Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL: Naiset kertovat, mikä miehen ulkonäössä ei puhuttele, vaan suorastaan ällöttää

Kommentit (501)

Vierailija
461/501 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hyvä, että nämä totuudet alkavat viimein tulla esille. Tähän asti miehet ovat tappaneet ja pahoinpidelleet ne naiset, jotka ovat uskaltaneet ilmaista itsestäänselvyyksiä miehistä. Nyt kun on päästy tilanteeseen, jossa nainen voi sanoa mitä oikeasti ajattelee niin heti menee minimunamiehillä tunteisiin. Ja niin pitääkin. Yksikään nainen ei pidä minkään arvoisena pienimunaista, kaljua, lyhyttä, köyhää tai muuten epämiehekästä miestä. Tämä on hyvä näiden roskamiesten sisäistää ja tajuta, että maailma on parempi paikka, kun he poistavat itsensä geenipoolista lopullisesti.

Tottakai tämä tiedetään, sisäistetään ja tajutaan sekä tietysti käy tuntenteisiinkin. Onko tämä poistuminen nyt tehtävä siis aktiivisesti itsemurhalla ?

Vierailija
462/501 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hyvä, että nämä totuudet alkavat viimein tulla esille. Tähän asti miehet ovat tappaneet ja pahoinpidelleet ne naiset, jotka ovat uskaltaneet ilmaista itsestäänselvyyksiä miehistä. Nyt kun on päästy tilanteeseen, jossa nainen voi sanoa mitä oikeasti ajattelee niin heti menee minimunamiehillä tunteisiin. Ja niin pitääkin. Yksikään nainen ei pidä minkään arvoisena pienimunaista, kaljua, lyhyttä, köyhää tai muuten epämiehekästä miestä. Tämä on hyvä näiden roskamiesten sisäistää ja tajuta, että maailma on parempi paikka, kun he poistavat itsensä geenipoolista lopullisesti.

Minun mielestäni sinunlaisesi todella tyhmät ihmiset voisivat poistua geenipoolista lopullisesti. Kauneus tai komeus ei riitä jos ihmisen sisin on tyhjä ja ruma. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/501 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllätyin siitä, että moni nainen reagoi kaljuuntumiseen noin. Eihän sille mies itse mitään mahda, kuten ei pituudellekaan. 

No mitäköhän nainen mahtaa riippurinnoille tai suoralle vartalonmallille jne. Miehiä viehättää tiimalasi ja tuuheat hiukset, ja nämä ovat myös synnynnäisiä ominaisuuksia. Jos on pitkäselkäinen laatikkoperse, niin ei miesten näkemyksiä se muuta, ettei niille mitään voi.

Riippurinnat on ehkä helpoiten korjattava piirre ulkonäössä. Helpompaa kuin laihduttaminen, mutta maksaa muutaman tonnin. Hiussiirteistäkin olen kyllä nähnyt jo hyviä tuloksia. Parikymmentä vuotta sitten olivat vielä aika ankeita.

Arvet rinnoissa on paljon rumemmat kuin ne itse riipparit. Lisäksi rinnoista voi kadota tunto kokonaan ja leikkauksissa on aina riskinsä.

Vierailija
464/501 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomiakat aina solvaa meitä lyhyitä miehiä ja ei kelpuuta meitä.

Japanilaiset naiset ovat paljon mukavampia. Niitä ei haittaa meidän suomalaisten sinkkumiesten lyhyys. Tulevat baareissa ja yökerhoissa juttelemaan ja siitä jatkoille. Yksikään ei ole ainakaan minulle sanonut, että olen lyhyt. M34

Niin, koska Japanissa muut miehet on sua lyhyempiä. 

Saat rahalla naisia, en itse elvistelisi sillä.

Vierailija
465/501 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ällöttää liian feminiininen mies. Eli kapeat hartiat, heikko ja vänisevä ääni, naismainen kroppa. Yleensä en pituudesta välitä, mutta jos lisäksi lyhyt, niin ei ainakaan paranna vaikutelmaa. 

Oma ukko on lyhyt, mutta myös kalju, harteikas ja maskuliininen työmies. Hyvä puhumaan ja karismaattinen. En vaihda. <3

Vierailija
466/501 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituudelle ei mitään voi. Silti mielummin ilman miestä kuin lyhyt mies. Sori siitä.

Vierailija
467/501 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Media lyttää ihmisten itsetuntoa rahan kiilto silmissä. Kenen itsetuntoa tuollaiset uutiset nostavat?

Naisten. Mukava  näyttää valtaansa , loukata ja ilkeillä turvallisesti.

Vierailija
468/501 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaikuta yhtään sen kummemmalta kuin miestenkään pinnalliset vaatimukset.

No ymmärrettävämpää ja inhimillisempää on "vaatia" normaalipituutta ja vaikka niitä hiuksia, kuin timmiä persettä, isoja hinkkejä, pitkiä hiuksia ja rakennekynsiä jne. Joillain on jopa blondius ihan ehdoton edellytys. Useimmilla kuitenkin harmaa juurikasvu puskee läpi :D Feikkiä, feikkiä...

Moni kalju mies kokee mahtavan muodonmuutoksen, kun ajelee sen munkkirinkilän pois. Pituudelle ei mitään voi, mutta lyhyemmät naiset varmaan tykkäävät.

Itse olen 165cm, eli keskipituinen ja kyllähän tuo 190senttinen ja harteikas mieheni ihan mukava katseltava on. Ei voi mitään.

Vierailija
469/501 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni ällöttää liian feminiininen mies. Eli kapeat hartiat, heikko ja vänisevä ääni, naismainen kroppa. Yleensä en pituudesta välitä, mutta jos lisäksi lyhyt, niin ei ainakaan paranna vaikutelmaa. 

Oma ukko on lyhyt, mutta myös kalju, harteikas ja maskuliininen työmies. Hyvä puhumaan ja karismaattinen. En vaihda. <3

Olipa napakka kuvaus miehestäsi, näen jo mielessäni :D

Vierailija
470/501 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaikuta yhtään sen kummemmalta kuin miestenkään pinnalliset vaatimukset.

No ymmärrettävämpää ja inhimillisempää on "vaatia" normaalipituutta ja vaikka niitä hiuksia, kuin timmiä persettä, isoja hinkkejä, pitkiä hiuksia ja rakennekynsiä jne. Joillain on jopa blondius ihan ehdoton edellytys. Useimmilla kuitenkin harmaa juurikasvu puskee läpi :D Feikkiä, feikkiä...

Moni kalju mies kokee mahtavan muodonmuutoksen, kun ajelee sen munkkirinkilän pois. Pituudelle ei mitään voi, mutta lyhyemmät naiset varmaan tykkäävät.

Itse olen 165cm, eli keskipituinen ja kyllähän tuo 190senttinen ja harteikas mieheni ihan mukava katseltava on. Ei voi mitään.

Miksei sinulle kelpaa harteeton 165cm mies kun olet itsekin tuollainen?

Vierailija
471/501 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Japanilaiset naiset ovat paljon mukavampia. Niitä ei haittaa meidän suomalaisten sinkkumiesten lyhyys. Tulevat baareissa ja yökerhoissa juttelemaan ja siitä jatkoille. Yksikään ei ole ainakaan minulle sanonut, että olen lyhyt. M34

Sivusta kommentoin, että rahan saamiseksi täytyy yleensä tehdä fiksuja valintoja kuten käydä kouluja ja tehdä töitä. Raha kertoo ihmisestä paljon enemmän kuin pituus.

Vierailija
472/501 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono ryhti, maharöllykkä jonka alla roikkuu minimuna.

🤮

Vierailija
473/501 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ehkä eniten häiritsee se, että moni mies voisi olla komea, jos vain näkisi vähän vaivaa. Pudottaisi hieman läskiä pois, hankkisi hieman lihasmassaa, kävisi säännöllisesti parturissa, pukeutuisi istuviin ja siisteihin vaatteisiin. 

Miksi jonkun miehen pitäisi miellyttää juuri sinua ulkonäöllään?

Jossain vaiheessa jo tajuttiin, että setämiesten ei ole asiallista kommentoida naisille tyyliin "kasvattaisit pitkät hiukset ja hymyilisit enemmän". Se on oikein hyvä. Kun vielä tajuttaisiin, ettei miehillekään tule kommentoida tuollaista törkyä.

Kai ymmärrät että lähes jokainen nainen näkee vähän vaivaa ulkonäkönsä eteen ihan vaan kun käy lähikaupassa? Katsotaan, että hiukset on siististi tai kiinni, kevyt meikki, ei kau

Ulkonäkö on paljon muutakin kuin paino, kuten kirjoitettiin.

Vierailija
474/501 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituudelle ei mitään voi. Silti mielummin ilman miestä kuin lyhyt mies. Sori siitä.

Oletko sä koskaan ollut rakastunut?

Vierailija
475/501 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynsiään pureskeleva mies on turn off. Suussaan lionneet sormenpäät ja jyrsityt kynnennysät. Huhhuh. Epähygienistä kaiken vastenmielisen näyn lisäksi.

Vierailija
476/501 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta kommentoin, että rahan saamiseksi täytyy yleensä tehdä fiksuja valintoja kuten käydä kouluja ja tehdä töitä. Raha kertoo ihmisestä paljon enemmän kuin pituus.

Jaa. Itse olen 27v ja perinyt taloni ja osakkeeni. Mulla on omaisuutta n. 600,000€ vaikka olen ollut töissä koko ikänäni noin pari vuotta erinäisissä pätkähommissa.

Miksei mua paljon fiksummilla ihmisillä ja tohtoreilla ole enempää omaisuutta kuin minulla vaan moni on liki varaton tai ei pääse edes töihin?

Vierailija
477/501 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia olin sitä mieltä että kaljut on monesti hoteimpia. Enää en niinkään mutta ei se mikään turn off ole. Lyhyyskään ei niin haittaa, ellei nyt ole todella merkittävä koko ero. Itse kun olen naiseksi aika pitkä. Tuo pikkuinen penis voi olla kyllä turn off jos on kyseessä  tosi kapea kikkis, jota pitää etsimällä etsiä. Mutta eksällä oli suhteessa aika siro eikä se kyllä silloin haitannut, hyvä sekin oli. Loppupeleissä noista ei mikään ole suhteelle mikään este jos oikeat asiat on kunnossa, ne on vaan söpöjä kauneusvirheitä kun toista rakastaa.

Vierailija
478/501 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaurastuneet miehet ovat lähes poikkeuksetta erittäin pihejä. Eivät siis erityisen hyviä kumppaneita.  

Eräs hyvin vauras mies kerran totesi että auto erottaa vauraan miehen velkaisesta miehestä. Vauras mies ei koskaan aja uudella autolla. Kukaan ei vaurastu jos tuhlaa omaisuutensa auton kaltaisiin turhuuksiin. 

Pakko sanoa että se on totta. Jokainen jonka tiedän ajavan uudellla tai hienolla autolla ajaa velaksi. Heillä ei olisi varaa ostaa uutta autoa käteisellä. Niillä taas joilla olisi varaa eivät ole niin tyhmiä että tuhlaisivat autoon. 

Vierailija
479/501 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä pituus on kriteerinä jo sen puolesta että olen 166cm. Jos mies on minua hirveästi lyhyempi niin näyttää jo koomiselta jos kuljemme yhdessä saatika jos käytän korkkareita.

Kaljuuntumisen voi hoitaa siististi vetämällä loputkin hapsut pois, mutta valitettavasti jotkut miehet yrittävät ylläpitää hiuksia vaikka hiusraja on paennut kauemmas kuin Dr. Philillä joka näyttää aivan hirveältä, tekee kolmekymppisestä miehestä 55v ukon näköisen.

Naisetkin voisivat pitää itsestään parempaa huolta. Kolmenkympin jälkeen naisille alkaa ilmaantua ryppyjä, rinnat alkavat roikkumaan ja jalkoihin tulee selluliittia. Ne voisi helposti peittää tai ihoa voi kiristää.

Vierailija
480/501 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhokkina nähtiin myös se, ettei mies suostu kertomaan pituuttaan kysyessä tai ilmoita sitä profiilissa. Moni koki turhaantuneensa, kun mies kiertelee tai ei ole rehellinen asiasta, kun asia tulisi kuitenkin viimeistään tavatessa ilmi

.

Entäs meikattu, filtterikuva, joka ei vastaa yhtään todellisuutta? Jos naisia turhauttaa ihmisen pituus, voi vain miettiä, miten paljon turhauttaa filtterimuunnellut kuvat toista osapuolta ja ollaan suorastaan tyrmistyneitä, kun tavatessa mies kääntyykin ympöri ja astelee pois

Kannattaa ilmoittaa pituus vaikka varpaillaan seisten.

Eihän ne naisetkaan usein laita meikittömiä kuvia.