Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL: Naiset kertovat, mikä miehen ulkonäössä ei puhuttele, vaan suorastaan ällöttää

Kommentit (501)

Vierailija
481/501 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ehdottomat nounout ovat tosi pieni kalu, merkittävä ylipaino tai muuten iso pallovatsa, hintelyys, naiselliset muodot kropassa kuten pyöreä perse ja manboobsit ja alle 170 cm pituus. Nämä on semmoisia, että ei vaan voi mitään, ei pysty. 

Onko sulla miten löysä pillu?

Ensimmäinen lyhyt pieni munainen kalju loukkaantui :D 

Kuules nyt ä m mä, mä en voi sille mitään, jos sulla on messuhallipillu :D

Miehet! Jos sulla on kalsarikatka, ounaa se. Ei se oikean ihmisen kanssa oo este, mutta naisten ämmittely ei viehätä kyllä ketään naista.

Taitaa olla ongelmasi kuitenkin se messuhallipillu.

Vierailija
482/501 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä pituus on kriteerinä jo sen puolesta että olen 166cm. Jos mies on minua hirveästi lyhyempi niin näyttää jo koomiselta jos kuljemme yhdessä saatika jos käytän korkkareita.

Kaljuuntumisen voi hoitaa siististi vetämällä loputkin hapsut pois, mutta valitettavasti jotkut miehet yrittävät ylläpitää hiuksia vaikka hiusraja on paennut kauemmas kuin Dr. Philillä joka näyttää aivan hirveältä, tekee kolmekymppisestä miehestä 55v ukon näköisen.

Joo kaljuuden voi hoitaa helposti, sänki leukaan ja loppu tukka vek. Joillekin sopii tooosi hyvin. Ite tykkään pituus n 180-190

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/501 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomiakat aina solvaa meitä lyhyitä miehiä ja ei kelpuuta meitä.

Japanilaiset naiset ovat paljon mukavampia. Niitä ei haittaa meidän suomalaisten sinkkumiesten lyhyys. Tulevat baareissa ja yökerhoissa juttelemaan ja siitä jatkoille. Yksikään ei ole ainakaan minulle sanonut, että olen lyhyt. M34

Niin, koska Japanissa muut miehet on sua lyhyempiä. 

Saat rahalla naisia, en itse elvistelisi sillä.

Sivusta kommentoin, että rahan saamiseksi täytyy yleensä tehdä fiksuja valintoja kuten käydä kouluja ja tehdä töitä. Raha kertoo ihmisestä paljon enemmän kuin pituus.

Vaurastuneet miehet ovat lähes poikkeuksetta erittäin pihejä. Eivät siis erityisen hyviä kumppaneita.  

Eräs hyvin

Toi autojuttu on just noin. Ne joilla on varaa ja järkeä, ei laita rahaa niin nopeasti arvonsa menettävään asiaan kuin auto.

Vierailija
484/501 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ehdottomat nounout ovat tosi pieni kalu, merkittävä ylipaino tai muuten iso pallovatsa, hintelyys, naiselliset muodot kropassa kuten pyöreä perse ja manboobsit ja alle 170 cm pituus. Nämä on semmoisia, että ei vaan voi mitään, ei pysty. 

Onko sulla miten löysä pillu?

Ensimmäinen lyhyt pieni munainen kalju loukkaantui :D 

Kuules nyt ä m mä, mä en voi sille mitään, jos sulla on messuhallipillu :D

Miehet! Jos sulla on kalsarikatka, ounaa se. Ei se oikean ihmisen kanssa oo este, mutta naisten ämmittely ei viehätä kyllä ketään na

Ok eli onko ongelma sittenkin vaan mielikuvituksen käytön puute kun vastaat jokaiselle kommentoijalle samaa. Se voi olla jo isompi ongelma naisen kanssa. Oon kyllä ihan tyytyväinen pilluuni eikä ole ongelmaa. On kehuttu ja oikein tyytyväinen:)

Vierailija
485/501 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä pituus on kriteerinä jo sen puolesta että olen 166cm. Jos mies on minua hirveästi lyhyempi niin näyttää jo koomiselta jos kuljemme yhdessä saatika jos käytän korkkareita.

Kaljuuntumisen voi hoitaa siististi vetämällä loputkin hapsut pois, mutta valitettavasti jotkut miehet yrittävät ylläpitää hiuksia vaikka hiusraja on paennut kauemmas kuin Dr. Philillä joka näyttää aivan hirveältä, tekee kolmekymppisestä miehestä 55v ukon näköisen.

Naisetkin voisivat pitää itsestään parempaa huolta. Kolmenkympin jälkeen naisille alkaa ilmaantua ryppyjä, rinnat alkavat roikkumaan ja jalkoihin tulee selluliittia. Ne voisi helposti peittää tai ihoa voi kiristää.

Pinnallisen paskan ( kuten sinä) pitääkin jäädä yksin.

Vierailija
486/501 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mikä nyt on kenenkin makuun. Minusta kalju voi olla tosi hot, olen itse lyhyt, joten tykkään lyhyistä miehistä, ja munan koolla ei ole niin paljon väliä, mutta liian pieni on aina parempi kuin liian iso.

Vierailija
487/501 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aina luulin että jotkut ulkoiset kriteerit pätee, mutta kyllä se mukava luonne ja rakkaus tekee toisesta kauniin. On ollut kaljuja, laihoja,lihaksikkaita,pyöreitä, pitkiä, pätkiä. Jokainen aivan omanlaisensa ja aivan ihana ja paras ollut kun ollaan oltu yhdessä. Ja silloin ollut komein mies koko planeetalla. 

Vierailija
488/501 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni ällöttää liian feminiininen mies. Eli kapeat hartiat, heikko ja vänisevä ääni, naismainen kroppa. Yleensä en pituudesta välitä, mutta jos lisäksi lyhyt, niin ei ainakaan paranna vaikutelmaa. 

Oma ukko on lyhyt, mutta myös kalju, harteikas ja maskuliininen työmies. Hyvä puhumaan ja karismaattinen. En vaihda. <3 Multa sulle kommentti kansa:

Minäpä en pidä jätkistä joilla on lyhythihainen kauluspaita, se tökkii. Mutta pitkähihainen kauluspaita on tooosi cooli, vaikka olisi hihat kääritty, Siinä on vaan ero. Pukumieht ihan parasta-

Pituus 180-185,, ehkä 190 olisi liikaa. Sänkileuka, tumman vaalea, ei ikinä mitään tummaihoista, itää tai espanjan kundeja. Treenattu ,mut ei liikaa. Sukuelin ei liikaa, joku sopiva, ne leffojen lihatukit ihan törkeen pahoja, yök. Nainen kuin teurastettais. Mut se on vaan niin jännä juttu, että mkau muutuu aika.ajoin ja tyyppimuoto  muka joka ei ole makuun, kerran kun sattuu kohdalle, wau. Se on selittämätöntä. Ja se sähkö, yllätys, tulee kuin salama taivaaalta,,kun ei odota, ja ehkä tyyppimuoto joka ei ennen niin edustanut sitä lueteltua mkaulistaa.

Vierailija
489/501 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kynsiään pureskeleva mies on turn off. Suussaan lionneet sormenpäät ja jyrsityt kynnennysät. Huhhuh. Epähygienistä kaiken vastenmielisen näyn lisäksi.

Kuule oot niin oikeassa!!!! Mä näin eduskunnan kyselytunnilla edustajajätkän jyrsivän kynsiään, voi vee kun en muista sen jätkän nimee. En edes puoluettä no ei tainut olla  persu eikä kokoomus,, Nyt aina kun näen sen jätkän vaikka suht ok mielipiteitä, tulee vaan mileen se kynsien jyrsintä. Jäi verkkokalvolle.  Ja lisään mä tykkään suun puhtaudesta. Kilei, eri harja sille, hammasvälit jne. Ja vaikka olisi joku ns. ihannetyyppi, siten joku erilainen voi yllättää. Se on vaan niin tapauskohtaista. Ja hei otteko miettinyt, joku tyyppi ;on päätetty kohtalossa karmassa että tapaatte. Edellisessä elämässä jäänyt keksen. Siis sun nykypuoliso voikin olla sun entisen elämän lapsi tai äiti. Eli sukupuolet vaihtuu. Mutta myös se että jos tule  sähköisku, te olette voineet olla tekemisissä aiemmassa elämässä. Se suhde jotenkin erottuu,poikkevaa muista ihastuksista.

Vierailija
490/501 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ehkä eniten häiritsee se, että moni mies voisi olla komea, jos vain näkisi vähän vaivaa. Pudottaisi hieman läskiä pois, hankkisi hieman lihasmassaa, kävisi säännöllisesti parturissa, pukeutuisi istuviin ja siisteihin vaatteisiin. 

Miksi jonkun miehen pitäisi miellyttää juuri sinua ulkonäöllään?

Jossain vaiheessa jo tajuttiin, että setämiesten ei ole asiallista kommentoida naisille tyyliin "kasvattaisit pitkät hiukset ja hymyilisit enemmän". Se on oikein hyvä. Kun vielä tajuttaisiin, ettei miehillekään tule kommentoida tuollaista törkyä.

Kai ymmärrät että lähes jokainen nainen näkee vähän vaivaa ulkonäkönsä eteen ihan vaan kun käy lähikaupassa? Katsotaan, että hiukset on siististi tai kiinni, kevyt meikki, ei kau

"Suomalaisilla naisilla taitaa panostuksessa "vähän" olla erittäin vähän. Jos niillä parta kasvaisi ja painoa pudottaisi ei suominaiset miehistä paljoa eroaisi."

Taidat olla näitä idän killisilmien fanittajia. Kuikelo ladyboy saa kalusi kovaksi? Miksi haukut omaa kansaasi? Naiset eivät ole haukkuneet koko maan miehiä vaan pyytäneet panostamaan ulkonäköön, esim ehjät vaatteet. Kukaan ei ole sanonut miehiämme naismaisiksi. 

Vierailija
491/501 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosia olin sitä mieltä että kaljut on monesti hoteimpia. Enää en niinkään mutta ei se mikään turn off ole. Lyhyyskään ei niin haittaa, ellei nyt ole todella merkittävä koko ero. Itse kun olen naiseksi aika pitkä. Tuo pikkuinen penis voi olla kyllä turn off jos on kyseessä  tosi kapea kikkis, jota pitää etsimällä etsiä. Mutta eksällä oli suhteessa aika siro eikä se kyllä silloin haitannut, hyvä sekin oli. Loppupeleissä noista ei mikään ole suhteelle mikään este jos oikeat asiat on kunnossa, ne on vaan söpöjä kauneusvirheitä kun toista rakastaa.

Sää ootkin Fiksu mimmi. Hienosti kirjoitit. Arvostana! Hyvää kesää sulle!

Vierailija
492/501 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kyllä niin sairaita ja ilkeitä kommentteja että menee usko ihmisiin. 

Vierailija
493/501 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään tavallinen asia ällötä. Kyllä sit pitää olla jo jotain hygienian puutetta tai vastaavaa, jos puhutaan ällötyksestä. Rasvainen tukka, paha haju, valkoista töhnää pursuavia finnejä naama täynnä tms. 

Vierailija
494/501 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huonot käytöstavat on turn off ja töykeys. Junttimaista käytöstä en katsois päivääkään.

Vierailija
495/501 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdoton ei on

-parta

-huonot hampaat

-likaisuus ja siivottomuus

-pitkät kynnet ja mustat kynnenaluset

Nämä nyt ainakin ulkoisista tekijöistä.

Kalju ei haittaa, päin vastoin jos sitä ei yritetä peittää jollain kamalalla lippalakilla tai kaljun yli vedetyillä hius-langoilla.

Pituus ei itselle merkitse mutta kovin pitkä ei sytytä.  On ollut itseni pituisia, 168 eikä yhtään haittaa. 

Vierailija
496/501 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, on minullakin tiettyjä piirteitä, mitä pidän epäviehättävänä miehissä, mutta en kyllä IKINÄ jättäisi tutustumatta vain jonkin yksittäisen piirteen tai vääränlaisen vaatteen takia!

Minulle ulkonäkö ei nykyään merkkaa juuri mitään parinvalinnassa. Vaikka toki myönnänkin, että kivahan se olisi jos kumppani on komea. Minulle riittää, että mies on tarpeeksi silmää miellyttävän näköinen.

Se, mikä todella merkkaa on SISÄLTÖ, eli luonne! Miten mies kohtelee minua ja muita ihmisiä, millainen olo minulla tulee hänen seurassaan, karisma, kemia. Kaikki muu on toisarvoista tämän rinnalla. Toki tärkeää on myös arvot, että ne kohtaavat. Mutta varallisuus, statukset tai niiden puute, koulutus, ammatti, työllisyys tai työttömyys ei merkkaa minulle mitään, ainoastaan se, millainen ihminen todella ITSE OIKEASTI on ja miten kohtelee muita, vain sillä on väliä.

Olen ihastunut miehiin, jotka eivät olleet mielestäni edes yhtään hyvän näköisiä, yhtä pidin aluksi jopa rumana, mutta tunteiden myötä se muuttui ja aloin nähdä hänet ihan hyvän näköisenä. Tosiaan, vain se kokonaisuus merkkaa.

Kerronpa tositarinan pinnallisille naisille: Tutustuin yhteen risupartamieheen, joka varmaan oli juuri sellainen, jollaisen partaa palstanaiset kammoavat. Tyyppi oli kuitenkin ihan kiva. Ajoi partansa myöhemmin pois ja alta paljastui todella komea, ihan filmitähtitasoa oleva komistus! Kävi ilmi, että rikaskin on, teki sen selväksi kun yritti iskeä minua. En kuitenkaan ollut hänestä kiinnostunut, koska tunsin vain niin selvästi, ettemme kuulu yhteen. Mutta opetuksena, ehkäpä olet kulkenut onnesi ohi ja antanut pakit rikkaalle ja komealle unelmiesi miehelle inhotessasi risupartamiestä. Tosin niin pinnallinen ihminen nyt mitään helmeä ansaitsekaan.

Vierailija
497/501 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likaisuus.

Terävä aataminomena kaulassa.

Leveä lantio.

Ja joo, tiedän ettei jälkimmäisille voi mitään, sori.

Vierailija
498/501 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol naiset haluavat miehellä olevan poikamaiset hiukset! No vihdoin totuus tuli ilmi ettei naiset pidä miehistä vaan ovat pedoja.😂🤮

Järjestään jos katsoo näitä "hyvin ikääntyneitä" Hollywoodin miehiä esim. Cruise 50 vuoden iässä, Pitt 50 vuoden iässä, Clooney 50 vuoden iässä, niillä on vielä ihan sama hiusraja kuin parikymppisenä.

Se taas on geneettinen piirre jolle ei voi yhtään mitään terveillä elintavoilla tai ruokavaliolla. Esim. itse aloin pälvikaljuuntumaan jo 22 vuoden iässä vaikka urheilin sm-tasolla ja josta tuli kuittailua. Riippuu siis ihan tuurista saako ne 'poikamaiset hiukset' säilytettyä vai katoavatko ne jo ennen kuin aikuisuus pääsee edes kunnolla alkamaan.

Suren kyllä sitä että aloin näyttämään tosi vanhalta kaljuunnuttuani. Ehkä noin 15 vuotta ikäistäni vanhemmalta. Mutta en silti ala mitään hiuslisäk

Tämän kirjoittajalla en usko olleen tai olevan hankaluuksia parisuhteeseen päätymisessä enkä sen pitämisessä.

Pituudesta riippumatta, tulotasoa huomioimatta.

Vierailija
499/501 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso muna, pituutta 182, ei kalju.

Vierailija
500/501 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomiakat aina solvaa meitä lyhyitä miehiä ja ei kelpuuta meitä.

Japanilaiset naiset ovat paljon mukavampia. Niitä ei haittaa meidän suomalaisten sinkkumiesten lyhyys. Tulevat baareissa ja yökerhoissa juttelemaan ja siitä jatkoille. Yksikään ei ole ainakaan minulle sanonut, että olen lyhyt. M34

Niin, koska Japanissa muut miehet on sua lyhyempiä. 

Saat rahalla naisia, en itse elvistelisi sillä.

Sivusta kommentoin, että rahan saamiseksi täytyy yleensä tehdä fiksuja valintoja kuten käydä kouluja ja tehdä töitä. Raha kertoo ihmisestä paljon enemmän kuin pituus.

Vaurastuneet miehet ovat lähes poikkeuksetta erittäin pihejä. Eivät siis erityis

Uusista autoista suurin osa on työsuhdeliisareita, ei kuskin omia. Mitä isompi, sitä suurempi osa.