatessa mies kääntyykin ympöri ja astelee pois

Ja kun kerta inhorealistisesti puhutaan, niin ei puhuta paskaa vaan sanotaan kuten se oikeasti on:

Naiset ei SUOSTU tapaamaan miestä joka alittaa heidän päästä keksimänsä pituusrajat. Miehen on pakko olla luova noissa äpeissä jos haluaa ikinä saada treffejä aikaan jos on lyhyempi kuin ns. panomiehet tai jopa sen naisen profiilissa lukevaa pituutta lyhyempi.

Tällaisen maailman te olette luoneet, taviksena tai lyhyenä miehenä pitää koko ajan varoa astumasta miinaan että saa edes mahdollisuuden.

Ei kai sitä pituuttaan valehtelemalla sen kummempaa mahdollisuutta saa, kun totuus tulee esille heti kun nähdään. Hukkaatte vain kaikkien aikaa.

Vierailija
53/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon alku pitäisi olla todenmukaisemmin Naiset valehtelevat jne.

Joten aivan se ja sama mitä kertovat.

Vierailija
54/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on mua lyhyempi. Olen seurustellut kaljun kanssa.

Kalju jäi ja sua lyhyempi mies tulee jäämään.

Vierailija
55/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhokkina nähtiin myös se, ettei mies suostu kertomaan pituuttaan kysyessä tai ilmoita sitä profiilissa. Moni koki turhaantuneensa, kun mies kiertelee tai ei ole rehellinen asiasta, kun asia tulisi kuitenkin viimeistään tavatessa ilmi

.

Entäs meikattu, filtterikuva, joka ei vastaa yhtään todellisuutta? Jos naisia turhauttaa ihmisen pituus, voi vain miettiä, miten paljon turhauttaa filtterimuunnellut kuvat toista osapuolta ja ollaan suorastaan tyrmistyneitä, kun tavatessa mies kääntyykin ympöri ja astelee pois

Onko tuollaista tapahtunut? T. Täti, joka ei tiedä mitään tinderistä

Vierailija
56/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikon alku pitäisi olla todenmukaisemmin Naiset valehtelevat jne.

Joten aivan se ja sama mitä kertovat.

Miehet valehtelevat tutkitusti enemmän.

Huutista miesten itkupotkuraivareille! On täysin luonnollista, että synnyttävällä osapuolella (eli naisilla) on kriteerejä, kenen kanssa meinaa paritella. Minusta naisilla pitäisi olla vielä korkeammat kriteerit kuin nyt.

Vierailija
57/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kalju, 193 cm ja 127 kg. Ajoin kaljuksi jo 12 v iässä (olin Maukka Perusjätkä fani) ja 16 v iässä ei olisi enää muutenkaan letti kasvanut. En ole koskaan ollut oikein V:n tai A:n mallinen, pikemminkin tasapaksu ja aika lailla raskasrakenteinen, mutta on puuhommat raskaampia harrastuksiakin.      

Vierailija
58/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Ja kun kerta inhorealistisesti puhutaan, niin ei puhuta paskaa vaan sanotaan kuten se oikeasti on:

Naiset ei SUOSTU tapaamaan miestä joka alittaa heidän päästä keksimänsä pituusrajat. Miehen on pakko olla luova noissa äpeissä jos haluaa ikinä saada treffejä aikaan jos on lyhyempi

Älä viitti tehdä noin. Meitäkin on, jotka tykkäävät lyhyemmistä miehistä.

Vierailija
59/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä mies valehtelee pituuttaan? Kuinka tyhmä pitää ihmisen olla?

Varmaan 20-30% miehistä valehtelee sen pokkana koska muuten ei tule matcheja. Ihan sairasta touhua.

Vierailija
60/501 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä miehen ulkonäössä viehättää, listauksen numero 1, paksu pullottava lompakko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä