IL: Naiset kertovat, mikä miehen ulkonäössä ei puhuttele, vaan suorastaan ällöttää
Kalju, pieni muna sekä lyhyys
https://www.iltalehti.fi/keho/a/9f64880b-4cef-49b7-9150-b0a86956b3c3
Kommentit (501)
Minä pidän karvaisista miehistä, joilla munakarvat tunkevat kauluksesta ja parta sepaluksesta. Sellaiset ajatollah-tyyppiset miehet saavat minut kuumenemaan.
"Valtaosa kyselyyn vastanneista naisista ei pitänyt liian treenatusta kehosta, vaan koki sen jopa ällöttävän näköiseksi. Ideaalina nähtiin v-muotoinen urheilullinen vartalo leveällä rintakehällä ja kapealla lantiolla."
Niin siis tuollainen "urheilullinen leveäharteinen urheilijavartalo", käytännössä siis esim. uimari-/pikajuoksijakroppa vaatii käytännössä treeniä ihn yhtä paljon kuin "liian treenattu" kehonrakentajavartalo, puhutaan minimissään 4h, todennäköisimmin 8h viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Taas kaljuja sorretaan
Älä lannistu, mulla ei ole ollut koskaan hiuksellista miestä. 49v.elämäni aikana heitä ollut 3. Minusta kaljut on hot, etenkin ns.millin sängellä. Ja olen itsekin naisena ollut kalju syöpähoitojen aikana eikä kukaan mies ole yökötellyt ainakaan päin näköä, ja ihan sama vaikka oiskin. Minulle elämän jatkuvuus on tärkeämpää kuin hiusten menetys.
Johan on taas hyvän mielen juhannusuutisia. Siitä vaan kaikki tytöt ja pojat iloisin mielin, punaisin poskin odottamaan kohtaamisia juhannuksen romanttisen hämyisissä illanvietoissa.
sellaista miestä on vaikea rakastaa, jonka rahapussitasku ei ole pullea
Ihmiset ovat järkyttävän pinnallisia. Olen aina seurustellut ihmisen sisimmän kanssa. En ulkokuoren. Kyllä miehet ovat kovilla teidän vaatimusten kanssa.
N48
Vierailija kirjoitti:
Johan on taas hyvän mielen juhannusuutisia. Siitä vaan kaikki tytöt ja pojat iloisin mielin, punaisin poskin odottamaan kohtaamisia juhannuksen romanttisen hämyisissä illanvietoissa.
Oliko uutinen? Tunnistatko lehtien eri juttutyypit? Jos et tunnista, niin luuletko että se auttaisi elämässäsi, jos oppisit tunnistamaan ne?
Vierailija kirjoitti:
Itsellä pituus on kriteerinä jo sen puolesta että olen 166cm. Jos mies on minua hirveästi lyhyempi niin näyttää jo koomiselta jos kuljemme yhdessä saatika jos käytän korkkareita.
Kaljuuntumisen voi hoitaa siististi vetämällä loputkin hapsut pois, mutta valitettavasti jotkut miehet yrittävät ylläpitää hiuksia vaikka hiusraja on paennut kauemmas kuin Dr. Philillä joka näyttää aivan hirveältä, tekee kolmekymppisestä miehestä 55v ukon näköisen.
Kivan lyhkäinen oot 🤗 oon täällä 25 senttiä korkeammalla niin tarviit pussatessa porrasjakkaran.
Kyllä minua naisissakin harmittaa niiden lyhyys ja kaljuus. Ei se oo miehelläkään niin helppoa löytää yli 170 senttistä naista =/ . Vähemmän niitä on kuin naisten valittamia kaljuja puutarhatonttuja.
Mun mies oli 167 cm jässikkä, kolmionmallinen, vahva, iloinen, hiukset paksut ja hiostuneena kihartuvat. Aivan ihana ihminen, rehellinen ja työteliäs. En osannut edes ajatella, että hän olisi lyhyt, vaan ajattelin, että hän on minulle justiinsa sopiva, niin pituudeltaan kuin muutenkin. Olen 160cm. Sitten tuli syöpä ja vei mieheltä hiukset ja koko elämäni ilon.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies oli 167 cm jässikkä, kolmionmallinen, vahva, iloinen, hiukset paksut ja hiostuneena kihartuvat. Aivan ihana ihminen, rehellinen ja työteliäs. En osannut edes ajatella, että hän olisi lyhyt, vaan ajattelin, että hän on minulle justiinsa sopiva, niin pituudeltaan kuin muutenkin. Olen 160cm. Sitten tuli syöpä ja vei mieheltä hiukset ja koko elämäni ilon.
Eli se paksu tukka oli niin tärkeä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lol naiset haluavat miehellä olevan poikamaiset hiukset! No vihdoin totuus tuli ilmi ettei naiset pidä miehistä vaan ovat pedoja.😂🤮
Järjestään jos katsoo näitä "hyvin ikääntyneitä" Hollywoodin miehiä esim. Cruise 50 vuoden iässä, Pitt 50 vuoden iässä, Clooney 50 vuoden iässä, niillä on vielä ihan sama hiusraja kuin parikymppisenä.
Se taas on geneettinen piirre jolle ei voi yhtään mitään terveillä elintavoilla tai ruokavaliolla. Esim. itse aloin pälvikaljuuntumaan jo 22 vuoden iässä vaikka urheilin sm-tasolla ja josta tuli kuittailua. Riippuu siis ihan tuurista saako ne 'poikamaiset hiukset' säilytettyä vai katoavatko ne jo ennen kuin aikuisuus pääsee edes kunnolla alkamaan.
Suren kyllä sitä että aloin näyttämään tosi vanhalta kaljuunnuttuani. Ehkä noin 15 vuotta ikäistäni vanhemmalta. Mutta en silti ala mitään hiuslisäk
Hollywoodin tapauksessa kyseessä ei ole tuurista tai geneettisestä piirteestä, vaan hiussiirteistä, peruukeista, hammasproteeseista, kasvojenkohotuksista ym. toimenpiteistä, jotka ovat sitä "hyvin ikääntymistä". Toivottavasti ihmiset eivät oikeasti kuvittele, että Hollywoodin tähdet olisivat luonnollisesti sen näköisiä kuin ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli se paksu tukka oli niin tärkeä
Täällä on kirjoiteltu hiuksista ja kaljusta. Noilla asioilla ei olisi mitään väliä, jos mies olisi vielä elossa. Olet ilkeä ja rumasieluinen. Saat hävetä itseäsi ja käytöstäsi vielä monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhokkina nähtiin myös se, ettei mies suostu kertomaan pituuttaan kysyessä tai ilmoita sitä profiilissa. Moni koki turhaantuneensa, kun mies kiertelee tai ei ole rehellinen asiasta, kun asia tulisi kuitenkin viimeistään tavatessa ilmi
.
Entäs meikattu, filtterikuva, joka ei vastaa yhtään todellisuutta? Jos naisia turhauttaa ihmisen pituus, voi vain miettiä, miten paljon turhauttaa filtterimuunnellut kuvat toista osapuolta ja ollaan suorastaan tyrmistyneitä, kun tavatessa mies kääntyykin ympöri ja astelee pois
Ja kun kerta inhorealistisesti puhutaan, niin ei puhuta paskaa vaan sanotaan kuten se oikeasti on:
Naiset ei SUOSTU tapaamaan miestä joka alittaa heidän päästä keksimänsä pituusrajat. Miehen on pakko olla luova noissa äpeissä jos haluaa ikinä saada treffejä aikaan jos on lyhyempi
Väärin Jos salaat pituutesi ja tavatessa paljastuu että ei vastaa omaa toivomustani, käännyn heti kannoillani
Media lyttää ihmisten itsetuntoa rahan kiilto silmissä. Kenen itsetuntoa tuollaiset uutiset nostavat?
Vierailija kirjoitti:
sellaista miestä on vaikea rakastaa, jonka rahapussitasku ei ole pullea
Otetaanpa jälleen huomioon somessa jylläävä 4b liike. Noihan naiset eivät pariudu edes rahasta. Toisaalta, 4b:läiset ei voi sille mitään jos mies kuitenkin päättää ostaa seuraa.
On hyvä, että nämä totuudet alkavat viimein tulla esille. Tähän asti miehet ovat tappaneet ja pahoinpidelleet ne naiset, jotka ovat uskaltaneet ilmaista itsestäänselvyyksiä miehistä. Nyt kun on päästy tilanteeseen, jossa nainen voi sanoa mitä oikeasti ajattelee niin heti menee minimunamiehillä tunteisiin. Ja niin pitääkin. Yksikään nainen ei pidä minkään arvoisena pienimunaista, kaljua, lyhyttä, köyhää tai muuten epämiehekästä miestä. Tämä on hyvä näiden roskamiesten sisäistää ja tajuta, että maailma on parempi paikka, kun he poistavat itsensä geenipoolista lopullisesti.
Jos etsisin miestä, niin pituus tai siis lyhyys ei olisi ongelma, kunhan on yli 165 cm. Tykkään myös kokonaan kaljuista, ei olisi este sekään. Oikein pieni kalu ehkä vähän haittaisi tai jos on muuten tosi laiha ja sitten iso kaljamaha. Joku tanakkarakenteinen ja lihaksikas 170cm kalju mies olisi just hyvä, jos on komeat kasvot. Siis ulkoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lol naiset haluavat miehellä olevan poikamaiset hiukset! No vihdoin totuus tuli ilmi ettei naiset pidä miehistä vaan ovat pedoja.😂🤮
Järjestään jos katsoo näitä "hyvin ikääntyneitä" Hollywoodin miehiä esim. Cruise 50 vuoden iässä, Pitt 50 vuoden iässä, Clooney 50 vuoden iässä, niillä on vielä ihan sama hiusraja kuin parikymppisenä.
Se taas on geneettinen piirre jolle ei voi yhtään mitään terveillä elintavoilla tai ruokavaliolla. Esim. itse aloin pälvikaljuuntumaan jo 22 vuoden iässä vaikka urheilin sm-tasolla ja josta tuli kuittailua. Riippuu siis ihan tuurista saako ne 'poikamaiset hiukset' säilytettyä vai katoavatko ne jo ennen kuin aikuisuus pääsee edes kunnolla alkamaan.
Suren kyllä sitä että aloin näyttämään tosi vanhalta kaljuunnuttuani. Ehkä noin 15 vuotta ikäistäni vanhemmalta. Mutta en silti ala mitään hiuslisäk
Toisaalta tuo on myös vähän tämän ajan muoti. Itse näen "vanhan Hollywoodin" miesnäyttelijät paljon komeampina ja miehekkäämpinä kuin nykyiset enemmän poikamaisen näköiset miestähdet, Pittit sun muut, ja heistä monellakin oli jo hyvinkin paennut hiusraja jo melko nuorena. Esim. Jimmy Stewart (mielestäni ehkä kuumin), George Peppard jne.
Lisäksi en ihan sataprosenttisesti luota siihen, että nykyisillä miesnäyttelijöillä kyse olisi aina pelkästään geeneistä. Rahalla saa vaikka mitä, ja en yhtään ihmettele, vaikka jotkut ökyrikkaat näyttelijät teettäisivät jotain hiussiirtoja tms. Vähintäänkin maailman parhaat hoidot heillä on varaa hankkia mihin tahansa asiaan.