IL: Naiset kertovat, mikä miehen ulkonäössä ei puhuttele, vaan suorastaan ällöttää
Kalju, pieni muna sekä lyhyys
https://www.iltalehti.fi/keho/a/9f64880b-4cef-49b7-9150-b0a86956b3c3
Kommentit (501)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaali🤭
Normaalille naiselle riittää n. 14 cm pitkä muna.
Jollekin riittää, toiselle ei. Ja koska pystyn valinnan tekemään, miksen valitsisi paremmin varusteltua ja komeampaa? Pidä vaan omana tietonasi minivehkeidesi koko, ei sitä kannata täällä kaikille kuuluttaa
Koska koolla ei ole väliä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaali🤭
Normaalille naiselle riittää n. 14 cm pitkä muna.
Jollekin riittää, toiselle ei. Ja koska pystyn valinnan tekemään, miksen valitsisi paremmin varusteltua ja komeampaa? Pidä vaan omana tietonasi minivehkeidesi koko, ei sitä kannata täällä kaikille kuuluttaa
🤣
Mä olen nainen.
Teille junteille tiedoksi:
Älä oleta kenenkään täällä kirjoittavan olevan tiettyä sukupuolta. Sun pitää tietää se.
Olen hyvin ohuthiuksinen 169cm (pyöristän aina 170:iin) enkä usko että varustuksen kokokaan päätä huimaa. Jos lähtisin yöhön, niin 1/100 mahdollisuus tulla takaisin naisen kanssa.
Silti ihan tasaisesti osunut kohdalla kivankin nnäköisiä tyttöjä sekä satunnaiseksi että pidemmäksi ajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen hyvin ohuthiuksinen 169cm (pyöristän aina 170:iin) enkä usko että varustuksen kokokaan päätä huimaa. Jos lähtisin yöhön, niin 1/100 mahdollisuus tulla takaisin naisen kanssa.
Silti ihan tasaisesti osunut kohdalla kivankin nnäköisiä tyttöjä sekä satunnaiseksi että pidemmäksi ajaksi.
On varmasti osunut kohdalle jos lasketaan se, että istuu koko illan samassa pöydässä ja tuijottaa viereisen pöydän naisia.
Vierailija kirjoitti:
Mua ehkä eniten häiritsee se, että moni mies voisi olla komea, jos vain näkisi vähän vaivaa. Pudottaisi hieman läskiä pois, hankkisi hieman lihasmassaa, kävisi säännöllisesti parturissa, pukeutuisi istuviin ja siisteihin vaatteisiin.
Miksi sitten naisten mielestä futiksen EM-kisajoukkueiden pelaajat eivät ole kauttaaltaan komeita? Siellä ei juuri kellään ole yhtään ylimääräistä rasvaa ja lihastakin löytyy.
Turpeahuulisuus on epäesteettistä ja luotaantyöntävää. Koskee molempia sukupuolia.
Vierailija kirjoitti:
Mua ehkä eniten häiritsee se, että moni mies voisi olla komea, jos vain näkisi vähän vaivaa. Pudottaisi hieman läskiä pois, hankkisi hieman lihasmassaa, kävisi säännöllisesti parturissa, pukeutuisi istuviin ja siisteihin vaatteisiin.
Jätän hiukset leikkaamatta juuri siksi, että liehuletin ansiosta karsiutuu kaikki konservatiivis-pinnalliset henkilöt vaihtoehdoista automaattisesti pois. Ateistina pidän tästä Jeesus-tyylistä.
No johan on taas kysymyksenasettelu. Ei minua ällötä ihmisten ulkonäössä mikään. Toki on piirteitä, joista pidän vähemmän kuin toisista. Minun makuuni on hoikka mies, jolla on hartiapituinen tai vähän pidempi tukka, kapeat huulet ja suora nenä. Kumppanini ovat silti saattaneet näyttää aivan erilaisilta, koska ulosanti, käyttäytyminen ja luonne määrittävät ihmisen viehättävyyden.
Vierailija kirjoitti:
No johan on taas kysymyksenasettelu. Ei minua ällötä ihmisten ulkonäössä mikään. Toki on piirteitä, joista pidän vähemmän kuin toisista. Minun makuuni on hoikka mies, jolla on hartiapituinen tai vähän pidempi tukka, kapeat huulet ja suora nenä. Kumppanini ovat silti saattaneet näyttää aivan erilaisilta, koska ulosanti, käyttäytyminen ja luonne määrittävät ihmisen viehättävyyden.
Täytyy kyllä sanoa, että kuulostaa erikoisen näköiseltä mieheltä.
Luihu taitaa olla kuvaava sana.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jonkun miehen pitäisi miellyttää juuri sinua ulkonäöllään?
Jossain vaiheessa jo tajuttiin, että setämiesten ei ole asiallista kommentoida naisille tyyliin "kasvattaisit pitkät hiukset ja hymyilisit enemmän". Se on oikein hyvä. Kun vielä tajuttaisiin, ettei miehillekään tule kommentoida tuollaista törkyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossain vaiheessa jo tajuttiin, että setämiesten ei ole asiallista kommentoida naisille tyyliin "kasvattaisit pitkät hiukset ja hymyilisit enemmän". Se on oikein hyvä. Kun vielä tajuttaisiin, ettei miehillekään tule kommentoida tuollaista törkyä.
Suomalaisia naisia ei kiinnosta. Ne vain vaatii miehiltä, mutta eivät itse noudata samoja vaatimuksia.
Kaksoisstandardit. Ilmiannoin tuon kommentin ylläpidolle. Toivottavasti poistavat ja muut suomalaiset naiset ottavat opikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai ymmärrät että lähes jokainen nainen näkee vähän vaivaa ulkonäkönsä eteen ihan vaan kun käy lähikaupassa? Katsotaan, että hiukset on siististi tai kiinni, kevyt meikki, ei kauttaaltaan reikäisiä tai tahraisia vaatteita. Ei pitäisi olla liikaa pyydetty, että miehetkin panostaisi edes vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai ymmärrät että lähes jokainen nainen näkee vähän vaivaa ulkonäkönsä eteen ihan vaan kun käy lähikaupassa? Katsotaan, että hiukset on siististi tai kiinni, kevyt meikki, ei kauttaaltaan reikäisiä tai tahraisia vaatteita. Ei pi
Suomalaisilla naisilla taitaa panostuksessa "vähän" olla erittäin vähän. Jos niillä parta kasvaisi ja painoa pudottaisi ei suominaiset miehistä paljoa eroaisi.
Älä meitä soimaa, mun tykki sylkee raakaa voimaa.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä pituus on kriteerinä jo sen puolesta että olen 166cm. Jos mies on minua hirveästi lyhyempi niin näyttää jo koomiselta jos kuljemme yhdessä saatika jos käytän korkkareita.
Kaljuuntumisen voi hoitaa siististi vetämällä loputkin hapsut pois, mutta valitettavasti jotkut miehet yrittävät ylläpitää hiuksia vaikka hiusraja on paennut kauemmas kuin Dr. Philillä joka näyttää aivan hirveältä, tekee kolmekymppisestä miehestä 55v ukon näköisen.
Kenen mielestä näyttää koomiselta? En ole koskaan kiinnittänyt huomiota, että näyttäisi hassulta, jos nainen on miestä pidempi. Missään tilanteessa. Onko se jotenkin yleinenkin mielipide?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä pituus on kriteerinä jo sen puolesta että olen 166cm. Jos mies on minua hirveästi lyhyempi niin näyttää jo koomiselta jos kuljemme yhdessä saatika jos käytän korkkareita.
Kaljuuntumisen voi hoitaa siististi vetämällä loputkin hapsut pois, mutta valitettavasti jotkut miehet yrittävät ylläpitää hiuksia vaikka hiusraja on paennut kauemmas kuin Dr. Philillä joka näyttää aivan hirveältä, tekee kolmekymppisestä miehestä 55v ukon näköisen.
Kenen mielestä näyttää koomiselta? En ole koskaan kiinnittänyt huomiota, että näyttäisi hassulta, jos nainen on miestä pidempi. Missään tilanteessa. Onko se jotenkin yleinenkin mielipide?
On se ihmisillä joissa päässä ei ole kuin kaksi marmorikuulaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai ymmärrät että lähes jokainen nainen näkee vähän vaivaa ulkonäkönsä eteen ihan vaan kun käy lähikaupassa? Katsotaan, että hiukset on siististi tai kiinni, kevyt meikki, ei kauttaaltaan reikäisiä tai tahraisia vaatteita. Ei pi
Anteeksi nyt vain, mutta yli puolet naisista on ylipainoisia. "Lähes jokainen" nainen ei siis todellakaan näe vaivaa ulkonäkönsä eteen.
Saisiko tuon tulkattuna? En ymmärrä vähä-älyisen kieltä.