IL: Naiset kertovat, mikä miehen ulkonäössä ei puhuttele, vaan suorastaan ällöttää
Kalju, pieni muna sekä lyhyys
https://www.iltalehti.fi/keho/a/9f64880b-4cef-49b7-9150-b0a86956b3c3
Kommentit (501)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko löysyyden lisäävän syvyyttä? Jos luulit, luulit väärin. Eli epäilyssäsi löysyydestä ei ole mitään perää.
Ei kukaan varmasti pidä 14 sentin minivehjettä miehekkäänä, vaan naurettavana.
Oot ihme akka. Tuo pituus on hyvä.
Onko noin pieniä oikeasti olemassa enemmän kin?
Ei ole pieni. On nähty muutama tuon kokoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lol naiset haluavat miehellä olevan poikamaiset hiukset! No vihdoin totuus tuli ilmi ettei naiset pidä miehistä vaan ovat pedoja.😂🤮
Järjestään jos katsoo näitä "hyvin ikääntyneitä" Hollywoodin miehiä esim. Cruise 50 vuoden iässä, Pitt 50 vuoden iässä, Clooney 50 vuoden iässä, niillä on vielä ihan sama hiusraja kuin parikymppisenä.
Se taas on geneettinen piirre jolle ei voi yhtään mitään terveillä elintavoilla tai ruokavaliolla. Esim. itse aloin pälvikaljuuntumaan jo 22 vuoden iässä vaikka urheilin sm-tasolla ja josta tuli kuittailua. Riippuu siis ihan tuurista saako ne 'poikamaiset hiukset' säilytettyä vai katoavatko ne jo ennen kuin aikuisuus pääsee edes kunnolla alkamaan.
Suren kyllä sitä että aloin näyttämään tosi vanhalta kaljuunnuttuani. Ehkä noin 15 vuotta ikäistäni vanhemmalta. Mutta en silti ala mitään hiuslisäk
Hollywoodia en käyttäisi minään esimerkkinä koska siellä ei mikään ole aitoa. Pakeneva hiusraja piilotetaan meikillä, tupeella tai hiussiirteillä. Muista toimenpiteistä puhumattakaan mutta ei niistä tässä enempää. Yleensä eli useimmilla hiukset alkaa tietyssä iässä ohentua, koskee sekä miehiä että naisia. Naisilla harvemmin esiintyy laajaa kaljuuntumista toisin kuin miehillä, vaikka joskus sitäkin näkee. Geeneistä tosiaan johtuu, katso omia vanhempiasia ja isovanhempiasi niin voit päätellä miten omat kiuksesi harvenevat ;D
Minua ällöttää naisen ulkonäössä lihavuus, tatuoinnit, lävistykset, lyhyt tukka, luisevuus, rumat kasvot, perseettömyys, huomioväritukka, isot nännipihat, laajalle levinnyt ruskeus ja ryppyisyys pyllyreiän tienoilla, rumat varpaat, ulkonevat hampaat, laajsti näkyvät ikenet hymyillessä...
Vierailija kirjoitti:
Minua ällöttää naisen ulkonäössä lihavuus, tatuoinnit, lävistykset, lyhyt tukka, luisevuus, rumat kasvot, perseettömyys, huomioväritukka, isot nännipihat, laajalle levinnyt ruskeus ja ryppyisyys pyllyreiän tienoilla, rumat varpaat, ulkonevat hampaat, laajsti näkyvät ikenet hymyillessä...
:D
Vierailija kirjoitti:
Tämä
Oikeastaan mikään yksittäinen fyysinen ominaisuus, pituus, kaljuus tms. ei ole tekijä, joka tekisi miehestä vastenmielisen. Eniten ällöttää huono käytös, ylimielisyys, rasvaiset jutut, joistakin miehistä nämä huokuvat todella vahvasti.
Vierailija kirjoitti:
Minua ällöttää naisen ulkonäössä lihavuus, tatuoinnit, lävistykset, lyhyt tukka, luisevuus, rumat kasvot, perseettömyys, huomioväritukka, isot nännipihat, laajalle levinnyt ruskeus ja ryppyisyys pyllyreiän tienoilla, rumat varpaat, ulkonevat hampaat, laajasti näkyvät ikenet hymyillessä...
Minulla on noista yli puolet ja ne ällöttävät minuakin.
Vierailija kirjoitti:
Unohdit roikkuvat häppärit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta! On monenlaisia vulvia ja kaikki eivät todellakaan ole kauniita. Etenkin ällöän sellaisia jossa koko intiimialue on muuta ihoa tummempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kainalokarvat! Yäks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kainalokarvat! Yäks.
Ei se siistimätön pehkokaan mikään innostava näky ole.
Mä en nyt kyllä usko hetkeäkään että nuo asiat olisi oikeasti tuossa jutussa mainittu. Onko kukaan edes lukenut tuota maksumuurin takana olevaa juttua?
Jos se pituus on niin tärkeää, niin eikö mies voi käyttää korkokenkiä? Esim 172cm miehestä saa helposti yli 180cm.
Ja jos ei saa käyttää, niin miksi naiset saa ja miehet ei? 🤕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehkää ilmoitus tästä pazka ketjusta.
Inkkelillä meni tunteisiin
Mä olen parisuhteessa oleva nainen. Mulla on aikuinen lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö mies saa enää kirjoittaa tunteistaan? Onko se ainoastaan naisten ja vähemmistöjen oikeus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö mies saa enää kirjoittaa tunteistaan? Onko se ainoastaan naisten ja vähemmistöjen oikeus?
nönnönnöö
Epäsiisteys eniten. Sille voi itse tehdä aina jotain. Perussiisti mukava mies, ulkonäkö ei ole tärkein. Olen 60v nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään isoista
M51
Eipä ole miehen pituus tai hiuksettomuus ollut ikinä ongelma. Epäsiistit risuparrat ei mua sytytä.