IL: Naiset kertovat, mikä miehen ulkonäössä ei puhuttele, vaan suorastaan ällöttää
Kalju, pieni muna sekä lyhyys
https://www.iltalehti.fi/keho/a/9f64880b-4cef-49b7-9150-b0a86956b3c3
Kommentit (501)
Vierailija kirjoitti:
Itsellä pituus on kriteerinä jo sen puolesta että olen 166cm. Jos mies on minua hirveästi lyhyempi niin näyttää jo koomiselta jos kuljemme yhdessä saatika jos käytän korkkareita.
Kaljuuntumisen voi hoitaa siististi vetämällä loputkin hapsut pois, mutta valitettavasti jotkut miehet yrittävät ylläpitää hiuksia vaikka hiusraja on paennut kauemmas kuin Dr. Philillä joka näyttää aivan hirveältä, tekee kolmekymppisestä miehestä 55v ukon näköisen.
aika keskenkasvuista meininkiä, ei kyllä yhtään näytä typerältä jos mies on samanpituinen tai lyhempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä mies valehtelee pituuttaan? Kuinka tyhmä pitää ihmisen olla?
Varmaan 20-30% miehistä valehtelee sen pokkana koska muuten ei tule matcheja. Ihan sairasta touhua.
Mutta kyllähän jokainen nainen erottaa hetkessä onko mies 165cm vai 185cm. En jäisi istumaan valehtelevan seuraan treffeillä. Mistä muusta se valehteleekaan jatkossa.
Tapailin kerran yhtä, jolla oli kaikki nuo neljä. Lisänä petollinen luonne - kaikilla elämän osa-alueilla ja sekä persoonallisuushäiriö.
Vierailija kirjoitti:
Tapailin kerran yhtä, jolla oli kaikki nuo neljä. Lisänä petollinen luonne - kaikilla elämän osa-alueilla ja sekä persoonallisuushäiriö.
Kuulostaa siltä että sinulla on huono maku
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä miehen ulkonäössä viehättää, listauksen numero 1, paksu pullottava lompakko.
Kehitysmaissa ehkä.
Suomessa enää tyhmimmät jauhopäänaiset joilla ei ole mitään koulutusta ja kengännumero-ÄO yrittävät botoksin voimin hankkia jonkun vanhan setämiehen elättämään itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä miehen ulkonäössä viehättää, listauksen numero 1, paksu pullottava lompakko.
Ei se minusta liity ulkonäköön suoranaisesti. Sitä paitsi varakkaat miehet käyttävät korttia, eli lompakko ei ole paksu.
Huvittaa kuinka nykyaikana ei ymmärretä metaforia ja kielikuvilla leikittelyä. Tai ne ymmärretään tahalleen väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lol naiset haluavat miehellä olevan poikamaiset hiukset! No vihdoin totuus tuli ilmi ettei naiset pidä miehistä vaan ovat pedoja.😂🤮
Järjestään jos katsoo näitä "hyvin ikääntyneitä" Hollywoodin miehiä esim. Cruise 50 vuoden iässä, Pitt 50 vuoden iässä, Clooney 50 vuoden iässä, niillä on vielä ihan sama hiusraja kuin parikymppisenä.
Se taas on geneettinen piirre jolle ei voi yhtään mitään terveillä elintavoilla tai ruokavaliolla. Esim. itse aloin pälvikaljuuntumaan jo 22 vuoden iässä vaikka urheilin sm-tasolla ja josta tuli kuittailua. Riippuu siis ihan tuurista saako ne 'poikamaiset hiukset' säilytettyä vai katoavatko ne jo ennen kuin aikuisuus pääsee edes kunnolla alkamaan.
Suren kyllä sitä että aloin näyttämään tosi vanhalta kaljuunnuttuani. Ehkä noin 15 vuotta ikäistäni vanhemmalta. Mutta en silti ala mitään hiuslisäk
Hollywoodissa hiusraja pidetään samana hiussiirteillä ja mitä niitä nyt on. Katso vaikka Steven Seagalin ekat leffat ja vertaa sitten hiusrajaa tuotannon loppupäästä, vaikka ovatkin ihan paskoja tekeleitä.
Vierailija kirjoitti:
Yllätyin siitä, että moni nainen reagoi kaljuuntumiseen noin. Eihän sille mies itse mitään mahda, kuten ei pituudellekaan.
Kalju näyttää hyvältä joillakin miehillä. Mutta suomalaista peruspenaa se ei kaunista.
Vierailija kirjoitti:
Otsikon alku pitäisi olla todenmukaisemmin Naiset valehtelevat jne.
Joten aivan se ja sama mitä kertovat.
Valehtelevat mistä? Omista ulkonäkömieltymyksistään? Miksi kukaan niistä valehtelisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehitysmaissa ehkä.
Suomessa enää tyhmimmät jauhopäänaiset joilla ei ole mitään koulutusta ja kengännumero-ÄO yrittävät botoksin voimin hankkia jonkun vanhan setämiehen elättämään itseään.
Setämiehen? Eivätköhän naiset ole pikemminkin suht nuorten, iloisten ja naisia hyvin kohtelevien varakkaiden miesten perään.
Mitkä ne olivat? Maksumuurin takana tuo linkin juttu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se minusta liity ulkonäköön suoranaisesti. Sitä paitsi varakkaat miehet käyttävät korttia, eli lompakko ei ole paksu.
Huvittaa kuinka nykyaikana ei ymmärretä metaforia ja kielikuvilla leikittelyä. Tai ne ymmärretään tahalleen väärin.
Ymmärrän kielikuvan mutta itse otit puheeksi kun puhuttiin nimenomaan ulkonäöstä, siksi päätin mennä kirjallisemman tulkinnan mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa, kuinka nykyaikana miehet jankkaavat tätä kulunutta fraasia 1950-luvulta, että nainen on aina miehen rahojen perässä.
Postaappas se juttu, niin katsotaan oliko siinä mitään tarinaa, kaljuudeta, pituudesta, tai munan pituudesta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ehdottomat nounout ovat tosi pieni kalu, merkittävä ylipaino tai muuten iso pallovatsa, hintelyys, naiselliset muodot kropassa kuten pyöreä perse ja manboobsit ja alle 170 cm pituus. Nämä on semmoisia, että ei vaan voi mitään, ei pysty.
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on mua lyhyempi. Olen seurustellut kaljun kanssa.
Kalju jäi ja sua lyhyempi mies tulee jäämään.
Kalju petti mua. Siksi jätin hänet. Tulee jäämään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllätyin siitä, että moni nainen reagoi kaljuuntumiseen noin. Eihän sille mies itse mitään mahda, kuten ei pituudellekaan.
Kalju näyttää hyvältä joillakin miehillä. Mutta suomalaista peruspenaa se ei kaunista.
Kaunistaa, jos vaihtoehto on Pelle Hermanni-tukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehitysmaissa ehkä.
Setämiehen? Eivätköhän naiset ole pikemminkin suht nuorten, iloisten ja naisia hyvin kohtelevien varakkaiden miesten perään.
Sellaisia miehiä jotka ovat oikeasti kasvoiltaan hyvännäköisiä, pitkiä, hyväkroppaisia ja sen lisäksi miljonäärejä on alle 40v ikäluokassa ehkä 0,02% miehistä. Eli saa sitä etsiä mutta sama kuin yrittäisi yksisarvista hankkia.
Ja noilla on niin suuri vienti muutenkin, että harvoin suostuvat parisuhteeseen asettumaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä yllättävää tuossa on? Ei reiluudella ole mitään tekemistä fyysisen vetovoiman kanssa. Jatkuvasti täälläkin joku jauhaa pitävänsä vain vähän reilu parikymppisistä naisista, eikä kukaan voi iälleen mitään.